Recente inhoud door B3astm0de

  1. B3astm0de

    Kaart Multicollor Coordgrab

    ...
  2. B3astm0de

    Top/flopstammen

    18+ is opgericht door supergirl (premade) en de regionale spelers zitten er bij, zo ook dus ik. Daarbij is een speler van feestcomite begonnen op dat account om te starten alszijnde mb account, door te weinig tijd toch maar geinternd en hij speelt nu op beastmode kijk eens knul, mag je in onze...
  3. B3astm0de

    Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Path was al compleet ingesloten bij voorbedachte rade al ver voor de eventuele join van Jason, door een NAP van een week zouden beide partijen zich kunnen voorbereiden aan een strijd. Voorafgesproken aan de join is besloten om Jason ook na de NAP niet mee te nemen in mogelijke acties op SL, dit...
  4. B3astm0de

    Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Beste allemaal, Nadat SL al alle shine ontving laatste 2 dagen over meerdere stabs van spelers van SL is vandaag Incompetent Leader aan de beurt om in de spotlights te staan! Jason Statham was deze stabs ook beu en wilde zich distantieren van de acties die uitgevoerd zijn door spelers van SL...
  5. B3astm0de

    Top/flopstammen

    jullie combineren de boost en stab mooi samen :') huilen over dat een stam boost, maar zelf het zelfde doen
  6. B3astm0de

    Stab GeneraI M

    24 uur nap. dat is toch in en in triest? :') Hoe durf je uberhaopt zoiets te opperen.. Tommie, mooi klote voor je man, stelletje droeftoeters zijn t
  7. B3astm0de

    Stabs, Recruits, en CFs van S L

    @materlotti wie ben je eigenlijk en op welk account speel je? ik zie zoveel bullshit van je voorbij komen in dit topic. Alsmaar irrelevant lopen scheeuwen. En er reageert ook helemaal niemand op je :')
  8. B3astm0de

    Het einde van alweer een wereld met dank aan Derl en Antwan?

    W70 heeft pony een ban gekregen voor een timebot (toegeven) te gebruiken TEGEN Inni, dit is dan ook gezien door de mods en hierop is een ban van 3 dagen toegepast. In de strafbomenstructuur van tribalwars die hier te vinden is, staat duidelijk dat het gebruik van Illegale scripts een straf...
  9. B3astm0de

    De Schandpaal

    als je echt het oude tw gewend bent, had je dit niet gezegd. Vroeger zaten er 40-50 accounts in een stam met elke minimaal 4 spelers. 160-200 spelers... nu jij weer
  10. B3astm0de

    De Schandpaal

    Ben ik de enige die nog steeds aan het zoeken is wat hier verkeerd aan is? De nap is van 2 kanten aangegaan met duidelijke afspraken, Supergirl mag edelen waar hij wil, geen afspraken over gemaakt en daarbij was dit de originele groeirichting die al voor de start van de wereld afgesproken waren...
  11. B3astm0de

    De Schandpaal

    dwingen of bedreigen? dit was een vriendelijk en welwillend gesprek, nou niet mij zwart proberen te maken. als dit dreigend of dwingend over komt, dan moet je een ander spelletje zoeken. enige wat ik illustreer is hoe de vork in de steel zit bij ons. dat 18+ om hem heen ligt, kon hij zelf ook...
  12. B3astm0de

    De Schandpaal

    hoe voelt het om bekend te staan als de grootste stabbers op w77 die wisten dat ze weggespeeld werden als de nap afliep? Dan moet je wel heel bang geweest zijn en niet vertrouwen op je eigen skills om te kunnen deffen? telkens zeg je dat je er niets mee te maken hebt, wel was je continu op de...
  13. B3astm0de

    De Schandpaal

    @Milow zou @Too Hot For This Planet een ban kunnen krijgen voor het veelvuldig op de persoon beledigen. Veel gaat over psychische aandoeningen of het uitschelden van vele spelers. Dit is niet gewenst op het forum, danwel ingame. kunnen we anders een vote to ban doen? 25 leuks = tempban?
  14. B3astm0de

    De Schandpaal

    Ik zal ook eens even reageren. THFTP is al zeker een week lang betrokken bij China, De stam bestaat uit 12 spelers. De spelers die gestabt hebben en dan ook aangevallen hebben in de afloop van de nap zijn: Jiggers, Soju, Dartzii, Luvian, Kiektjai, Siimontjee, shakirashakira en Heer Huskey...
  15. B3astm0de

    De Schandpaal

    Wat een haat jegens mij. ik heb de naam weggehaald, maar dit is heer huskey. Was je zo bang voor ons dat je ondanks de nap toch maar aan viel? En daarbij heb ik heer huskey niet geïntimideerd. Ik heb hem als aanstaande mb geinformeerd hoe de vork in de steel zit bij ons. Jullie kunnen...
Bovenaan