Recente inhoud door Azure Nebula

  1. Azure Nebula

    Stam/Profielplaatje - Beoordeling

    Twinning is winning: Ik beoordeel de uwe met 9,5/10.
  2. Azure Nebula

    Nachttopic

    Ik blijf dus wakker om vv te houden om aanval te versturen terwijl ik niet eens serieus speel. Te goed voor deze wereld eh
  3. Azure Nebula

    Stam/Profielplaatje - Beoordeling

    Bedankt voor de goede beoordeling. Ik ben zelf ook zeer tevreden over de prestaties van de designer. Bedankt! Ik ben blij dat ik het gekocht heb :)
  4. Azure Nebula

    [Profiel] Profile Picture paying 200pp

    Mogen ze ten eerste hier wel komen vragen voor een plaatje bedoeld voor een andere server? En volgens mij mag er niet betaald worden met echt geld. Maar dat moet de mod maar beoordelen.
  5. Azure Nebula

    Praathoek

    Geen dank hoor. Ik help de mensheid graag een stapje vooruit in de goede richting.
  6. Azure Nebula

    Praathoek

    Allee John, ik dacht nu toch dat ik u beter had opgevoed in de Nederlandse taal haha. Zoek de fout.
  7. Azure Nebula

    Verdwijnen dorpen op de kaart

    Ik heb een vraag over het verdwijnen van dorpen op de kaart. Op W77 heb ik ondertussen al 3 dorpen zien verdwijnen van de kaart, op W76 heb ik het eenmaal gezien. Het ging over kleinere spelersdorpen die niet echt actief waren en werden gefarmd. Ze zijn geen bb dorp geworden, maar volledig van...
  8. Azure Nebula

    Rate de speler.

    Ik vind hen maar niks... :confused:
  9. Azure Nebula

    Praathoek

    Ik heb me vrijwillig opgegeven.
  10. Azure Nebula

    Trump of Biden? Enquete!

    Hij heeft zeker goede dingen verwezenlijkt. Ik had het ook erger verwacht toen hij werd verkozen 4 jaar geleden. Maar je kan ook niet ontkennen dat hij dingen heeft gedaan die niet aanvaardbaar zijn. Qua beleid is Trump zeker niet de slechtste president, qua persoonlijkheid is het een eikel en...
  11. Azure Nebula

    Trump of Biden? Enquete!

    Ja, ik kan niet ontkennen dat het er goed uitziet voor Biden in Pennsylvania, maar zolang het niet zeker is, moet je er niet te snel voor waar aannemen. Kan alleen maar leiden tot teleurstelling.
  12. Azure Nebula

    Trump of Biden? Enquete!

    Beetje voorbarig eh. Ze willen waarschijnlijk gewoon de eerste zijn voor de fame. Maar alles kan nog. Arizona is ook al 2 dagen geleden door FOX aan Biden gegeven, terwijl hij daar mathematisch nog perfect kan verliezen.
  13. Azure Nebula

    Trump of Biden? Enquete!

    Het feit dat Twitter bijvoorbeeld ook de tweets van Trump blokkeert of er een melding bij zet dat het deels 'leugens' zijn, zegt ook genoeg over wat hij allemaal zegt eh. Zolang hij niet aanzet tot haat en geweld moet hij het woord kunnen krijgen en behouden. Het probleem is dat hij stilaan wel...
  14. Azure Nebula

    Trump of Biden? Enquete!

    Ja, die reden is dat de republikeinen een rechter kunnen aanduiden die dichter aanleunt bij hun gedachtengang. Daarom betekent dat nog niet dat ze de Republikeinen alles laten doen wat ze maar willen wat betreft de verkiezingen eh. Aangezien de rechters daar voor het leven zijn benoemd, is het...
  15. Azure Nebula

    Trump of Biden? Enquete!

    Ik zou er niet vanuit gaan dat de Supreme Court meteen in het voordeel zal spreken van Trump hoor. Als ze al in zijn voordeel uitspreken, zullen ze het grondig moeten motiveren. Anders verliezen ze al hun legitimiteit naar de toekomst toe. Rechters zijn onafhankelijk en onpartijdig. Ook in...
Bovenaan