Recente inhoud door AyVamos

  1. Top/Flopspelers

    Geruchten... Daar vroeg ik niet na.
  2. Top/Flopspelers

    Nja dat Sebas een simpele is kunnen we hier ook wel uit opmaken. Communiceren kan die niet. Sebas kan beter gewoon toegeven dat hij het gewoon allemaal niet meer aan kon. Ook wel eens voorbij horen komen van Sebas dat hij uit betrouwbare bron had vernomen dat Magma 90% fake was of niet dan Sebas...
  3. Top/Flopspelers

    Graag zie ik een bericht tegemoet van wanneer Stan de discord heeft verlaten.
  4. Top/Flopspelers

    Stan is letterlijk 1 avondje geholpen door Ian. Dus die wij kan wel weg gelaten worden. Daarnaast is Stan lid van team LLM dus opzich wel logisch, dat ook hij de overstap heeft gemaakt. Stan heeft daarnaast ook nooit gelogd op een account binnen jullie stammen... En voordat hij echt bij Looney...
  5. Speler en stam van het jaar 2021.

    Hmmm, volgens mij altijd wel transparant geweest en gezegd dat ik onderdeel van LLM ben..
  6. NAP Lords

    Kom maar xoxo
  7. Top/flopstammen

    Account Tidal is sowieso een grote FLOP Frankie, ga eens fietsen poetsen ofzo...
  8. Golden awards

    Is die gozer niet op wereld 75 compleet weg gespeeld? Grapje natuurlijk, was geen houden aan. Erwin & Lasse actieve honden, als de wereld het toe laat gaan we inderdaad nog veel zien van deze mannen.
  9. Golden awards

    Wow, jullie zijn echt vet goed. Jullie mogen echt heel trots zijn op die snipes.
  10. Golden awards

    Team TokKipTok lijkt me inderdaad een erg zwakke schakel. Vooral omdat het team wat er nu op zit W72 heeft gewonnen en dus totaal niks kunnen. Weinig activiteit, weinig voor de stam over, eigenlijk zijn is het gewoon een grote doorn in het oog. Eigenlijk zijn zij gewoon een soort Frank.
  11. Spotprenten

    Volgens mij zijn er op elke wereld wel dezelfde regels over kata's op boerderij. Keihard afstraffen en zorgen dat het niet weer gebeurd. Meestal wordt er ook een NAP aangeboden.. maar dat ligt er maar net aan hoe fair de wereld is.
  12. Top/Flopspelers

    Precies dat, thanks (:
  13. Top/Flopspelers

    wat is dit nu weer voor domme opmerking Hoezo een domme opmerking? Volgens mij is het voor iedereen wel duidelijk dat op deze wereld jullie ligging het probleem is. Bekijk het kaartje eens goed, wanneer jullie account opgesplitst wordt krijg je een leuke eindstrijd. Snap het wel hoor dat...
  14. Top/Flopspelers

    Wat als Prone verdeelt wordt tussen 24/7 & Ashes.? Denk oprecht dat je dan een leuke wereld kan krijgen met drie strijdende stammen.
  15. Einde vd wereld awards

    Op mijn vakantie adresje in het overheerlijke Italië zat ik op mijn gemak deze lijstjes door te lezen. Wat mij vooral opviel is dat een aantal accounts elkaars kont aan het likken zijn. Een aantal spelers worden binnen Motr! Totaal vergeten of niet gewadeerd. (Ik doe dit lijstje via mijn...
Bovenaan