Recente inhoud door Astonishing

  1. Astonishing

    Spotprenten W86

    En jij bent..? Nou goed, maakt mij eigenlijk ook niets uit. Daag je uit om dergelijke grootpraat op passende wijze dan ook wat kracht bij te zetten. Raap je balletjes maar bij elkaar en kom tegen ons fronten. Hoor graag als ik je in contact kan brengen met onze tegenstanders.
  2. Astonishing

    Stelling van de dag

    Allemaal mooi en aardig hoor, maar dat heeft Maai dan ook volledig aan zichzelf te danken en over zichzelf heen geroepen. Tot op heden heb ik ook geen enkele daadwerkelijke actie gezien die getuigd dat Maai voor een leuke of eerlijke strijd wil gaan. Dat komt pas ter spraken wanneer het Maai...
  3. Astonishing

    Stelling van de dag

    Andersom kun je dat natuurlijk ook eenvoudig stellen over de smakeloze en excessieve speelwijze van Maai :wink:
  4. Astonishing

    Spotprenten

    Ach, er is waarschijnlijk ook heel veel def beschikbaar - er staat toch nog een NAP met Gaatje begreep ik. Maai kan zich dus helemaal leegzetten op Grizzly. Dat maakt het wegspelen voor Gaatje natuurlijk wel een stuk lastiger en is een aardige compensatie gezien hun ligging. Uiterst achterbakse...
  5. Astonishing

    Top/flopstammen

    Dat Grizzly uit frustratie of woede zijn heil zoekt bij Maai, snap ik dan nog. Alleen is het natuurlijk krankzinnig dat een stam als Maai hier ook op ingaat. Zij verliezen zo wel echt al hun -resterende- geloofwaardigheid om deze wereld met enige bravoure uit te willen spelen. Dus mijn lieve...
  6. Astonishing

    Top/flopstammen

    Wellicht moeten jullie dan iets minder boosten in volgende werelden. Nu hebben jullie op een toch wel erg excessieve speelwijze een gigantische voorsprong genomen. Om nu dan apetrots te vertellen hoe erg jullie van uitdaging houden, vind ik dan wel een beetje misplaatst. Vind je wel nog steeds...
  7. Astonishing

    Discussie fusie Maai & Gaatje

    Lijkt me ook dusdanig bepalend voor de wereld dat het zeker topic-waardig is. Heb er zelf weinig weet van, hoop simpelweg voor het verloop van de wereld dat dit niet het geval is. Zou een enorme domper zijn voor een leuk of zelfs 'fair' verloop van de wereld, aangezien dan voor de...
  8. Astonishing

    Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Mooi dat jullie het naar tevredenheid op hebben kunnen lossen, dat mag dan ook gezegd worden.
  9. Astonishing

    Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Ah all right, dan zal ik dat maar aannemen. Bedoelde dat niet perse als beschuldiging, maar vond het erg opvallend. Dat fanatieke is mij betreft geen punt, heb liever dat iemand fanatiek in een discussie duikt en het degelijk ingaat, dan enkel wat modder gooit wat kant nog wal raakt. Denk dat ik...
  10. Astonishing

    Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Zoals ik duidelijk impliceerde; het is een (beargumenteerd) vermoeden van mij, maar ik kan dat niet waarmaken. Het is het mij ook niet waard dat na te gaan, maar vond het wel erg opvallend. Laat ik anders ook zeggen dat ik gewoon even plezier kom maken op het AF en de boel een beetje kom...
  11. Astonishing

    Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Ik vind het wel heel opmerkelijk dat je als nieuw AF account uit het niets als zo'n fanaat begint te reageren (en spammen), wanneer je hier zogenaamd helemaal los van staat en louter voor je lol komt. Komt bij mij in ieder geval over alsof Orde hun AF kanon gewoon in een nieuw jasje probeert te...
  12. Astonishing

    Praathoek

    Ook de beste wensen! Om in te gaan op je bericht: helaas wel, dergelijk excessieve speelstijlen zijn in toenemende mate de norm geworden. Dezer dagen support het TW Team dit fenomeen ook en hebben zij de taak van scheidsrechter bij de spelers zelf gelegd. Het reglementair punt over boosten is...
  13. Astonishing

    Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

    Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat jullie worden gestabt door die MB stam; feitelijk is dat nog steeds een BG die jullie nu aanvalt. Of zij dat ook aan hebben Orde verteld kan ik hier niet uit opmaken, maar dergelijk bewijs daarvan zouden zij zelf op een gouden schaal aan jullie moeten...
  14. Astonishing

    Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Wat voor sneu of treurig kreng kun je zijn, dat jij het zelfs in deze tijd niet over je hart verkrijgt hen een gelukkige kerst toe te wensen :redface: Fijne kerstdagen en alvast een gelukkig & gezond 2021 allemaal!
  15. Astonishing

    Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Hier slaat @B3astm0de de plank inderdaad volledig mis. Vind het eerder laf (en bloedirritant) dat jullie op basis van eerdere gebeurtenissen hier nu een NAP of extra negatieve aandacht uit proberen te slepen. Dat is louter ten gunsten van jullie eigen stam en/of om jullie directe vijand S L...
Bovenaan