Recente inhoud door Asteek 2

  1. Asteek 2

    Praathoek

    Casual 13 zal beginnen wanneer de volgende wereld wordt gelanceerd lijkt mij
  2. Asteek 2

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    @Final 24 Helemaal mee eens! En verder: roven en goed farmen op een casual kan zeker het verschil maken tussen een top account of iets daaronder. Alleen zien we vaak dat dit enkel door gemotiveerde en ervaren spelers/teams gedaan wordt. Jonge spelers spelen vaak alleen en dit voor lange tijden...
  3. Asteek 2

    [WIELERPRONO] De Ronde van Vlaanderen (18 oktober)

    Is er een uitslag? :)
  4. Asteek 2

    [WIELERPRONO] Giro d'Italia (03/10 - 25/10)

    Ohneen, had ik het geweten ... dat yates zo slecht was ...
  5. Asteek 2

    [WIELERPRONO] Giro d'Italia (03/10 - 25/10)

    Ik zou graag yates wisselen :rolleyes:
  6. Asteek 2

    [WIELERPRONO] Giro d'Italia (03/10 - 25/10)

    Moet ik dat melden als ik reservespelers inzet? haha
  7. Asteek 2

    [WIELERPRONO] Giro d'Italia (03/10 - 25/10)

    Lijst: Simon Yates Geraint Thomas Steven Kruijswijk Miguel Angel Lopez Rafal Majka Vincenzo Nibali Jakob Fuglsang Wilco Kelderman Aleksandr Vlasov Ilnur Zakarin Gulio Ciccone Sam Oomen Jack Haig James Knox Fausto Masnada Carl Fredrik Hagen Pello Bilbao Joao Almeido Diego Ulissi Matteo Fabbro...
  8. Asteek 2

    Forum moderatie Casuals

    Mmmh, casual AF is inderdaad drukker als er wat boel gemaakt wordt...
  9. Asteek 2

    Forum moderatie Casuals

    Een hopeloze zaak? :rolleyes:
  10. Asteek 2

    praattopic

    Inventaris van W70 meegebracht. Stond niet zoveel meer in :) Door hard werk, goed gegroeid
  11. Asteek 2

    praattopic

    Na 6 maand is Cas9 precies wat we wilden. Een bijna volledige dicht geslipte wereld... Veel succes aan de nieuwkomers en beginners! Challenge: op Cas10 doen we het in 3 maand
  12. Asteek 2

    Topstammen

    Over wat gaat dat precies?
  13. Asteek 2

    Topstammen

    Het project WERF loopt goed. 3 stammen zeer hoog en de 4e zal er zeker ook geraken. Chapeau !
  14. Asteek 2

    Poll omtrent nieuwe graphics kaart

    De update die niemand nodig had
  15. Asteek 2

    Make Casual Great (again): Discussietopic

    Dus NL nadert ook zijn einde? Kan er gevraagd worden aan TW of er een overstap van server met account mogelijk is, indien een server zal stoppen? -> vooral voor vlaggen, PP interessant
Bovenaan