Recente inhoud door Arithmetic

1. Stelling van de dag

Oneens :eek:
  2. Top/Flop Stammen

Of een speler die nadenkt :)
  3. Top/Flop Stammen

Ja kom eens met het echte verhaal!!
  4. Top/Flop Stammen

Wanneer telt iets wel als spelen dan?
  5. Top & Flop stammen

Ssssst wij waren professionele noobs :-)
  6. Top & Flop stammen

Volgens mij word jij weg gespeeld dus ik weet niet wie nou de noob is :).
  7. [Profiel] Plaatje 400 PP

Is wel oke! Wilt "zuur" ook ff een plaatjes maken als die dit leest :) Deze man maakt epic plaatjes haha.
  8. [Profiel] Plaatje 400 PP

1. De tekst: Arithmetic 2. Kleurencombinatie (s): Blauw/zwart/rood/geel Verzin maar wat :) 3. Thema: Iets wat met de naam te maken heeft!! 4. Gebruik afbeelding: Iets cools!! 5. Deadline: zsm 6. Prijs / cadeau: 400 7. Favoriet tot nu:
  9. Bolwerk grondstoffen overzicht

Goed idee :)
  10. Stabkoning Gulmea

Beste, Ik geef toe ik een vieze actie ondernomen heb.. wat heb ik nu nog niks ... ben gekickt van het account en heb nu geen account meer.. de hoofdspeler was een tijdje afwezig en wist inderdaad niks van deze acties dus hem beschuldigen van iets is er zwaar over.. de stabber volgens jullie ben...
  11. Stabkoning Gulmea

Hoor je lordpj klagen? Je bemoeid je met iets waar je niks van afweet indien het een stab was had hij het al lang opt forum gezet. We hebben dit dorpje correct genomen en hij had er geen probleem mee.. wat is je probleem fan hiermee als ik vragen mag ?
  12. Stabkoning Gulmea

Hahaha geef me ff tijd een vriend van hem die hem in rl kent zal hier wel een bericht posten
  13. Stabkoning Gulmea

Helaas de mensen zeggen voor ik iets vraag dat ik hun dorp mag na het farmen ‍♂️ X
  14. Stabkoning Gulmea

Er staat niks maar dan ook niks over een opzegtermijn.. Je komt me beschuldigen van 2 zaken waar je totaal niks van afweet of bewijzen hebt van die spelers waar ik iets verkeerd gedaan heb wat ik totaal niet gedaan heb laat dit duidelijk zijn.
  15. Stabkoning Gulmea

Logisch dat we zeiden dat hij het dorpje mogt wij gaan geen 1k dorpje nemen :) maar zagen hier de intesie van de speler dondal die ons had gezegd eerst meteen naar het noorden te verhuizen.. Wat dus duidelijk niet het geval was en wou hier clusteren.. Je gaat nergens afspraken vinden waarin...