Recente inhoud door Are You Serious?

  1. Einde wereld awards

    Beste speler: Jens QID, Zonder ook maar enige twijfel! Beste stam: Rise, Misschien niet altijd iedereen even kwalitatief als de overkant maar zeker in activiteit & Samenspel Meest veelbelovende speler voor de toekomst: Aron ( Co Ays ) was deze wereld ontzettend leergierig & een fijne speler...
  2. Are you serious?

    Opzoek naar nieuwe leuke plaatjes Are you serious? Joker mag er zeker in voorkomen. plaatjes allround 100 PP als we ze nemen. 200 als er eentje echt bovenuit steekt. alvast bedankt aan de designers
  3. Golden Awards - w79

    Yup heel spijtig dit... Volledig geveegd (Pure gaat hem niet Ossen, maar gewoon lekker internen voor onze neus) :D
  4. Spotprenten

    :(
  5. Top/Flopstammen

    Dankje! Weer wat wijzer!
  6. Top/Flopstammen

    Sorry...
  7. Top/Flopstammen

    Wat is dat ondersteunen?
  8. Top/Flopstammen

    Pugna flop
  9. Spotprenten

    100% true, aardappelhoofd
  10. Spotprenten

    jeej wij zijn Buzz ^^
  11. Spotprenten

    vergeet bb's edelen niet
  12. Spotprenten

    Wij doen niet aan AF, maar deze hebben we doorgekregen om eens te bekijken en hierbij mijn complimenten! Heerlijk moeten lachen ermee! Groetjes
  13. Golden Awards

    De algemene ervaring in Defect zal misschien minder zijn als in de Pre mades (al twijfel ik hier zeer aan)... wij zijn een samenraapsel van. Na een tijdje met elkaar te spelen zal dit zeker beter worden en de communicatie/overleg is alleen maar beter aan het worden. De sfeer in de stam zit...
  14. Golden Awards

    Geen commentaar & die zal er ook niet komen ;) We wensen je verder veel plezier toe in het spel Als die je toekomt kan ik die zeker geven hoor. Jullie zijn gewoon een goed account, punt uit :)
Bovenaan