Recente inhoud door .Ethereal

  1. .Ethereal

    Einde van de wereld

    Sammy, Mark, Tom en Martijn, thnx voor de benoemingen! Van begin af aan heeft .Ethereal als team keihard gewerkt om mee te kunnen draaien met de 'top', ookal waren we lange tijd een externe speler. Fijn is het om dan te lezen dat de inzet wel is opgemerkt <3 Ik zal zsm ook nog een lijstje maken.
  2. .Ethereal

    Pre-endgame Awards

    Ik hoop dat we nog wat kunnen laten zien ! <3
  3. .Ethereal

    Spotprentencontest W71

    Ingame naam eveneens hetzelfde als hier, .Ethereal (met puntje ervoor dus) En bedankt voor de contest, heb me er zeker mee vermaakt !:D
  4. .Ethereal

    Spotprentencontest W71

    Ik zou deze graag voor de publieksstemming nomineren!
  5. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Volgens mij suggereer je in deze post alleen naar Acta? Want verder zijn er gewoon alleen massa's vanaf Fier hun kant gekomen, toch ? En ja, die massa's waren minder of zelfs niet getimed, blijkbaar hebben we het vooral van kwantiteit nodig omdat we in kwaliteit onderdoen voor TAoW ? ;) Dan is...
  6. .Ethereal

    Spotprentencontest W71

  7. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Als Hi Ho meerdere malen heeft aangegeven aan Fier leiding dat ze gingen vallen, dan reken ik ze dat aan om het niet te delen in Fier. Want wij hebben daar geen enkele post over gezien..
  8. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Ik weet niet wie je bent, maar een verademing voor het AF ben je zeker met je reacties ;)
  9. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Pas na de massa van TAoW werd het duidelijk voor ons dat Hi Ho er echt de brui aan gaf. Dus dat is vrij recent lijkt me ? Ik heb geen contacten binnen Hi Ho en ruik ook niet hoe het intern daar zit.. en zoals al is genoemd, Hi Ho staat knwatitatief helemaal niet dik achter als de NAP vervalt...
  10. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Maar men gaat er nu ineens van uit dat Fier heel die NAP niet nodig had? Dat is dus onzin, want we gingen hard onderuit tegen zowel TAoW als tegen TM. En kwa kwaliteit is het in de tussentijd eerder afgenomen dan gegroeid. Het klinkt een beetje alsof iedereen een excuus zoekt om gewoon tegen...
  11. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Dus elke Fier speler denkt hetzelfde over wel of niet 1v1v1 ? Ik heb in Fier chat vaker aangegeven een 1v1v1 te willen, maar omdat dat niet gedeeld wordt met iedereen en anderen waarschijnlijk tegen Hi Ho zeiden dat Fier dat als geheel niet wilt, zet anderen wel in een verkeerd daglicht. Net als...
  12. .Ethereal

    Stelling van de dag

    In mijn ogen is de wereld altijd goed in evenwicht geweest. TAoW met de kwaliteit, maar minder punten. Hi Ho met de kwantiteit, maar in het nadeel door de NAP. En Fier kwalitatief de minste, maar die wel kwantitatief goed groeide. Verder heeft Fier altijd netjes gespeeld. En daarom snap ik...
  13. .Ethereal

    Stelling van de dag

    TAoW is die toch samen met ons aangegaan? Waarom dan de afgunst naar Fier en niet ook naar TAoW? Ja ehh als Hi Ho doorspeelt kunnen we in mijn optiek nog gewoon een 3strijd aangaan hoor. Dat dit het 'einde' is doen ze nu toch zelf door allemaal te stoppen? Als de leiding van TAoW en Fier het...
  14. .Ethereal

    Stelling van de dag

    Waar heeft Fier dan slechte karma aan verdiend ?
  15. .Ethereal

    Spotprentencontest W71

Bovenaan