Recente inhoud door an gerfist

  1. an gerfist

    CL26: Golden awards

    Heei joh! Niet op de man spelen nou he! Ik kan uit persoonlijke ervaring spelen dat de vriendin van Mathijs me al vaak genoeg slapeloze nachten en dagen heeft opgeleverd door verplichtingen! Dik onder het plak die gast!
  2. an gerfist

    CL26: Golden awards

    Beste speler: Mannen van OF en RoC/THO met hun mooie timings Beste stam: IQ De beste stam speler: RoC / Myrmidonen - altijd in voor een VV of clears mikken Het grootste ego: King Ragnar Beste leider: RoC Slechtste leider: Ik ken de spelers van de overige stammen niet, maar het is toch wel...
  3. an gerfist

    Topstammen

    Ik hoorde dat OnlyFrans wel echt flop is. Iets met C en een snipe ofzo.. Niet helemaal zeker, maar het woord gemist komt ook naar boven.. Ook boosters als maar zijn kan. Vandaag maar weer bewezen. Gewoon keihard hun ODA geboost door volle OFF dorpen weg te bashen.
  4. an gerfist

    Kaart CoordGrabber

    In excel de coordinaten plakken, de kolom selecteren en daarna in tabje data "text to columns" aanklikken. Als delimiter > "other" en dankarakter aangeven waarop gesplit moet worden ( | ). Hieronder nog een visuele versie van het stappenplan. Hoop dat het helpt!
  5. an gerfist

    [Afgekeurd] PP uitgaven VV beperken

    Het liefst zou ik het idd in combinatie zien. Maar ik denk dat 1 van de 2 al enorm kan helpen en dus vandaar onderverdeeld in 2 stukken, Verder snap ik de redenering dat bouwtijden halveren er al is, maar zoals ik hierboven aangaf, gaat het om dat het soms nog echt wel eens handig kan zijn dat...
  6. an gerfist

    [Afgekeurd] PP uitgaven VV beperken

    Hey allemaal! Een idee wat is ontstaan tijdens het deffen van een aantal massa's. Context Iedereen heeft het probleem wel eens voorbij zien komen dat de spelers op een account niet aanwezig kunnen zijn tijdens het verdedigen van een massa, en noodgedwongen moet de VV afgestaan worden aan een...
  7. an gerfist

    Het wespennest van w78

    Tussen alle P&P en welles niets geblaat wil ik inderdaad toch even m'n complimenten aan Insomnia & co geven voor het deffen van het account, mag ook gezegd worden.
  8. an gerfist

    Top/Flopstammen

    Jij vraagt om een antwoord op je screenshot. Dat antwoord staat letterlijk in m'n bericht. Je kan het er niet mee eens zijn, maar je kan niet ontkennen dat er een antwoord is gegeven.
  9. an gerfist

    Top/Flopstammen

    Ai ai ai, moet ik het werk ook weer allemaal zelf doen he.
  10. an gerfist

    Top/Flopstammen

    Volgens mij moet je even verder lezen dan die ene zin die jij zelf gequote hebt.
  11. an gerfist

    Top/Flopstammen

    Dat zeg ik ook niet? Misschien niet duidelijk omschreven, maar Insomnia kwam aankruipen dat hij het niet fair vond.
  12. an gerfist

    Top/Flopstammen

    Volgens mij wordt er een beetje te veel afgeleid uit een situatie. Er is noit besproken dat Illy en Finis naar Pugna toe komen, is alleen maar speculatie. Er zijn 7 plaatsen in een stam, en die zijn alle 7 gevuld in Pugna en zijn ook niet van plan vooralsnog om mensen te laten fuseren...
  13. an gerfist

    Top/Flopstammen

    zo speciaal was hij nou ook weer niet. Was gewon een grote massa stam bende daar:rolleyes: Present!
  14. an gerfist

    Hoedenevent 2016 Feedbacktopic

    Dat wordt ook bedoeld met dat het op Android niet actief is. App van adroid = android, App van iOS = iOS. Mooi dat je het wel gewoon kunt gebruiken op je mobiel!
  15. an gerfist

    Praathoek

    Wij ook niet hoor :o Kwam van hoger af. Al betekent het nog niet dat het niet nodig was.
Bovenaan