Recente inhoud door Almighty Adhesive Tape

  1. Almighty Adhesive Tape

    Praattopic

    praatpraatpraatpraat
  2. Almighty Adhesive Tape

    Wereldwinst

    Let maar op, we zitten bovenop jullie als de belastingdienst! Teveel beunen en we komen voor je huis :).
  3. Almighty Adhesive Tape

    Golden awards NLC2

    Lijstjes tijd! nog nooit zo'n ding gemaakt maar ach voor alles een eerste keer. --> ik weet niet hoe ik mensen tagg in zo'n bericht dus lees maar goed! Beste speler: Moet hier Pavo toch stiekem wel op nr 1. zetten. Ik vind het een mooie strijd over en weer maar aanvallen is natuurlijk leuker...
  4. Almighty Adhesive Tape

    Golden awards NLC2

    Sinds wanneer is mijn account omgedoopt tot Hielke en co :( Ik hoopte altijd dat Hielke de "en co" zou zijn maar blijkbaar moet ik wat vaker mijn naam onder pm's gaan zetten! Louter liefde van onze kant! Beetje jammer van dat gehaat op rang 8, is gewoon mooi!
  5. Almighty Adhesive Tape

    Flop settings

    Geen leone op nr 1? Staat pp uit of zo?
  6. Almighty Adhesive Tape

    Feedbacktopiq

    Je onderschrift zegt: "DIFFERENT doesn’t mean WRONG." Het is in in deze zaak echter wel het geval!
  7. Almighty Adhesive Tape

    Feedbacktopiq

    Eindelijk ff rust..
  8. Almighty Adhesive Tape

    Feedbacktopiq

    De link met interpunctie en astma was het feit dat ik alleen adem haal als ik een punt zie staan (ook daar is wat van te zeggen natuurlijk). Spotten met een ziekte of aandoening was absoluut niet de bedoeling, astma is over het algemeen goed te behandelen waardoor het mij een prima uitgangspunt...
  9. Almighty Adhesive Tape

    Feedbacktopiq

    Heb je ooit gehoord van interpunctie? Ik krijg een astma-aanval van het lezen joh.
  10. Almighty Adhesive Tape

    Bloopersssss

    Iemand die zegt dat ergens 6k/6k+ komt te staan en dat hij de muur wel even naar 20 boost niet geloven..
  11. Almighty Adhesive Tape

    Spotprenten

    Chapeau voor memorized, doen het lekker daar!
  12. Almighty Adhesive Tape

    Spotprenten

    Koop nou ook gewoon eens merk duct tape in plaats van die lidl zooi van je!
  13. Almighty Adhesive Tape

    Spotprenten

    Thanks for the SO <3
  14. Almighty Adhesive Tape

    Wereldwinst

    Jaa was het helemaal waard hoor, paar dorpies komt wel weer goed. Je moet natuurlijk niet vergeten ook nog een beetje te borrelen en te feesten tussendoor!
  15. Almighty Adhesive Tape

    Wereldwinst

    Haha was intents inderdaad ja. Ja ianator die reageerde maar niet op onze VV aanvraag, was wel een beetje jammer.
Bovenaan