Recente inhoud door Alexander13

  1. Golden Awards - w79

    Bedankt voor de vermeldingen, nu deze zien waar te maken met ons team ;)
  2. Golden Awards - w79

    Bedankt voor de nominaties!!
  3. Golden Awards - w79

    Thanks voor de credits ;)
  4. Golden Awards - w79

    @Young Grafito , mooi lijstje en bedankt voor de benoemingen. Nu nog trachten ze waar te maken ;)
  5. Golden Awards - w79

    Dat lijstje had als je maar 3 regels gebruikte net hetzelfde geweest?
  6. Hoist The Colours High!

    Vertel? Want hier mis ik een deel blijkbaar (mag ook via disc)
  7. Hoist The Colours High!

    Volgens mij deden wij een fusie waar we als stam beter van werden, niet aan R2W.
  8. Hoist The Colours High!

    @Haantje Overlast. jij kan het echt niet laten om een wereld om zeep te helpen he? W75 heb je mooie stab gepleegd en hier help je de wereld ook al in vroeg stadium om zeep ...
  9. Golden Awards - w79

    mooi lijstje!!! Al denk ik dat San-Der veel meer waard is dan wat iedereen inschat. Ze liggen in een zone waar ze niet veel andere keuzes hebben dan 'interns' lang door 20:1 ratio en nu door moraal. Al hebben ze met afgelopen dagen op Mrrob te lopen toch al een eerste keer echt van zich laten...
  10. Golden Awards - w79

    Het wordt weer tijd voor een nieuw lijstje niet? Vorige is weeral +1 week oud!
  11. Golden Awards - w79

    Dat is niet wat ik zeg he, dat we hierdoor allemaal achterstand hebben opgelopen klopt zeker. Maar zou het niet kunnen dat vanuit die optiek de fusie is ontstaan? 1) Battlen en allemaal verliezen, ook de winnaars van de battle omdat de rest van de wereld sterker gegroeid is op die periode. 2)...
  12. Golden Awards - w79

    Mooi lijstje, maar om nou te zeggen dat Wolves een slechte leiding heeft omdat ze eerst op elkaar battle-den dat lijkt me geen 100% correcte redenatie. Verder lijkt me alles wel goed weergegeven.
  13. Golden Awards - w79

    Mooi lijstje @maretan
  14. Golden Awards - w79

    Mooi lijstje!
  15. Golden Awards - w79

    Die mening omtrent premade en stamgevoel deel ik dus volledig! Mvg, Alexander13
Bovenaan