Recente inhoud door Cacturne

  1. Cacturne

    Rate the player

    gegroet david
  2. Cacturne

    Rate the player

    Kanye top
  3. Cacturne

    Golden Awards

    Sorry maar KAKAKA heeft wederom mijn account gehackt (ik vermoed Thierry en Henry weer) dus als je katapulten van Cacturne krijgt... mij niet bellen
  4. Cacturne

    W85: Challenge Guaranteed or not?

    ik heb er zo´n zin in!!!!!!!!!!!! eindelijk mickey mouse ontmoeten dit is mickey (mouse)
  5. Cacturne

    W85: Challenge Guaranteed or not?

    vluchtelingenkamp cacturne is wederom geopend
  6. Cacturne

    Spotprenten

    Die heeft team Cacturne helaas al vernietigd op wereld 76, zijn er nog andere gegadigden?
  7. Cacturne

    Spotprenten

    gegroet wie wilt er een pak SLAAG?
  8. Cacturne

    Goth Angel en ik zoeken een account met 100k PP en Goede Deffers

    hey zoeken jullie nog een account??
  9. Cacturne

    In Memoriam Carla van Seduced by Lies.

    Sterkte allemaal met dit verlies, wat balen dit. Gecondoleerd!
  10. Cacturne

    Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

    ‘Need I say more?’ is een veelgebruikte zin/uitdrukking welke je vaak terug kan zien in series, films, en boeken omdat het een speels doch dramatisch eind aan een discussie of statement kan geven. Staat tevens in het Cambridge Dictionary: In deze context was het geheel toepasselijk en niet...
  11. Cacturne

    Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

    DAMES EN HEREN, MIJN NAAM IS WILLEM-FREDERIK PIETERSEN DE VIERDE. Een van mijn meest loyale klanten heeft vandaag een verzoek ingediend om de aantijgingen jegens Cacturne aan de hand van Noobteam te ontkrachten. In de zaak van Cacturne versus Noobteam definiëren wij Cacturne als Sem, en...
  12. Cacturne

    Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

    IK KOM HIER LATER NOG OP TERUG, IK GA WILLEM-FREDERIK PIETERSEN INSCHAKELEN
  13. Cacturne

    Levens en liefdes van CactUrne: ons w78 verhaal

    SCHOKKENDE ONTWIKKELING (VERS VAN DE PERS) Luttele minuten na de post van onze Keizer is er een hoofdverdachte bijgekomen. Mijn detectivewerk had al een aantal hints gevonden. Er stond een cementmixer op Walters' badkamer. Er lagen een paar tegels in de hoek, en eentje was een hoek van...
  14. Cacturne

    Banner EK 2021 TW

    PO van Poule is niet echt lekker te lezen
  15. Cacturne

    Banner EK 2021 TW

    Geen beloning dus geen interesse, mijn kunst gaat over miljoenen dus als ik dit gratis zal doen verwater ik mijn portfolio.
Bovenaan