Recente inhoud door AlbinoPino

  1. AlbinoPino

    Eind van de Wereld Awards

    Je doet jezelf hier heel veel te kort. 7 dagen gedeft bij 500+ incomings constant zonder dodge fouten of dorpenverlies en zonder dat we meer dan 30% stack ok konden zetten. In die 7 dagen heb jij 80% van de arbeid op je genomen. Ik heb geen enkele speler deze wereld het beter zien doen en...
  2. AlbinoPino

    Eind van de Wereld Awards

    Dag allemaal, Op het Golden Awards topic waren al een paar medespelers te vinden. Wil hier toch ook graag een lijstje neerzetten, zonder er al te veel woorden aan te besteden. Speler awards Beste speler: Kusm, vanaf begin deze wereld offensief geknald en naar mijn mening terecht nr.1. Beste...
  3. AlbinoPino

    Spotprenten W79

    Chapeau voor de memes @Olifantje en @Schou067
  4. AlbinoPino

    Spotprenten W79

    Offence*
  5. AlbinoPino

    Spotprenten W79

  6. AlbinoPino

    Spotprenten W79

    Kwestie co of vver het vuile werk laten doen? :P
  7. AlbinoPino

    Top/flopstammen

    Hoe gaat het met Coco trouwens, leuke gozer was dat :)!
  8. AlbinoPino

    Hoist The Colours High!

    Ik snap niet dat we 15 pagina's nodig hebben om te bediscussiëren wat iedereen al weet. Rum Flop, Pino Top!
  9. AlbinoPino

    Golden Awards - w79

    Dikste wannabe in het spel: Noxorion <3
  10. AlbinoPino

    Hoist The Colours High!

    Helemaal eens met je post, maar zoals hierboven gezegd maakt UA1 zeker geen deel uit van Rum!
  11. AlbinoPino

    Hoist The Colours High!

    We hebben een plaats extra vrij in UA1 nu. Doe een poging ;)
  12. AlbinoPino

    Hoist The Colours High!

    Ik weet nog van niets. Maar het lijkt mij wel dat actie / reactie in werking treed op deze samenwerking. Wolves zit al met 10 accs dus lijkt mij een sterk verhaal.
  13. AlbinoPino

    Hoist The Colours High!

    Als je een suggestie hebt dan kan je me IG vinden natuurlijk.
  14. AlbinoPino

    Hoist The Colours High!

    De verse verliefdheid spat van deze nieuwe combinatie af. De tijd zal leren of dit een gouden huwelijk is. Of eindigt dit in een vechtscheiding!? Ik en velen met mij zijn benieuwd. Wij wensen jullie een behouden vaart.
  15. AlbinoPino

    Top/flopstammen

    Bevestiging nodig? P.s. je bent een topper hoor.
Bovenaan