Recente inhoud door Against All Odds

1. Against All Odds

Einde Wereld Awards

@Unidentified Black Male. ik heb van begin gezegd kom bij iemand anders. Ik vond het jammer dat jij gestopt bent maar in alle eerlijkheid heeft Daan alleen maar liggen schreeuwen en onrust gestookt en niks uitgevoerd echt helemaal niks. @lord-toms @Arithmetic zijn team is inderdaad een van de...
  2. Against All Odds

Einde Wereld Awards

mooi lijstje @odv1 ben het er bijna helemaal mee eens ;)
  3. Against All Odds

praathoek

AAO is inderdaad retired voor nu. Eerst het huis maar eens verbouwen enz. daarna zien we wel.
  4. Against All Odds

Top/flopstammen

Sowieso met te veel acounts dat we waren in het begin. Hadden er zeker een paar hun ego aan de kant moeten zetten zodat je 1 of 2 fatsoenlijke stammen had gehad. Dan had je een kans gemaakt.
  5. Against All Odds

praathoek

Er is gewoon gestemd en iedereen zou op delete gaan en nu spelen sommige in een keer toch door? like w 81 van begin af aan haha.
  6. Against All Odds

praathoek

Ja wij staan delete. Als je snel bent kan je dorpen easy pakken. Troepen lopen terug.
  7. Against All Odds

praathoek

nou nou dat je er veel plezier uit kan halen chef.
  8. Against All Odds

praathoek

Zou goed kunnen. Lekker makkelijk he als def bij een ander staat en wij op delete staan haha.Wel een beste prestatie
  9. Against All Odds

praathoek

En wie ben jij dan?
  10. Against All Odds

praathoek

Klopt dan hadden we leuke gevechten gehad helaas zitten er een aantal toxic accounts tussen die het verpest hebben. Veel plezier nog Cult om de laatste accounts te slopen en terechte winnaars. Zag wel leuke massa's die goed geslaagd zijn.
  11. Against All Odds

praathoek

nah geen zin. Log net in en zag dat ze ons al geedeld hadden althans die noob van een Roedie. Nu hij weet dat alles bij Dennis staat ff snel de dorpen edelen haha. Dat is nou precies een rede waarom het bij ons de alliantie nooit werkte omdat iedereen althans de meeste alleen aan zichzelf...
  12. Against All Odds

praathoek

nee 5 keer en misschien dat we nu ook van delete gaan om tegen blacklist te knallen haha
  13. Against All Odds

praathoek

ik sta gewoon delete hoor
  14. Against All Odds

praathoek

whahaha en Cult leest weer alleen het grapje en niet de felicitaties. Qua afspraken ben ik het eens. Welke gemaakt zijn zijn gemaakt en moet je aanhouden dus terecht commentaar van jullie. Dat jullie er zo op door zagen en in elke chat of iets gaan zeuren vind ik wat te maargoed het is zoals...
  15. Against All Odds

praathoek

Stel kleuters en zeikers bij elkaar in Cult. Anyway gratz met deze mooie overwinning van wereld 81 en op naar de volgende wereld. Mooi teamspel van jullie en zeker de terechte winnaars met wat er getoond is op deze wereld.