Recente inhoud door Halvor de Skald

  1. Halvor de Skald

    Spotprenten

  2. Halvor de Skald

    Topstammen/Flopstammen

    Uiteraard nodig ik iedereen uit ook iets te schrijven, of om eventuele foutjes te posten dan pas ik het aan alvast bedankt!
  3. Halvor de Skald

    Topstammen/Flopstammen

    Top 15 stammen - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wereld 97 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Top 20 spelers Zoals jullie hierboven kunnen zien op de afbeelding, is de eerste stam de miljoen punten voorbij, en dat is een mooi moment om eens wat te...
  4. Halvor de Skald

    De Vuile Was van Continent 45

    Op wereld 93 waar wij celtic waren hebben we dit meermaals gedaan Ik raad alleen wel aan dan geen rammen mee te sturen, anders deff je zonder muur en zelfs met 100% extra bonus is dat pijnlijk
  5. Halvor de Skald

    Belg of NL

  6. Halvor de Skald

    Einde wereld awards

    Leuk, al die 'slechte leider eric/erik' zonder onderbouwing De intern op ikbeneennoob was wel degelijk besproken, de hoofdspeler en account eigenaar heeft hem destijds zelf op delete gezet, maar 1 van de co-spelers was boos op de leiding vanwege een akkefietje met destijds damian, (die gerund...
  7. Halvor de Skald

    Feedback Internationale Discord server

    Wij noemen het spotprenten Geen memes
  8. Halvor de Skald

    Discussietopic - Nieuw community management

    Ze zijn nog mots totdat ze ons respecteren Een 'amen' voor antonius/martijn zijn tekst
  9. Halvor de Skald

    Moderator worden

    Shit ik kan niet in een team werken, dat is ruk (heeft ondertussen 5 co-spelers)
  10. Halvor de Skald

    tribalwars het nieuwe grepo

    10k 10k 10k kunnen kopen in de eerste minuut lets go
  11. Halvor de Skald

    tribalwars het nieuwe grepo

    Daar moeten dan 2 feestjes van worden gemaakt, want als we iedereen bij elkaar zetten worden het ook 2 feestjes Eentje waar iedereen vertelt hoe goed hij is En eentje waar het gezellig is
  12. Halvor de Skald

    tribalwars het nieuwe grepo

    Even geen goed moment om lollig te doen, ook ik kon er in de eerste 5 minuten erg om lachen, maar het zou bij velen het spel plezier ontnemen als zij wel zelf de hele dag moeten deffen
  13. Halvor de Skald

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Om duckje voor altijd te herinneren
  14. Halvor de Skald

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Gelieve niet mijn Trofee af te pakken, groet
  15. Halvor de Skald

    Oh nee waar is mijn trofee?

    Eends met bovenstaande
Bovenaan