Recente inhoud door Absurd.

1. Stelling van de dag

Hoewel het event in mijn ogen veel te lang duurt en het gigantische effecten op de wereld zal hebben, denk ik niet dat het merendeel van de grootste effecten op de end-game zelf zal hebben. Wat er wel zal gebeuren is dat we gigantisch versneld naar de endgame zullen gaan, account's die goed...
  2. Stelling van de dag

Dat is exact wat ik zeg?
  3. Stelling van de dag

Het is wel een beetje triest he, er komt een neutrale speler vragen aan de community of het een cf is. Vervolgens reageert er een Salt speler inhoudelijk (en De Sukke) en is het enige dat er vervolgens gebeurd een Tyrant v Salt bash. Je schuift het gezeik ook wel enigszins in je eigen schoenen...
  4. Stelling van de dag

Heb het idee dat de speler die het vraagt geen Salt of Tyrant speler is en oprecht naar de mening vd community vraagt.
  5. Het grote complimententopic

Omdat ik dom genoeg was te zeggen dat ik het edelen van snow bij Gradje uiteen zou zetten, bij deze. Ik zal de twee meest discutabele gebieden uitleggen, althans de gebieden die discutabel lijken als je er even snel naar kijkt om de aandacht van je eigen acties te verleggen. Do Not Eat Yellow...
  6. Het grote complimententopic

Dit is toch wel bijzonder trieste poging om iemand in een slecht daglicht te zetten. Een zatte Steve schrijft jullie aan omdat hij ook doorheeft dat er veel gezeik is geweest de afgelopen week (Steve zit niet op het AF), laat dan op zijn minst de gehele pm zien en ga niet op dermate wijze met...
  7. Het grote complimententopic

Ze liggen er inderdaad maar er is geen cf gezet, snow is middels het internen van een aantal dorpen van TNP de rim in gesprongen en niet door het cfen van andere stammen. Ik wil als ik wat meer tijd heb best een exact tijdsverloop voor je maken hoor.
  8. Het grote complimententopic

Er is daar niet in het cluster van andere stammen gesprongen, gesprongen is er zeker. Maar er zijn of waren op dat moment geen stammen aanwezig om in te springen anders hadden we het vanzelfsprekend niet gedaan.
  9. Het grote complimententopic

Zou zeggen bekijk het even goed, het dorp ligt midden in het cluster van een andere stam en weer achter het cluster van een stam waarmee Kyuka direct in oorlog is. Ik ga er eigenlijk vanuit dat jullie dan ook gewoon inzien dat het een CF is, net als iedereen toen de juiste informatie beschikbaar...
  10. Het grote complimententopic

Als neutrale spelers of andere stammen gecfed worden dan mag dat niet benoemd worden? Straks mogen we stabs nog niet benoemen als ze niet bij een eigen stam begaan worden. Jezus wat triest.
  11. Het grote complimententopic

Dorpen die niet in of achter het cluster van een andere speler gepakt worden maar ervoor?
  12. Het grote complimententopic

Ik wil @Kyuka graag complimenteren voor het plaatsen van de grootste cf die ik in tijden heb gezien.
  13. Top/Flopstammen

Wellicht dat het inderdaad een vertekend beeld geeft, zoals ik zei heb ik de start nauwelijks meegekregen doordat ik het druk had op een andere wereld. Wellicht is overmacht vanaf de start verkeerd, maar dat was het punt ook helemaal niet van mijn post. Ook vrij jammer dat het onbelangrijkste...
  14. Top/Flopstammen

Ik moest even terug zoeken maar dit was de stammen samenstelling zo'n maand geleden (bij Salt ontbreken daar QID en WTD van en bij Tyrant ontbreken daar Kyuka en Murus). Het was vanaf dat moment voor iedereen op de wereld al redelijk snel duidelijk dat Tyrant door de manier waarop ze gestart...
  15. Top/Flopstammen

Ik zal voorop stellen dat dit voor mij geen P&P is, het is geen aanval op Tyrant of op Salt maar beide stammen zijn met een dusdanige overmacht gestart dat ze vrijwel direct na de startfase een grote kwantitatieve overmacht zouden behalen. In het geval van Tyrant was het daar al duidelijk dat...