Recente inhoud door A Blessing in Disguise

  1. W74 en verloop...

    Als ik het zo lees is de enige nog relevante vraag voor deze wereld: Wie begint als eerste de uni-rush? Dan kan eindelijk deze hele shitshow stoppen.
  2. W74 en verloop...

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er een afspraak stond dat Jah Lion niet door Planet opgenomen/geholpen zou worden oftewel geen samenwerkingen. Internen geeft al snel aan dat de bespelers van het account ook mee gaan draaien op het account/in de stam. Dit lijkt dan toch op een vorm van...
  3. Wereldafspraken W74

    - Definieer geen CF’s. - VV draaien voor mb’s lijkt me mogelijk. - Er staat niks over kata gebruik. - Je kan nu easy bg’s opzetten door spelers < 30% van je punten in aparte stammen te zetten en dit een mb stam te noemen. (Ik weet dat dit niet de bedoeling is maar dit kan wel problemen...
  4. De huidige diplomatieke situatie op 74

    Nieuwe recruit van Planet in de rim?
  5. Ashazar

    Dit zou je omgekeerd ook kunnen zeggen van Ashazar. Het is een intern dus kon hij verwachten dat het dorp naar Solid zou gaan. Edit; kennelijk is het een grote bende qua spelers en dorpen daar dus had hij dit niet kunnen weten
  6. Ashazar

    Nap niet geschonden door Solid. Zijn edels liepen al stuk langer dan Ashazar dus is er geen sprake van verbreken NAP aangezien het niet zijn intentie was het dorp van Ashazar te pakken maar van Kbuur. Ik snap dat Ashazar baalt van zijn doodgelopen trein en edels maar hier heeft Solid geen...
  7. Stabers at work?!?

    Ja Eigenlijk had je zelf nooit die pbg aan moeten gaan en Illy nooit daarheen moeten laten jumpen, had je een hoop edels gescheeld.
  8. De huidige diplomatieke situatie op 74

    Volgens mij heeft iemand een persoonlijke vete tegen Fix als ik zo je laatste posts lees.
  9. Problemen in F!x.?!?

    TLDR, iemand een samenvatting?
  10. Problemen in F!x.?!?

    Wel leuk dat uitgerekend jij degene bent die (met behulp van je mb’s) Wolfguard aan heeft gevallen. Vervolgens heeft panda contact gezocht met Wolfguard en zijn de dorpen leeg gezet voor Panda. Kortom; wederom een mislukte poging van jou om andere zwart te maken.
  11. Top/Flop stammen

    Hoe kon Lion weten dat die dorpen van jullie waren? Hij lijkt simpelweg een jump te willen maken naar een gebied achter jullie cluster. Als jullie vervolgens die dorpen pakken lijkt het inderdaad vrij veel op cf’s plaatsen. Wat niet in eerste instantie de bedoeling geweest zal zijn.
  12. Top/Flop stammen

    Wel toevallig dat het 3 leden betreft die al bij meerdere stammen hebben aangeklopt om te joinen.
  13. De schande genaamd One Last Time

    Er staat hier toch letterlijk dat er pas na woensdag een NAP voor 5 dagen zou komen tussen de betreffende partijen?
  14. Top/Flop stammen

    Ohh spannend, ik ben benieuwd.
  15. Timebattles Seizoen 2!

    Inter had de 2e tegen Oelewapper gewonnen
Bovenaan