Recente inhoud door 0v3rl0rd

  1. 0v3rl0rd

    Praattopic

    Begint wel een saaie wereld te worden
  2. 0v3rl0rd

    Praattopic

    CLEAN floppers
  3. 0v3rl0rd

    Wereld-NAP 1e en 2e kerstdag

    Wou net zeggen, heb juist dan tijd om lekker te edelen
  4. 0v3rl0rd

    Boosting door Clean?

    Vergane glorie :redface:
  5. 0v3rl0rd

    KATAS op boer BY Moral

    De hoeveelheid doet er niet toe. En kata je altijd de dorpen kapot die je edelt? :confused2: Het kwam op mij iig een beetje sneu over dat je iemand gaat catshame terwijl je zelf begonnen bent met uitdagen.
  6. 0v3rl0rd

    Het grote enkel-mensen-die-nog-niet-geëdeld-zijn-mogen-hier-posten topic

    vfsnip was echt de meest betekenisloze stam van w87 :tongue:
  7. 0v3rl0rd

    KATAS op boer BY Moral

    Met kata's op AH zoek je wel heel nauwdrukkelijk een grens op. Maar om dan vervolgens een topic te openen omdat je zelf kata's krijgt... :redface: Alsnog netjes afgehandeld door Haas, zelfs al was het hier te rechtvaardigen toch voor gekozen het lid aan te spreken.
  8. 0v3rl0rd

    Top/Flopspelers

    Ik ben ook top :cool:
  9. 0v3rl0rd

    Top/Flopstammen

    Ssssst is geheim
  10. 0v3rl0rd

    Top/Flopstammen

    Er is al bijna 2 weken niemand weggespeeld in ZO, dat is toch wel noemenswaardig
  11. 0v3rl0rd

    Praattopic

    ZO te zien probeert iemand te Cleanen, maar WeWillSee of dat lukt :tongue:
  12. 0v3rl0rd

    Praattopic

    Clean en toxic werken samen dacht ik. Dat zou zijn ligging en front iig al een stuk verbeteren en hem de ruimte geven om op zijn cluster te focussen. Hij zal er ook wel tegenaan lopen dat hij veel rimspelers in zijn cluster nog niet kan edelen ivm puntenverschil.
  13. 0v3rl0rd

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Als wat ik zei nieuwe informatie voor je was, dan moet je je misschien afvragen of je jezelf nog wel serieus kunt nemen :rolleyes2:
  14. 0v3rl0rd

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    5 jaar geleden zei iedereen ook al dat de game aan het doodgaan was, maar tw is er nog steeds :tongue: Ik vind het juist wel ingenieus bedacht dat je zonder geld uit te geven, toch van dezelfde voordelen kan profiteren. Kost miss wat meer moeite, maar er zit wel een bepaalde balans in.
  15. 0v3rl0rd

    Wie zijn grotere abusers ZO of Clean

    Geen dank, ik draag mijn wijsheden graag over :tongue:
Bovenaan