De Tribalwars Forum Quiz [Inschrijvingstopic]

DeletedUser

Guest
Hey,

Aangezien het 'waar is de bal' spel topic een beetje geflopt is, ben ik met een andere idee gekomen. Een quiz. In deze quiz zullen tien thema's voorbij komen, met elk tien vragen. Elk juist antwoord levert 1 punt op, maar je mag op 1 vraag, waarvan je het antwoord zeker weet, een extra punt op leggen zodat je bij 1 vraag, twee punten kunt winnen. Je mag dit bij elk thema 1 keer doen.

Er zal helaas geen prijs zijn. Dit omdat er dan mensen zullen zijn die het antwoord van een vraag waarschijnlijk zullen opgooglen. Hierbij komen we de volgende punt en tevens 1 van de belangrijkste. Je mag nooit een antwoord opzoeken van een vraag!! Alles gaat om je eigen kennis. Het zal niet te controleren zijn, maar houd het spel leuk en doe het voor jezelf om te kijken welke personen je kan verslaan.

Ik weet nog niet hoeveel deelnemers ik zal toelaten, maar het zullen er rond de 30 zijn. Als je aan het begin van de zomervakantie een weekje ofzo geen tijd hebt, schrijf je dan niet in!! Ongeveer per 2-3-4 dagen zal er een nieuw thema komen.

Ook zoek ik iemand die mij wilt assisteren in dit spel. Zijn/haar rol zal zijn om mee te helpen met vragen bedenken en voor als mijn pm box vol is, het naar hem/haar te sturen. Als er 50 deelnemers meedoen, zal de helft het naar mij sturen en de helft het naar iemand anders. Inschrijvingen sluiten Maandag 8 juni om 21:00

Mensen die mee willen doen:

1. Senne
2. Alles is voor Bassie
3. Bappos
4. Half-Brain
5. killingsspreee
6. KoZmo
7. thewolfflord
8. Gonnor
9.Kavhi
10. Jaenken
11. Sadness War Lord
12. Helleas
13. geheimelol
14. denis6
15. shyguymaniac
16. Revival x
17. Bonsai
18. X-X-Tiamo-X-X
19. BobDeSpuiter
20. jaapiekrekel
21. fixato
22. Shade Tura
23. motogp4
24. Big Bear
25. DaBadeend
26. Chagall
27. Lytho
28. Kindorin
29. 2racer2
30. Predator
31. Loveher
32. Psv0010
33. Knudde1
34. Slaro
35. coolereinier
36. Svennieboys
37. Cyisargsys
38. .ThePriestAndTheMatador
39 Sterchele2323
40. TheRasta.Boy
41. Anthraxxis
etc.


Voorlopige thema's:

Geschiedenis
Aardrijkskunde
Muziek
Cultuur
Tv/Films/Boeken
Natuur
Sport
Algemeen
Politiek
Geloof
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik schrijf me in :). Oja, één tip: zorg dat je genoeg reserves hebt. Je hebt gezien hoeveel mensen er uiteindelijk afvallen bij WvW en zeker bij 'waar is de bal'. Stel je hebt 42 inschrijvingen is het niet slim om 40 deelnemers aan te houden, neem dan 30 bijvoorbeeld.
 

DeletedUser23144

Guest
Ik wil je wel ermee helpen.
Maar als je iemand anders hebt doe ik mee.
Maar het liefst help ik.
 

DeletedUser

Guest
Ik schrijf me in :). Oja, één tip: zorg dat je genoeg reserves hebt. Je hebt gezien hoeveel mensen er uiteindelijk afvallen bij WvW en zeker bij 'waar is de bal'. Stel je hebt 42 inschrijvingen is het niet slim om 40 deelnemers aan te houden, neem dan 30 bijvoorbeeld.

Ja, ik zal daarop letten:) Ook zal ik iets meer geneigd zijn om mensen van wvw te kiezen waarvan ik weet dat ze actief zijn. Wel zullen anderen ook genoeg kans hebben om mee te doen.
 

DeletedUser

Guest
ik!!!!! lijkt me leuk!

voorzover ik weet heb ik niks te doen in de eerste week :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan