TW plaatje (1/2 PA punten)

DeletedUser29915

Guest
Zo is de kwaliteit wat beter:
1547imv.jpg

Hoe bedoel je zelf gemaakt, die linker is gewoon een rip van mijn plaatje alleen dan gedraaid.
 

DeletedUser

Guest
Maar dat is precies wat hij wou! Dat plaatje met nog 1 ridder er naast!
 

DeletedUser

Guest
Kan King Bielly reageren wat hij bedoelde?

Anders kunnen we eventueel ook de PA delen als ik win, basdabomb?
 

DeletedUser29915

Guest
lol.., hij zegt iets in die aard, het is verboden om ander mans plaatjes te gebruiken..vooral zonder toestemming.

Inderdaad, hij wou iets net zoals mijn plaatje dat ik voor hem had gemaakt, dan hoef je niet van mijn plaatje jouw plaatje te maken :S
 

DeletedUser

Guest
Sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen! Kan jij mij de link naar dat plaatje (dus alleen de persoon) geven? Want dat wil King Bielly toch wel...? :confused:
 

DeletedUser29915

Guest
Sorry, ik heb het helemaal verkeerd begrepen! Kan jij mij de link naar dat plaatje (dus alleen de persoon) geven? Want dat wil King Bielly toch wel...? :confused:

Ik heb dit plaatje zelf gemaakt van een stock, ik kan je de stock wel geven als je dat wilt.
 

DeletedUser

Guest
Ok, geef maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27423

Guest
Ja sorry voor het misverstand, maar ik kan idd wel goed begrijpen dat het niet leuk is als je plaatje gebruikt word...
Post dan gewoon een nieuw/beter ;)
 

DeletedUser

Guest
King Bielly, maakt het uit als er een ander poppetje op jou plaats staat ipv dat poppetje van basdabomb?
 

DeletedUser

Guest
Het is hetzelfde poppetje gebleven, zoals je ziet. ;) basdabomb heeft me de stock gegeven.
 

DeletedUser

Guest
206el8y.png

Zeg maar wat je ervan vindt, alles kan nog veranderd worden.
Als je hem goed vindt verwijder ik dan meteen ook de Watermark.
 
Bovenaan