Profielafbeelding 8PA!

DeletedUser

Guest
CM11.png


Zo beter?:)
of moet er nog wat aangepast worden?

Yup is goed.



@Quarva: 1e is goed, zeker een van de favorieten ^^,

@iCake: Oké ik kies morgen. ^^,
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat verkeer niet echt het ergste na-aperig :p
meer die regenboog kleuren, dat valt tenminste op...
 

DeletedUser

Guest
Naja, ik heb er ook zo 1 gemaakt, ook alleen omdat die dat mooi vind en ik al favoriet stond, en dat liever zo hou ;) :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, en daar was ik de 1ste mee, maarja zhang is gier dus..

Geweldige argumentatie :)
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Kleuren was je eerste mee. Klopt.
Heb ik ooit gezegd dat dat niet zo was?
Zo ja, laat maar zien.
 

DeletedUser

Guest
Geweldige argumentatie :)
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Kleuren was je eerste mee. Klopt.
Heb ik ooit gezegd dat dat niet zo was?
Zo ja, laat maar zien.

Hebben wij dat gezegd dan?? :rolleyes:

We hebben het er alleen over wie waarmee het eerste kwam, niet dat je hebt gezegd dat je de eerste was met dat idee ^^
 

DeletedUser

Guest
Dit bedoel ik :
jij bent gier, omdat hij het mooi vond, moet je het nadoen, omdat je anders niet kan winnen, want je kan zelf niks bedenken :eek:

en je vriendje bever moet ergens anders gaan spammen, hoeveel betaal je hem hiervoor ? :eek:

Ik betaal niets.
Verder? Ik heb het plaatje toch bewerkt?
Ik het toch zelf een stock/c4d gevonden?
Ik heb er toch zelf effecten voor verzonnen?

En waarom zeik je tegen mij? Quarva doet precies hetzelfde. Kom op zeg, ga een leven zoeken. En houd op met je gier argument, dat slaat totaal nergens op en heeft geen barst met het onderwerp van doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
iCake , begin nu weer niet kinderachtig te doen.
Je zeikt iedereen af , maar je vergeet ondertussen met je 2 voeten op de grond te blijven.
Je denkt dat je de pro bent , maar je plaatjes bestaan grootendeels uit gradients , waar niks moeilijks aan is. Je wint door je stocks , niet door je PS kwaliteiten , onthou dat ... En nu ga ik weer eens weg van dit grafisch forum ... Jij verpest hier de sfeer gewoon !
Dit was mijn zegje , als ik wil vind ik binnen de 2 seconden ook posts waar je letterlijk bedelt om te mogen winnen , lol ...
MvG ,
Bonsai.

Een goed advies voor de topicmaker :
In de plaatjes van ZhangLiao zit meer werk ...
Ikzelf vind dit de mooiste , maar daar beslis jij over :
CM1.png


@Zhang : je bent goed vooruitgegaan sinds de laatste keer dat ik hier ben geweest . Helaas zal het door iCake weer lang duren voor ik hier kom , buiten voor met SoTW te stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Bonsai, totaal geen problemen mee dat je wegblijft ;)

5ze8fb.jpg


Moeten jullie maar betere stocks zoeken, en er zit meer werk in dan dat het lijkt..;)
 
Bovenaan