Bodybuilding

DeletedUser

Guest
Amazon-Donna-blonde%20(2).jpg


Niet bepaald een vrouw om verkering mee te hebben :D

om het mee uit te maken :p
 

DeletedUser

Guest
Lol, dat is niet gezond meer.

En die rechtse dan, lijkt wel iemand van 50 met een bijna zwart lichaam en dan zo'n hoofd er op:p
 

DeletedUser

Guest
Schat waarom kan je je niet bewegen? Dan scheurt mijn shirt als ik mijn spieren gebruik -_-
 

DeletedUser

Guest
Deze ook niet.:rolleyes:

NPC_Pittsburgh_Bodybuilding_Show_049.jpg

da was laatst op een reportage op den vtm, da wijven waren precies mannen me ne bikini, die ene had een massas dikke kin me een baard en okselhaar enal, de andere had dan een snor , al van die testosteron, en een man was getrouwd met die blonde in haar roze bikini 2de van links te beginnen, trouw daar es mee...

die vent is half dood als die sex hebben zeker :p
 

DeletedUser

Guest
Check de uitgeschoten rib van de derde van links :p
dat is een schuine buikspier :cool:
jezus christus...

die kan toch niet echt zijn ?

klopt, de bovenbeenspier op de foto bestaat uit teveel spieren, zie
250px-Illu_lower_extremity_muscles.jpg


da was laatst op een reportage op den vtm, da wijven waren precies mannen me ne bikini, die ene had een massas dikke kin me een baard en okselhaar enal, de andere had dan een snor , al van die testosteron, en een man was getrouwd met die blonde in haar roze bikini 2de van links te beginnen, trouw daar es mee...

die vent is half dood als die sex hebben zeker :p
Klopt slikken van totesteron is eigenlijk zeer slecht voor je stelsel zowel bij mannen als bij vrouwen. Totesteron is een mannelijk hormoon wat vrouwen eigenlijk mannen maakt en is bij mannen slecht omdat door de hoge totesteronlevels jouw lichaam geen totesteron meer aanmaakt waardoor je ballen krimpen en je sperma productie verzwakt word :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
daar ken je niej eens me soene...
als se 1 keer buik spiere spannen en je sit er tege aan lig je 100 meter ver 0o
 
Bovenaan