Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser

Guest
tja, welke moet ik laten vallen...

nu kan ik ook nooit meer van die eindeloze gesprekken met mezelf voeren, lijkt het alsof ik vrienden heb:D
 

DeletedUser19123

Guest
tja, welke moet ik laten vallen...

nu kan ik ook nooit meer van die eindeloze gesprekken met mezelf voeren, lijkt het alsof ik vrienden heb:D

Verrek jij ook al?:O ik moet zeggen dat ik het altijd wel gezellig heb gehad met mezelf:p
 

DeletedUser

Guest
Net nog gevonden op een andere topic ( http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=39375 )

--------------------------------------------------------------------
Bl1zz4rd

Bl1zz4rd's schermafbeelding

Geregistreerd: 20 februari 2008

Oud #2 17 april 2009, 12:54 Naar boven Met citaat antwoorden
meest geliefde:
- the s
- SunGoesDown
- 99flex
meest gehate:
- boulevardknights
- lkkrhoor4
- De beer van assen
__________________
Trotse CO van:
W6: ~BREN~ - Apisto
W13: .End - Askari
mededeling: Ferrir : jaccuziman , vraag hem waarom.

--------------------------------------------------------------------

the s

Geregistreerd: 1 november 2008

Oud #5 17 april 2009, 12:57 Naar boven Met citaat antwoorden
gelieve : bl1zard (l)
sannetaurus
musra
gehaatte: boulevardknights
de beer van assen
lkrhoor4
__________________
W6,~BREN~ The S

mededeling: Ferrir : jaccuziman , vraag hem waarom.
Laatst gewijzigd door the s : 17 april 2009 om 13:02.

--------------------------------------------------------------------

Nog geen 10 dagen later zitten ze in dezelfde stam te spelen

PS: Daanc aka ferrir, matthijs en nog een paar andere...
 

DeletedUser11706

Guest
Net nog gevonden op een andere topic ( http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=39375 )

--------------------------------------------------------------------
Bl1zz4rd

Bl1zz4rd's schermafbeelding

Geregistreerd: 20 februari 2008

Oud #2 17 april 2009, 12:54 Naar boven Met citaat antwoorden
meest geliefde:
- the s
- SunGoesDown
- 99flex
meest gehate:
- boulevardknights
- lkkrhoor4
- De beer van assen
__________________
Trotse CO van:
W6: ~BREN~ - Apisto
W13: .End - Askari
mededeling: Ferrir : jaccuziman , vraag hem waarom.

--------------------------------------------------------------------

the s

Geregistreerd: 1 november 2008

Oud #5 17 april 2009, 12:57 Naar boven Met citaat antwoorden
gelieve : bl1zard (l)
sannetaurus
musra
gehaatte: boulevardknights
de beer van assen
lkrhoor4
__________________
W6,~BREN~ The S

mededeling: Ferrir : jaccuziman , vraag hem waarom.
Laatst gewijzigd door the s : 17 april 2009 om 13:02.

--------------------------------------------------------------------

Nog geen 10 dagen later zitten ze in dezelfde stam te spelen

PS: Daanc aka ferrir, matthijs en nog een paar andere...

ah moet je weten, ik dacht dat lkkrhoor4 altijd 'n grote mond had & arrogant was, maar nu 'k hem beter leer kennen valt hij eigenlijk best goed mee ^^

dus stoken zal niet lukken ;)
 

DeletedUser19123

Guest
nou vind ik wel knap:p ik heb verders nog nooit iets met hem te maken gehad:p maar vergeet een ding niet liefde en haat lig heel dicht bijelkaar eej;-)
 

DeletedUser11706

Guest
Ik heb geen kritiek op je ledenaantal, is nog best ok. En op zich ook niet per se op jullie punten. Maar wel dat je een stam opneemt terwijl bepaalde van hun leden jullie hier enkele weken geleden nog zaten uit te lachen, en waar jullie een soort van oorlog mee hadden. Moesten jullie bondgenoten geweest zijn, geen vuiltje aan de lucht. Maar wat nu gebeurd is snapt toch niemand?

wat snap je er dan niet aan ?

toen BP¨fusioneerde met CM verstond iedereen 't & als wij 'n aantal leden van OT in huis halen, dan snapt niemand 't ? :confused:

dat snap ik nou niet... :eek:

nou vind ik wel knap:p ik heb verders nog nooit iets met hem te maken gehad:p maar vergeet een ding niet liefde en haat lig heel dicht bijelkaar eej;-)

<3 lkkrhoor4 (a)
 

DeletedUser

Guest
--------------------------------------------------------------------

Nog geen 10 dagen later zitten ze in dezelfde stam te spelen

PS: Daanc aka ferrir, matthijs en nog een paar andere...

dit vind ik wel leuk,
als je uitleg wilt moet je maar pm'en, neem aan dat de mensen hier geen zin hebben in deze onzin
 

DeletedUser

Guest
wat snap je er dan niet aan ?

toen BP¨fusioneerde met CM verstond iedereen 't & als wij 'n aantal leden van OT in huis halen, dan snapt niemand 't ? :confused:

dat snap ik nou niet... :eek:

BP|CM weet ik te weinig van onder welke omstandigheden dat toen gebeurd is, al denk ik dat het niet echt vergelijkbaar is met het bren/OT verhaal nu.

Wat er niet aan te begrijpen is is dat jullie eerst vijanden zijn en 2 weken later gewoon fusioneren. De hier aangehaalde profielberichten met 'meest gehate figuren' is een prachtig voorbeeld van. En sorry, nu komen uitleggen dat 'het toch nog best meevalt', en 'liefde dicht bij haat', dat is gewoon onzin en niet meer dan een uitleg om toch maar een uitleg te kunnen geven.

Nogmaals: als vijanden gaan fusioneren is elke geloofwaardigheid weg voor mij, en wijst dat er voor mij op dat makkelijk puntengewin de hoofdreden is voor de ene, en een veilig onderkomen hoofdreden voor de andere.
 

DeletedUser11706

Guest
BP|CM weet ik te weinig van onder welke omstandigheden dat toen gebeurd is, al denk ik dat het niet echt vergelijkbaar is met het bren/OT verhaal nu.

Wat er niet aan te begrijpen is is dat jullie eerst vijanden zijn en 2 weken later gewoon fusioneren. De hier aangehaalde profielberichten met 'meest gehate figuren' is een prachtig voorbeeld van. En sorry, nu komen uitleggen dat 'het toch nog best meevalt', en 'liefde dicht bij haat', dat is gewoon onzin en niet meer dan een uitleg om toch maar een uitleg te kunnen geven.

Nogmaals: als vijanden gaan fusioneren is elke geloofwaardigheid weg voor mij, en wijst dat er voor mij op dat makkelijk puntengewin de hoofdreden is voor de ene, en een veilig onderkomen hoofdreden voor de andere.

bp was ook in oorlog met cm, dus dit is gewoon iets dat er op lijkt & het is geen fusie in mij ogen, we hebben gewoon wat leden van 'n andere stam gerecruteerd...
 

DeletedUser16232

Guest
Het grote verschil was het ledenaantal.

BP en CM waren met veel minder leden als BREN nu.
Voor de rest is het hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
'wat leden' :) ongeveer 95% vd leden, en die andere 5% zal wel geweest zijn omdat ze zelf niet wouden, niet omdat ze niet mochten van jullie... Gemakshalve reken ik Sen ook bij jullie.

Nou goed. Jullie zullen vast wel weten welk vlees je in de kuip hebt gehaald. Ik hoop maar dat de oorspronkelijke Brenners die tegen OT aanlagen nog ergens een grens overhouden, anders wacht hen saai niksdoen...
 

DeletedUser24402

Guest
'wat leden' :) ongeveer 95% vd leden, en die andere 5% zal wel geweest zijn omdat ze zelf niet wouden, niet omdat ze niet mochten van jullie... Gemakshalve reken ik Sen ook bij jullie.

Nou goed. Jullie zullen vast wel weten welk vlees je in de kuip hebt gehaald. Ik hoop maar dat de oorspronkelijke Brenners die tegen OT aanlagen nog ergens een grens overhouden, anders wacht hen saai niksdoen...

Je bent weer eens niet goed op de hoogte.

PS. Wat een commotie... dit is niet de eerste keer dat een 'oorlog' verandert in een 'fusie'.. Dat zie je op bijna elke wereld wel gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
De nr 1 van de wereld mag wel wat kritiek kunnen incasseren ook, niet? En geen commotie, gewoon mijn bescheiden mening.

En niet goed op de hoogte, wellicht. Maar in de feiten klopt het wel, nl 95% van OT bij Bren, (al dan niet via de appendix SEN), dus dat omschrijven als 'wat leden' is wel heel zacht uitgedrukt door blizzard.
 

DeletedUser24402

Guest
De nr 1 van de wereld mag wel wat kritiek kunnen incasseren ook, niet? En geen commotie, gewoon mijn bescheiden mening.

En niet goed op de hoogte, wellicht. Maar in de feiten klopt het wel, nl 95% van OT bij Bren, (al dan niet via de appendix SEN), dus dat omschrijven als 'wat leden' is wel heel zacht uitgedrukt door blizzard.

Ja maar allemaal gefuseerd en dergelijke ;) Ga over een paar maanden maar tellen hoeveel accounts er daadwerkelijk in zitten.
 

DeletedUser

Guest
Is dat een bekentenis dat jullie voor de helft uit inactievelingen bestaan?

Wel grappig, dat was een van de dingen waarmee OT ons altijd zat uit te lachen, en geloof ik ook een reden voor jou om ons te verlaten. En alweer het gras niet groener aan de overkant.

Soit, ik ga zwijgen, want ik vertel allicht weer zaken waar ik niks vanaf weet :)
 

DeletedUser

Guest
'wat leden' :) ongeveer 95% vd leden, en die andere 5% zal wel geweest zijn omdat ze zelf niet wouden, niet omdat ze niet mochten van jullie... Gemakshalve reken ik Sen ook bij jullie.

Nou goed. Jullie zullen vast wel weten welk vlees je in de kuip hebt gehaald. Ik hoop maar dat de oorspronkelijke Brenners die tegen OT aanlagen nog ergens een grens overhouden, anders wacht hen saai niksdoen...

dit doen ze zeker, iedereen had volgens mij al een extra grens, behalve willemspa, die blokkeerde ik, ik help hem nu om een nieuwe grens te maken. (aantal dorpen van mij). verder was er volgens mij ook nooit een echt actieve oorlog tussen bren en OT, alleen ik was altijd de zak door willemspa en mikes world, en boulevardknights en barendenvan vielen bren aan, maar die zijn er nu niet meer.

Is dat een bekentenis dat jullie voor de helft uit inactievelingen bestaan?

Wel grappig, dat was een van de dingen waarmee OT ons altijd zat uit te lachen, en geloof ik ook een reden voor jou om ons te verlaten. En alweer het gras niet groener aan de overkant.

Soit, ik ga zwijgen, want ik vertel allicht weer zaken waar ik niks vanaf weet :)

je hoeft niet te fuseren omdat je inactief bent, veel van onze fusies zijn door actievelingen, alleen omdat de clusters goed op elkaar aansluiten versterken ze elkaar. ja, je hoeft niet per se te fuseren hiervoor, maar als je fuseert kan je makkelijker spelen. paar voorbeelden: 120919 met voltje, helleputte met lkkrhoor4, basv1 met johan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24402

Guest
Is dat een bekentenis dat jullie voor de helft uit inactievelingen bestaan?

Wel grappig, dat was een van de dingen waarmee OT ons altijd zat uit te lachen, en geloof ik ook een reden voor jou om ons te verlaten. En alweer het gras niet groener aan de overkant.

Soit, ik ga zwijgen, want ik vertel allicht weer zaken waar ik niks vanaf weet :)

Ik ga ook zwijgen.. Daan heeft je alles al goed uitgelegd ;).
 

DeletedUser19123

Guest
Sinds wanneer moeten we dingen uitleggen?
Daarbij ben ik niet aant fuseren met helleputte....
We hebben een afspraak:O
Iedere keer als ik een grote mond heb moet ik een dorpje aan helle geven en jammer genoeg is dat al meer als 250 keer gebeurd.....
Maar ach mss ga ik het nog wel een keer leren....
Alleen ben niet zo hardleers:O
 

DeletedUser11706

Guest
De nr 1 van de wereld mag wel wat kritiek kunnen incasseren ook, niet? En geen commotie, gewoon mijn bescheiden mening.

En niet goed op de hoogte, wellicht. Maar in de feiten klopt het wel, nl 95% van OT bij Bren, (al dan niet via de appendix SEN), dus dat omschrijven als 'wat leden' is wel heel zacht uitgedrukt door blizzard.

weetje, ik zeg dit omdat wij als stam deze recruteringen niet zien & niet willen opvatten als 'n fusie, maar eerder 'n aansluiting die bren sterker maakt :)
 

DeletedUser16232

Guest
weetje, ik zeg dit omdat wij als stam deze recruteringen niet zien & niet willen opvatten als 'n fusie, maar eerder 'n aansluiting die bren sterker maakt :)

Of het jullie sterker maakt, dat moet nog bewezen worden..
 
Bovenaan