Nieuw =OT= gaat ~EW~ opeten

DeletedUser11706

Guest
dat mag je denken, maar als je nog weet wie ik ben dan praat je wel anders:cool:

maar jullie zouden nooit langs hun zijn gekomen.

maar alé

maargoed ik ben zelf gestopt omdat het niveau te laag ligt in w6, maar die jongens zijn echte teamspelers en dus een groot gemis voor =OT=, al hebben ze zelf een streep onder hun account gezet.:(

& wie mag jij dan wel zijn als ik vragen mag ? :)

IK heb altijd goed samengewerkt met barendenvan en boulevardknigts en aardig wat spelers uit k24 geschopt. Ze zullen ook voor mij een groot gemis zijn maar samen met mijn stam werk ik me wel door k24 heen.

En zolang ik in k24 lig zal het nooit van bren worden.

Aangezien ik daar erg sterk lig zie ik het nog niet zomaar gebeuren dat jullie mij en me stam eruit schoppen.

stukje per stukje hé kaasje :)

niet alles in 1 keer willen ;)
 

DeletedUser

Guest
jongens! ik weet wie barendenvan is en ook boulevardknights!

die jongens ondersteunden de hele stam haast, nu hun weg zijn wordt het makkelijker omdat jullie meer dan 15 milj aan bb krijgen, maar lijkt me er niet leuker op worden zo!

ben blij dat ik ben gestopt half jaar terug want zonder die mannen stelt k24 en omstreken helemaal niks meer voor!:eek:

mvg darkness


onderaan staat het:D
 

DeletedUser

Guest
Dan gaat het nog wel ff duren hor blizzard.

Want ik zie het GangstaNl niet doen
 

DeletedUser

Guest
maar buiten dat allemaal blizzard, ik was de oorspronkelijke oprichter van light en toen waren jullie al vijand.:D

en meerdere van jullie stam weet wie ik ben en hoe moeilijk ik het jullie kon maken;)

maar een stam vormen met 3 actieve leden gaat niet;

toen

boulie
barre en angel of dark
darkness

we hadden meer dan 6 vv's per man maar wel verdomd goed, maar dat gaat helaas tegen je werken waardoor je geen zin meer hebt.:(
 

DeletedUser

Guest
de reden waarom het van mij niet meer hoeft is niet dat ik bang ben of wat dan ook. Het gaat om fairplay en eerlijkheid en niet om vriendjespolitiek of wat dan ook..... Wereld 6 word erdoor verpest en dat is zonde want eigenlijk is het geen slechte wereld.
Wat zit jij dan eigenlijk in een stam als OT te doen ? Als het bij jou draait om eerlijkheid en fairplay...
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je spuitelf weer.... ik heb nog nooit iemand genaait vriend ik ben altijd eerlijk aan mijn dorpen gekomen en heb conflicten op het slagveld uitgevochten..... zoals ik al zei ik kan vaak een grote mond hebben maar daar blijf het bij kerel dus je kan zeggen wat je wil maar dat niet.

Eerlijk aan jouw dorpen gekomen ? hahaha. Jouw "wisseltrucjes" al vergeten ?
 

DeletedUser

Guest
misschien heeft ie 'n geheim superwapen ofzo :p :rolleyes:

kom op blizzard, gangsta is 1 van de redenen dat ik ben gestopt:D

en verder je zegt het zelf al, nu wordt k24 van brenn en dus ook een teken dat jullie die gasten niet aan konden.

maar zelf ben ik er ook van overtuigd dat die gasten light hadden moeten blijven en hadden ze het heel ver kunnen schoppen.:)
 

DeletedUser11706

Guest
kom op blizzard, gangsta is 1 van de redenen dat ik ben gestopt:D

en verder je zegt het zelf al, nu wordt k24 van brenn en dus ook een teken dat jullie die gasten niet aan konden.

maar zelf ben ik er ook van overtuigd dat die gasten light hadden moeten blijven en hadden ze het heel ver kunnen schoppen.:)

*kucht*, gangsta kon ze niet aan, wil niet zeggen dat andere leden van bren dat niet konden hé :)
 

DeletedUser

Guest
*kucht*, gangsta kon ze niet aan, wil niet zeggen dat andere leden van bren dat niet konden hé :)

volgens mij als ik de stats zie is jullie nr 1, 5 dorpen aan ze kwijt geraakt en als me navraag klopt was kelt70, the duke zijn dorpen aan barendenvan aan het geven:D
 

DeletedUser11706

Guest
volgens mij als ik de stats zie is jullie nr 1, 5 dorpen aan ze kwijt geraakt en als me navraag klopt was kelt70, the duke zijn dorpen aan barendenvan aan het geven:D

wil niet zeggen omdat je 1ste staat van je stam dat je daarom persee de beste bent...

Kijk naar Lenaco, die staat 1ste in HVSO & hij is 'n pure interner :)

5 dorpen stelt ook trouwens niet veel voor in mijn ogen... :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wil niet zeggen omdat je 1ste staat van je stam dat je daarom persee de beste bent...

5 dorpen stelt ook trouwens niet veel voor in mijn ogen... :rolleyes:

maar het tekent wel hoe jullie zijn, en hoe die jongens zijn.

ik denk, maar dat is persoonlijk en ik speel op heel veel werelden en allemaal in top20. dat hun 1 van de meest ondergewaardeerde spelers zijn, terwijl ze met gemak met de top kunnen spelen;)
 

DeletedUser11706

Guest
maar het tekent wel hoe jullie zijn, en hoe die jongens zijn.

ik denk, maar dat is persoonlijk en ik speel op heel veel werelden en allemaal in top20. dat hun 1 van de meest ondergewaardeerde spelers zijn, terwijl ze met gemak met de top kunnen spelen;)

dus je bedoelt eigenlijk het volgende:

omdat kelt70 5 dorpen verliest aan iemand van =OT= (terwijl hij ondertussen nog eens aangevallen werd door BP|CM op 'n ander front) dat wij allemaal dorpjes zouden verliezen aan die o zo goede boulevardknights & barendenvan ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dus je bedoelt eigenlijk het volgende:

kelt70 verliest 5 dorpen aan iemand van =OT= (terwijl hij ondertussen nog eens aangevallen werd door BP|CM op 'n ander front) dat wij allemaal dorpjes zouden verliezen aan die o zo goede boulevardknights & barendenvan ? :rolleyes:

zou die jongens idd niet gebeuren nee, maar die heb ik destijds leren backtimen en edelaanvallen leren te bespelen door 1 of 2 edels achter de 4 edels van de vijand te sturen + sloopploeg, in een cluster van 4 of 5 dorpen verspeel je zo ook geen defence:D

maar dat gaat jou te ver en zet liever je dorpen vol:confused:
 

DeletedUser11706

Guest
zou die jongens idd niet gebeuren nee, maar die heb ik destijds leren backtimen en edelaanvallen leren te bespelen door 1 of 2 edels achter de 4 edels van de vijand te sturen + sloopploeg, in een cluster van 4 of 5 dorpen verspeel je zo ook geen defence:D

maar dat gaat jou te ver en zet liever je dorpen vol:confused:

mijn ingame prestaties hebben voor zover ik weet geen vat op deze discussie, dus is 't onnodig om deze er bij te gaan betrekken :)

& ik heb nog geen antwoord op men vraag ;)
 

DeletedUser

Guest
mijn ingame prestaties hebben voor zover ik weet geen vat op deze discussie, dus is 't onnodig om deze er bij te gaan betrekken :)

& ik heb nog geen antwoord op men vraag ;)

welke vraag?

zozo vijandig? voel je je aangesproken blizzard

wees blij dat ik nog rustig reageer, omdat dit voor mij echt een teleurstelling is dat die jongens stoppen.

dat was voor mij de enigste reden dat ik w6 bleef volgen
 

DeletedUser11706

Guest
1. deze vraag:

dus je bedoelt eigenlijk het volgende:

omdat kelt70 5 dorpen verliest aan iemand van =OT= (terwijl hij ondertussen nog eens aangevallen werd door BP|CM op 'n ander front) dat wij allemaal dorpjes zouden verliezen aan die o zo goede boulevardknights & barendenvan ? :rolleyes:


2. voor zover ik weet vertoon ik geen vijandig gedrag :)
ik zeg gewoon mijn mening & mijn wijze van denken.

3. van mij moet jij niet rustig reageren, al zou het jammer zijn om dit beschaafd gesprek plots vol te spammen met woorden waar 'n ander toch niets aan heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
1. deze vraag:




2. voor zover ik weet vertoon ik geen vijandig gedrag :)
ik zeg gewoon mijn mening & mijn wijze van denken.

3. van mij moet jij niet rustig reageren, al zou het jammer zijn om dit beschaafd gesprek plots vol te spammen met woorden waar 'n ander toch niets aan heeft ;)

rare woorden zal je niet horen, dat is het enige waar ik op stuite met barre en boullie, maar jullie vergissen jullie gewoon in het goede spel van hun en dat vind ik jammer omdat ze echt 1 van de betere van w6 zijn.

kijk maar naar hun cluster samen en zijn r-life vrienden ook nog en met angel of dark (waar ik meesterlijk mee heb aangevallen) als die er nog was had brenn veel pijn gehad.

en op jouw vraag heb ik al andwoord op gegeven dat die jongens het niet zou gebeuren wat bij kelt is gebeurd, simpelweg omdat ze overal over nadenken en dan ook nog de hele stam ondersteunen.
 

DeletedUser

Guest
maar wat wel is en waar jullie zo over minachten, iss dat ze lkkrhoor4 erbij hebben gehaald en dat is een wijze beslissing geweest want kwam vaak op vv bij angel of dark en die lkkrhoor is net als hun ongelovelijk offence;)
 

DeletedUser11706

Guest
En toch ben ik blij dat ze stoppen, zijn we daar ook al vanaf :)

want taalgebruik van boulle was niet echt om trots op te zijn hé... :rolleyes:
 
Bovenaan