InS vs. ~FFC~

DeletedUser

Guest
meneer heeft ook iets opgevangen hoor, geweldig =X..

So what? Net alsof wij gaan stressen als er honderden fakes op een speler afkomen, of die nou uit 3 dorpen komen of een stuk meer. Het blijven fakes.
Maar ik vind het wel comisch aangezien we dit zover ik weet nog niet meegemaakt hebben met InS.
 

DeletedUser

Guest
So what? Net alsof wij gaan stressen als er honderden fakes op een speler afkomen, of die nou uit 3 dorpen komen of een stuk meer. Het blijven fakes.
Maar ik vind het wel comisch aangezien we dit zover ik weet nog niet meegemaakt hebben met InS.

heb nog niet meegemaakt dat jij iets heb gepresteerd...
 

DeletedUser

Guest
Niet eens op in gaan zeg...

Had wel eens wat gehoord of gelezen over de "zogenaamde" arrogante spelers van Insomnia. Voor wat ik de laatste paar dagen hier lees qua post van spelers op het forum klopt het als een bus.

Het is en blijft een spel en je kunt altijd een beetje respect blijven tonen. Voor vriend of vijand. Blijkbaar zijn hun normen en waarden vervaagd. Altijd in de aanval en alles afzeiken. Roem een beetje te ver naar hun bolletjes gestegen volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Dat heeft inmiddels 3 kwart van tw op w7.
Iedereen had ins hoog staan, maar wat ze steeds vaker laten zien en doen, is niet echt goed voor ze.

Hoogmoed komt voor de val.
 

DeletedUser

Guest
No offence he.. Maar ik geloof dat men een aantal maanden terug al zei dat hoogmoed voor de val zou komen, en we zijn er nog steeds. Langzame val dus..

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
No offence he.. Maar ik geloof dat men een aantal maanden terug al zei dat hoogmoed voor de val zou komen, en we zijn er nog steeds. Langzame val dus..

:rolleyes:

maanden? bijna een jaar..
Maarja, hero maak meteen voor iedereen een spot prent hier..

Uitleg van dingen die zijn gedaan, zijn netjes vertaald.
Dus verdere info mag ook over de PM.

Willen jullie er hier verder op in blijven gaan, zie ik vanzelf wel een forum bann komen.
Go ahead, take ya shot.



PS, ik ruik jalozie.
 

DeletedUser

Guest
maanden? bijna een jaar..
Maarja, hero maak meteen voor iedereen een spot prent hier..

Uitleg van dingen die zijn gedaan, zijn netjes vertaald.
Dus verdere info mag ook over de PM.

Willen jullie er hier verder op in blijven gaan, zie ik vanzelf wel een forum bann komen.
Go ahead, take ya shot.



PS, ik ruik jaloerzie.

En nee ik maak niet voor iedereen een spotprent, dat lijkt alleen maar zo. Ik maak er alleen er een lampje boven mij hoofd gaat branden...
Maar zou een beetje vreemd zijn als ik InS opeens complimenten ga geven niet?
 

DeletedUser

Guest
En nee ik maak niet voor iedereen een spotprent, dat lijkt alleen maar zo. Ik maak er alleen er een lampje boven mij hoofd gaat branden...
Maar zou een beetje vreemd zijn als ik InS opeens complimenten ga geven niet?

die verdienen we wel, dus zou niet weten waarom niet ^^...










arrogance high lvl
 

DeletedUser

Guest
No offence he.. Maar ik geloof dat men een aantal maanden terug al zei dat hoogmoed voor de val zou komen, en we zijn er nog steeds. Langzame val dus..

:rolleyes:

Hoogmoed voor de val...
Ik denk dat op 1 januari 2010 Ins ook nog wel bovenaan staat. Hoewel dat wel afhankelijk is van de recrutingsdrang van K 32 :D
Of alle stammen rond Ins moeten een keer echt iets op poten zetten, wat ze al een half jaar roepen, misschien dat dat ook een keer helpt. Vooralsnog zie ik geen reden waarom Ins van de nr. 1 plek af zou gaan binnen een jaar.
 

DeletedUser

Guest
Hoogmoed voor de val...
Ik denk dat op 1 januari 2010 Ins ook nog wel bovenaan staat. Hoewel dat wel afhankelijk is van de recrutingsdrang van K 32 :D
Of alle stammen rond Ins moeten een keer echt iets op poten zetten, wat ze al een half jaar roepen, misschien dat dat ook een keer helpt. Vooralsnog zie ik geen reden waarom Ins van de nr. 1 plek af zou gaan binnen een jaar.

Dat wil iedereen wel maar er is een probleem: Des te meer stammen, des te meer spelers en dus meer spionnen die zoiets door kunnen geven.
Of het veel uit maakt weet ik niet maar het is zeker niet handig.
 

DeletedUser

Guest
Dat wil iedereen wel maar er is een probleem: Des te meer stammen, des te meer spelers en dus meer spionnen die zoiets door kunnen geven.
Of het veel uit maakt weet ik niet maar het is zeker niet handig.

InS had ook een spion van FFC. Zij zijn er nu ook goed van af gekomen zoals je ziet in de statistieken. :)
 

DeletedUser

Guest
HERO8 GAAT WAT ONDERNEMEN!
HIJ HEEFT Een account van 3 miljoen in handen!!!

Lets see..

Relatine vandaag om 18:06 uur
als je wilt weten wat erin staat, vraag het gewoon aan gent? :)

Pshyco vandaag om 18:08 uur
Je wou me wat zien presteren?

Relatine vandaag om 18:09 uur
dit zijn scouts... =X..

ik wou je nog wel een plaatsje in insomnia aanbieden, maar als het zo moet ;P

Pshyco vandaag om 18:11 uur
Praatjes. En als je wist wie ik was had je me zelfs geen plaatsje in I-Baby gegunt.

Maar ik wil dat clustertje best overnemen. Ik moet alleen eerst weten wat erin staat en dat doe ik graag met recente scouts.

Relatine vandaag om 18:12 uur
net doorgestuurd :)

net aangekomen, daarom dat ik zei: vraag Gent.

En wie je bent..
dat maakt toch niet uit?
vast en zeker at dooms end?

Relatine vandaag om 18:12 uur
of voltak

Pshyco vandaag om 18:13 uur
Je favo forumfiguur ^^

Relatine vandaag om 18:13 uur
japie7?

Relatine vandaag om 18:14 uur
oh hero8...

Nja ik zal maar wachten dat tot de 100den clears komen? want anders kom je er niet door.

Relatine vandaag om 18:14 uur
voor scouts vraag je maar aan gent..
rest zie ik wel komen..
of moet ik heel lang wachten?

Pshyco vandaag om 18:15 uur
Het kwartje valt, poe poe. Dat was moeilijk. Ik zal je zo een diploma doorsturen.

En die clears komen wel ;)

Relatine vandaag om 18:57 uur
ill be waiting, en diploma voor wat?..
 

DeletedUser

Guest
HERO8 GAAT WAT ONDERNEMEN!
HIJ HEEFT Een account van 3 miljoen in handen!!!

Lets see..

Ik voel me gevleid terwijl mijn intuïtie zegt dat ik dat niet moet zijn :D
Maar ok. Eerst weer dat account op rolletjes krijgen en dan mag crea- zien wat ik kan.
 

DeletedUser

Guest
Ik voel me gevleid terwijl mijn intuïtie zegt dat ik dat niet moet zijn :D
Maar ok. Eerst weer dat account op rolletjes krijgen en dan mag crea- zien wat ik kan.

Dan is die snel uitgekeken. :p Mits je IG meer presteer dan hier op het forum.
 

DeletedUser27974

Guest
Ik voel me gevleid terwijl mijn intuïtie zegt dat ik dat niet moet zijn :D
Maar ok. Eerst weer dat account op rolletjes krijgen en dan mag crea- zien wat ik kan.
Met je vv account heb je volgens mij niet te lang de tijd. :p
 

DeletedUser

Guest
Ziezo, ook deze stats zijn EINDELIJK weer in de plus geraakt.. heeft even geduurd :)

Side 1:
Tribes: InS
Players:

Side 2:
Tribes: ~FFC~
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 25,161
Kant 2: 9,234
Verschil: 15,927

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,147
Kant 2: 1,107
Verschil: 40

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 237,235,725
Kant 2: 73,583,558
Verschil: 163,652,167

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,966,888
Kant 2: 10,650,978
Verschil: 315,910

image.php
 

DeletedUser

Guest
Dat heeft inmiddels 3 kwart van tw op w7.
Iedereen had ins hoog staan, maar wat ze steeds vaker laten zien en doen, is niet echt goed voor ze.

Hoogmoed komt voor de val.


Klopt, ik ook, maar volgens mij was dat vóór een bepaalde fusie...
Door die fusie zijn ze behoorlijk minder populair geworden en terecht zoals later is gebleken. Hopelijk zijn de meeste rotte appels er nu uit.
 
Bovenaan