«E v.s -TFH-

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11676

Guest
Vandaar dat Elysium zo slecht speelt de laatste tijd:rolleyes:

Kijk eens naar jezelf man. Jij bent ook niet 'de' 'beste' speler. Ik probeer tenminste nog sportief te doen en kom jij weer met zo'n *** post. Jij zit niet in TFH dus hou je er buiten.
 

DeletedUser

Guest
Heb je mij ergens zien zeggen dat ik de beste ben? nope:) *** conclusie dus.

Dit is trouwens Algemeen forum, dus ik mag meepraten met alles wat ik wil, dus ook hiermee, en aangezien dit Elysium betrekt, waar ik niet echt een geweldige band mee heb, praat dus ook gewoon mee.

Waar probeerde je sportief te zijn trouwens?


En Het is geen *** post, dat vind jij, ik vind het eerder een goed geplaatste opmerking:)
 

DeletedUser11676

Guest
Heb je mij ergens zien zeggen dat ik de beste ben? nope:) *** conclusie dus.

Dit is trouwens Algemeen forum, dus ik mag meepraten met alles wat ik wil, dus ook hiermee, en aangezien dit Elysium betrekt, waar ik niet echt een geweldige band mee heb, praat dus ook gewoon mee.

Waar probeerde je sportief te zijn trouwens?


En Het is geen *** post, dat vind jij, ik vind het eerder een goed geplaatste opmerking:)

Je bedoelt dus te zeggen dat elysium slecht begon te spelen toen ik ging vven?
 

DeletedUser27460

Guest
ik kan -TFH- wel een handje helpen door wat dorpjes van denis6 af te pakken, ma ik zie dat, dat al niet nodig is:D
 

DeletedUser11676

Guest
ik kan -TFH- wel een handje helpen door wat dorpjes van denis6 af te pakken, ma ik zie dat, dat al niet nodig is:D

Als je doelt op Foppe009... Je mag best proberen. Denk niet dat het lukt.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd Elysium, nu nog zorgen dat je een goed aanvals leger krijgt, en alles is weer goed:eek:
 

DeletedUser

Guest
reken nog een keertje, en zie dat je clears slecht zijn..

Hier komt bij dat het handig is om te weten dat je meer op bijl vertrouwt;)
 

DeletedUser

Guest
reken nog een keertje, en zie dat je clears slecht zijn..

Hier komt bij dat het handig is om te weten dat je meer op bijl vertrouwt;)

mss verkeerd gelezen? ik verander dikwijls van clears;). Maar dan moet je wat verder lezen dan je neus lang is
 

DeletedUser

Guest
Wrm slecht? teveel bijl? bijl heeft meer effect.
Wil gerust een weekje langer wachten en wat effectiever zijn hoor


Als je toch altijd van clears verandert, spreek je jezelf lekker tegen hier:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan