Gamen

DeletedUser

Guest
Update Duckje
Het algemene games topic!

Original post content
Mensen er zijn heel veel verschillende meningen over Pro Evolution Soccer en Fifa. Welke vinden jullie nou eigenlijk het beste?

fifa09wk7.png


Zelf vind ik nu Fifa leuker. Maar ik ben echt benieuwd naar jullie meningen erover :D Vind de discussie zelf wel interessant maar heb liever niet dat mensen schreeuwen van: 'Fifa/PES the best!' geef ook je mening waarom. Dan kun je daarop bouwen :D




Ontwikkeling:

Fifa:

fifa06_009.jpg
fifa07-2.jpg
fifa08_1.jpg
fifa-09_10-08-08_01-505x284.jpg


Pro Evolution Soccer:

pes6_003-large.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser710

Guest
Aangezien er de laatste tijd zoveel topics over spellen worden gemaakt, bij deze een algemeen topic erover.
 

DeletedUser

Guest
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken..Starcraft 2 en Call of Duty Black Ops door elkaar. :')

Maar ja gisteren Starcraft gekocht :)rolleyes: not) en vind het wel een gaaf spel :)
 

DeletedUser44415

Guest
Ik wist niet dat starcraft 2 al uit was? Ik weet dus alweer wat ik ga kopen eenmaal ik in mediamarkt of de gamemania binnen kom :).
 

DeletedUser

Guest
Ben momenteel 'Alan Wake" aan het spelen, creapy shit, leuk verhaal lijn :D
Black ops weet ik nog niet of ik die ga kopen, de laatste CoD's vallen alleen maar tegen.
Ben benieuwd wat de nieuwe MoH gaat doen :D
 

DeletedUser

Guest
Is dit niet gewoon hetzelfde als "Welke game speel jij graag?".

Hopsie toch.. ^^
 

DeletedUser48278

Guest
Ben momenteel 'Alan Wake" aan het spelen, creapy shit, leuk verhaal lijn :D
Black ops weet ik nog niet of ik die ga kopen, de laatste CoD's vallen alleen maar tegen.
Ben benieuwd wat de nieuwe MoH gaat doen :D

Ja klopt, ik ben normaal ook voor de COD's maar ik wacht eerst beide ff af.
Dan zie ik wel welke de beste revieuws krijgt, en de beste online heeft.
Ik heb er wel vertrouwen in dat Dice iets moois gaat neerzetten.
 

DeletedUser31869

Guest
Ik ben een echte CoD speler vanaf CoD2 maar CoD MW2 viel heel erg tegen, ik ga denk ik overstappen naar BF of MoH
 

DeletedUser

Guest
GTA TBOGT, ik nak jullie allemaal. Want ik ben proooooooo!<3
 

DeletedUser

Guest
super smash bros brawl beste spel voor de wii:cool:, de rest is kak na de mario games
 

DeletedUser

Guest
Ik heb alle CoD's gespeelt (de meesten ook online), en ik vond MW2 juist het beste.



Klopt. Helemaal stuk gespeelt die game. Ook de enige reden waarom ik ooit een Wii gehad heb :p

MW2 de beste...kuch...

juist na cod 3 de slechtste van allemaal. in mijn ogen is cod 2 toch echt de beste. lekker oldskool met een fatsoenlijk health systeem.
 

DeletedUser48278

Guest
MW2 de beste...kuch...

juist na cod 3 de slechtste van allemaal. in mijn ogen is cod 2 toch echt de beste. lekker oldskool met een fatsoenlijk health systeem.

Tja, das mijn mening hè ;)
Ik vind hem lekker spelen, alhoewel de noobs te veel beloond worden met deathstreaks en het spawnsysteem soms niet helemaal deugd.
 

DeletedUser

Guest
en
fop killstreaks
fop wapens
fop spelers (voor zover je het spelers kan noemen, stilletjes in een hoekje zitten met een overpowered shotgun noem ik nu niet echt spelen.)


Als ze er nu gewoon een anti camp systeem in zouden zetten zou het al stukken beter zijn.
 

DeletedUser

Guest
Jep ik ook, nadat ik hem geruild had voor een xbox360 xD (was een heel voordelige ruil)
Nu heb ik een PS3, en die bevalt me wel.

PS3 veeeeeeel beter dan xbox 360, ghehe.
Wii en al die Nintendo shit zuigt al helemaal, laat die japaners(of koreanen, chinezen wat-dan-ook?) toch auto's maken!
PS2 is ook wel grappig, voor ff een uurtje ofzo, dan doe ik er gelijk 3 maanden niks meer mee...
PSP is ook wel leuk, alleen PSP Go niet!

Genoeg over consoles, verder over games
 

DeletedUser

Guest
MW2 de beste...kuch...

juist na cod 3 de slechtste van allemaal. in mijn ogen is cod 2 toch echt de beste. lekker oldskool met een fatsoenlijk health systeem.

en
fop killstreaks
fop wapens
fop spelers (voor zover je het spelers kan noemen, stilletjes in een hoekje zitten met een overpowered shotgun noem ik nu niet echt spelen.)


Als ze er nu gewoon een anti camp systeem in zouden zetten zou het al stukken beter zijn.
VOLLEDIG mee eens :)
PS3 veeeeeeel beter dan xbox 360, ghehe.
Wii en al die Nintendo shit zuigt al helemaal, laat die japaners(of koreanen, chinezen wat-dan-ook?) toch auto's maken!
PS2 is ook wel grappig, voor ff een uurtje ofzo, dan doe ik er gelijk 3 maanden niks meer mee...
PSP is ook wel leuk, alleen PSP Go niet!

Genoeg over consoles, verder over games
PS3 ==> Sony ==> Japans
 
Bovenaan