0vd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Volgens mij is dit toch echt rechtstreeks gekopieerd, en is er niks veranderd. Jij hebt het zo gezegd en op deze manier.
Maar volgens mij ga jij zo zitten zaniken omdat je weet dat ik gelijk hebt, en niet wil dat andere mensen er ook achter komen...
Maar man vs man tegen mij durft je niet te vechten.

je haalt een deel van de totale mededeling eruit. Het past niet meer in zijn context. Overigens man vs man wil ik wel , dat heb ik ook laten weten in de mededeling.
Nu liggen we naar mijn mening nog te ver van mekaar om te gaan vechten.
Maar geen nood Groundus, ik kom eraan. Geef me wat tijd , en ik kom in je buurt.

Dan zullen we deze post van je nog eens herbekijken.



meetinghw3.jpg

'n heel mooie tekening die je daar maakte, vraag me ook af hoe je dat voor mekaar hebt gekregen en hoe lang je eraan bezig hebt gezeten :) ziet er echt leuk uit.
Spijtig van wat werkelijk instaat.

Maar goed om weten. 1 ding ben je wel vergeten : Axis heeft nooit respect gehad voor 0vd , noch voor 'n andere stam.
Die lijn is nog geen ene centimeter omhoog gekomen sinds jullie op nr1 staan , niet voor ons, niet voor 'n ander.
Hierdoor moet je maar es 'n meting doen bij het respect van andere stammen naar Axis.
En dan bedoel ik niet die oppervlakkige slijmballetjes


Interne overname's bij Axis ? nog nooit gebeurd , énkel mét toestemming. Wat een verschil. Aequitas down , Darkness up , respect hoor , respect LoL!
Hypocriete shit , zo noem ik het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In 0vd zitten er dan nog het meest , spreekt boekdelen over mijn tolerantie.

Dat is waar, maar ze gewoon overnemen terwijl ze nog in de stam zitten is wel achterbaks. Ontsla ze gewoon en geef ze een kans om zichzelf te verdedigen, maar ja als je het niet op een andere manier kan...
 

DeletedUser

Guest
Gillio, ik dacht dat men je prees om je diplomatieke vaardigheden maar hier laat je IMO het tegendeel zien.
En het andere stukje van de mededeling is niet relevant ...
Hier gaat het om en dat andere stukje heeft hier NIETS mee te maken ...
 

DeletedUser

Guest
Chester.. Ik heb hem niet zomaar "gewoon" overgenomen omdat hij weinig punten had of weet ik veel. Er zijn er nog andere bij 0vd met weinig punten so what. Ze zijn actief en willen tenminste groeien. Iemand die nooit op mededelingen reageert , ja LoL! wtf moet je daarmee ?? Kan je gewoon NIETS mee doen..

Maar , goed , ok , ik zal het dan anders stellen om lekker hypocriet mee te doen met jullie:

Hij is éérst ontslaan geweest , hij heeft de kans gehad om zicht te verdedigen maar 'n bepaald 0vd lid heeft zijn troepen uitgeschakeld en heeft hem overgenomen.

Zo .. niets intern , toen hij werd overgenomen was hij een onafhankelijke speler ZONDER stam.

Alles wat ik zeg hier klopt en dan doen we lekker hypocriet alsof hij niet intern is overgenomen..



Ik vind het op niets slaan dat te zeggen. Hij zat bij 0vd , dan is hij aangevallen en ontslaan geweest en overgenomen . Ik noem dit 'n interne overname , bij anderen is dat dan weer niet zo , lekker hyporciet ftw..


Gillio, ik dacht dat men je prees om je diplomatieke vaardigheden maar hier laat je IMO het tegendeel zien.
En het andere stukje van de mededeling is niet relevant ...
Hier gaat het om en dat andere stukje heeft hier NIETS mee te maken ...

Mijn diplomatieke vaardigheden waren in die conversatie idd niet aanwezig. De eerste en enigste keer tot nu toe dat ze ontbraken.

Wrm ? heel simpel : je past je aan , aan de persoon met wie je spreekt. Tegen een baby praat je toch ook niet over economische inflatie of over de levenscyclus van modigliani ?

En ik quote Groundus : " bladiebladiebla "
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
/offtopic
@mandril | Los van de inhoud op het bord, vind ik de creatie wel super :) mandril mijn compliment voor de creatie.. hoop dat Fallen ooit ook de eer krijgt dat een Axis speler de moeite neemt om ons zo leuk in de zeik te nemen :D

/ontopic
Laten we niet een te grote ophef maken over deze actie van 0vd. Immers er zijn voldoende stammen die leden kicken en daarna overnemen binnen een week of zoiets, zo gaat het spel en w.s. heeft zo'n speler het er ook na gemaakt.

Het enige wat je in deze kunt zeggen 0vd was niet 100% zuiver door een bestaand lid onvrijwillig over te nemen. Echter zoals Gillio ook aangeeft het ontslaan en daan aanvallen is is ook hyprocriet, enige voordeel is dan dat stok kon weten dat hij de klos was en zich kon voorbereiden.

Wat mij in deze wel verbaasd is dat iemand als stok blijkbaar nul support kreeg van de andere 80 0vd spelers dus w.s. heeft hij deels het wel erna gemaakt door inactief te zijn of gewoon niet een waardig lid te zijn. (dit is echter koffie dik kijken voormij omdat ik interne 0vd aangelegenheden niet ken).
 

DeletedUser

Guest
ik weet echt niet waar hij het haalt dat ik nooit antwoord op medeleden hun mededelingen ern ik was wel actief op het spel zeer actief ik heb zelf meerdere keren gevraagd aan een stamlid of hij me wou helpen bij een over namen en hij wou iedere keer niet en die kerel heeft me nu over genomen.
 

DeletedUser

Guest
ik weet echt niet waar hij het haalt dat ik nooit antwoord op medeleden hun mededelingen ern ik was wel actief op het spel zeer actief ik heb zelf meerdere keren gevraagd aan een stamlid of hij me wou helpen bij een over namen en hij wou iedere keer niet en die kerel heeft me nu over genomen.


Ik hoop dat even wat 0vd leden kunnen bevestigen wie in deze liegt dus:

a) verteld stok nu onwaarheden, dus was hij wel inactief op het forum, niet beantwoorden van berichten en werkte hij niet mee aan "groei".

b) zit gillio nu uit zijn nek te lullen en wilde hij gewoon het dorpje hebben en gebruikt nu het argument dat stok inactief was...

Ik denk zelf dat antwoord (a) correct is, heb nml veel vertrouwen in gillio aangezien ik hem hier op het forum of in pm nog niet op leugens heb betrapt.
 

DeletedUser

Guest
Wat mij in deze wel verbaasd is dat iemand als stok blijkbaar nul support kreeg van de andere 80 0vd spelers dus w.s. heeft hij deels het wel erna gemaakt door inactief te zijn of gewoon niet een waardig lid te zijn. (dit is echter koffie dik kijken voormij omdat ik interne 0vd aangelegenheden niet ken).

Je zit er zo goed als volledig op.
 

DeletedUser

Guest
ik weet echt niet waar hij het haalt dat ik nooit antwoord op medeleden hun mededelingen ern ik was wel actief op het spel zeer actief ik heb zelf meerdere keren gevraagd aan een stamlid of hij me wou helpen bij een over namen en hij wou iedere keer niet en die kerel heeft me nu over genomen.

stok zijn eigen broer zit nog steeds bij 0vd, terwijl hij minder punten heeft.

Steveen werkt namelijk goed samen met de stamleden en is actief , ookal groeit hij niet zo snel door de moeilijke ligging van zijn dorpen. Hij is steeds paraat om te antwoorden en zijn mede-stamleden te helpen. Hierdoor zal hij zeker nooit ontslaan of overgenomen worden uit 0vd.
Steveen beweerde wel dat zijn broer vaak op de pc en TW zat. Ik vraag me dan af wat hij deed. Alleszins niet veel nuttigs.

Het feit dat Steveen er nog inzit en erin zal blijven tot het einde van 0vd zegt volgens mij genoeg.
Ik denk dat Steveen dit zelfs kan beamen , ookal spreekt hij dan zijn bloedeigen broer tegen, dat stok al véél langer iets aan zijn groei had moeten doen en dat ik hem reeds lange tijd geleden gewaarschuwd had dat er iets moest gaan gebeuren of hij anders ontslaan zou worden.


Ik hoop dat even wat 0vd leden kunnen bevestigen wie in deze liegt dus:

a) verteld stok nu onwaarheden, dus was hij wel inactief op het forum, niet beantwoorden van berichten en werkte hij niet mee aan "groei".

b) zit gillio nu uit zijn nek te lullen en wilde hij gewoon het dorpje hebben en gebruikt nu het argument dat stok inactief was...

Ik denk zelf dat antwoord (a) correct is, heb nml veel vertrouwen in gillio aangezien ik hem hier op het forum of in pm nog niet op leugens heb betrapt.


Met alle respect nr jou toe JanMelle. Ik ga m'n leden nu niet gaan aansproren hier dit verhaal te bevestigen. Als ze dit forum volgen zullen ze dat wel doen, maar ik betwijfel of mijn leden hier iets zoeken. Elk belangrijk nieuws dat hier verteld wordt , hou ik wel in de gaten en vertel het aan mijn leden. Ik denk niet dat er veel leden zijn die het forum volgen van TW.
Het is ook zo dat ik & mijn leden weten wie hier liegt. Indien u twijfelt kan u altijd mijn leden eens aanspreken over deze zaak , of verdere zaken.
Ik ben ervan overtuigd dat géén 0vd , of mij zal tegenspreken en dat géén de stam zal willen verlaten voor deze banale reden.

Het kan me maw niet veel schelen wat de anderen van 0vd denken hier op dit forum.
Ik heb in het verleden nogal zulke "oordelen" naar 0vd's kop zien smijten. En we staan hier nog steeds én nog sterker dan toen. Ik hoef mij geen zorgen te maken en mijn leden ook niet. Vraag het maar aan hen wat zij van 0vd vinden. Dat zal al heel wat opklaring brengen in deze zaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja men broer zit veel op tw maar ik wet ook niet wat hij daar op doet he hij kan ook gewoon heel dde tijd naar het scherm aan het kijken zijn he :D
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat even wat 0vd leden kunnen bevestigen wie in deze liegt dus:

a) verteld stok nu onwaarheden, dus was hij wel inactief op het forum, niet beantwoorden van berichten en werkte hij niet mee aan "groei".

b) zit gillio nu uit zijn nek te lullen en wilde hij gewoon het dorpje hebben en gebruikt nu het argument dat stok inactief was...

Ik denk zelf dat antwoord (a) correct is, heb nml veel vertrouwen in gillio aangezien ik hem hier op het forum of in pm nog niet op leugens heb betrapt.

ik denk b.
Als stok zo inactief was of niet, had hij hier nooit een topic geopend.
Hij had het gewoon zo gelaten als het was en was gewoon overnieuw begonnen!
Owja en Gillio, als hij vraagt om hulp dan gaven jullie die toch? Waarom is hij dan nooit door zijn buurman geholpen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof Gillio gerust. Ik geloof dat stok niet goeg genoeg groeide, dat hij niet voldoende op hulp aanreikingen reageerde, etecetera.
Echter, het is en blijft zeer smerig om je eigen leden te adelen. Dit zegt namelijk zeer veel over de verhoudingen binnen je stam. Blijkbaar halen de leden hun schouders op al horen ze dat één van hen opeens een adeltarget is (of waren er meerderen?)
Ik mag toch hopen dat de consensus bestaat onder de andere "top"-stammen dat dit geen manier van doen is. Dat de andere grote stammen wél voor een hechte stam zijn, en tegen een stam waarbij de sterkeren gerust een mes in het rug van de zwakkere leden steken. Een stam is één gemeenschap, één familie. Kannibalisme kan ik geen respect voor opbrengen.

'n heel mooie tekening die je daar maakte, vraag me ook af hoe je dat voor mekaar hebt gekregen en hoe lang je eraan bezig hebt gezeten :) ziet er echt leuk uit.
Dank u wel, meneer.
Maar goed om weten. 1 ding ben je wel vergeten : Axis heeft nooit respect gehad voor 0vd , noch voor 'n andere stam.
Die lijn is nog geen ene centimeter omhoog gekomen sinds jullie op nr1 staan , niet voor ons, niet voor 'n ander.
Axis heeft nooit opgekeken naar een andere stam. Respect is er wel degelijk ;)
Wij zijn er vrij zeker van dat wij de besten zijn, maar daar zie ik niets mis mee... Wanneer men er niet zo over denkt, zou de inzet voor de stam vele malen minder zijn.
Bovendien gaat het hier niet zozeer om Axis Mundi vindt. Wij zijn heus niet de enigen die deze actie afkeuren.
Hierdoor moet je maar es 'n meting doen bij het respect van andere stammen naar Axis.
En dan bedoel ik niet die oppervlakkige slijmballetjes.
Achja, makkelijk hoor, ieder die voor ons is, is meteen een oppervlakkig slijmballetje zeker?
Slijmballetjes of niet, ze maken deel uit van wereld 3. Ze tellen gewoon mee.

Interne overname's bij Axis ? nog nooit gebeurd , énkel mét toestemming. Wat een verschil. Aequitas down , Darkness up , respect hoor , respect LoL!
Darkness staat nog altijd op nr 1 bij de lijst van verslagen tegenstanders, hij heeft genoeg bewezen dat het hem niet in de schoot wordt geworpen.
En ja, dat is inderdaad met toestemming van mij (Aequitas). Overigens zal ik niet stoppen op W3 ;)
 

DeletedUser

Guest
ik denk b.
Als stok zo inactief was of niet, had hij hier nooit een topic geopend.
Hij had het gewoon zo gelaten als het was en was gewoon overnieuw begonnen!
Owja en Gillio, als hij vraagt om hulp dan gaven jullie die toch? Waarom is hij dan nooit door zijn buurman geholpen? :rolleyes:

omdat we hem intern overnamen en zijn buren op de hoogte waren mss ?? :confused: ja man.. denk toch es na. én lees beter , er staan voldoende redenen waarom hij geen hulp kreeg. Heb het allemaal verteld. Dus stop nu met je onzin en kom es met 'n goede post voor de dag dat iedereen jou wat serieuzer kan nemen.



Ik geloof Gillio gerust. Ik geloof dat stok niet goeg genoeg groeide, dat hij niet voldoende op hulp aanreikingen reageerde, etecetera.
Echter, het is en blijft zeer smerig om je eigen leden te adelen.


Het is en blijft idd zeer smerig, hoedanook, dit gebeurd elke dag in W3. Stammen ontslaan leden en nemen ze over. Het is enkel nu stok er 'n topic over maakt en dat het in 'n top 5 stam stam gebeurd dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken door spelers die niet liever doen dan de grotere stammen zwart te maken, daar kan jij als lid van Axis Mundi zéker en vast over meespreken.
Het is trouwens zo dat mijn leden allesbehalve hun schouders optrokken. Het waren mijn leden die steeds kwamen klagen dat hij niet reageerde enzo.. Deze zaak is met algemene toestemming , ook van de leden , gebeurd.

Wat hier gebeurd is zijn alledaagse feiten, hoe erg ik het ook vind , als persoon, voor stok en de vele anderen waarbij dit gebeurd.
Dit doet niets aan het feit dat mijn stamleden mekaar als familie zien zolang zij mekaar als familie behandelen. Stok deed dit niet.
Mijn familie op TW , 0vd, is hier enkel sterker door geworden en nogmaals , dit zijn geen alledaagse feiten voor 0vd. Zoals je weet Mandril , zijn er op zijn minst al (welliswaar vroeg in de wereld) meer dan 500 leden ontslaan door 0vd. Het is nu bij 3 leden dat dit voorvalt en 99% kans zeker dat het bij deze 3 blijft.
Wij , 0vd , zullen ons altijd aan ons woord houden en eervol handelen , ondanks deze smerige feiten.
Ook als wij zeggen tegen bepaalde spelers dat er iets zal moeten gebeuren met hun stamactiviteit of er anders gevolgen komen.
Deze speler is meermaals op voorhand gewaarschuwd , daarom heb ik geen spijt van wat ik gedaan heb. Geen enkel lid uit 0vd hoeft dit te vrezen , zonder voorafgaande waarschuwingen of andere grove vermoedens of feiten. En mijn leden weten dit ook waardoor zij zich allesbehalve minder goed voelen in 0vd.


Darkness staat nog altijd op nr 1 bij de lijst van verslagen tegenstanders, hij heeft genoeg bewezen dat het hem niet in de schoot wordt geworpen.
En ja, dat is inderdaad met toestemming van mij (Aequitas). Overigens zal ik niet stoppen op W3 ;)

Ik kom goed overeen met Darkness, hij is trouwen 'n PA van me , net als zijn broer, flyingarrow.
Ik heb respect voor hem en weet dat hij vaardigheden heeft, anders zou het geen vriend van me zijn.
Ik weet dat hij (niet alles) het niet enkel aan jou te danken heeft, ik wil alleen maar duidelijk maken dat overname's elke dag gebeuren , met of zonder toestemming. Jij weet ook maar al te goed dat er vele spelers intern worden overgenomen of "eerst ontslaan en dan pas overgenomen worden" wat op hetzelfde neerkomt en je beseft wellicht ook dat het gewoon in de spotlight staat nu omdat het om 'n goede stam gaat waar dit gebeurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser343

Guest
op dit moment neem ik hem even serieus als jou hoor. En ik ben de meest objectieve persoon die er is want ik speel niet eens op W3.

Laat stok zijn antwoorden of vragen om hulp is hierheen kopieren dan..!
 

DeletedUser2313

Guest
Met alle respect nr jou toe JanMelle. Ik ga m'n leden nu niet gaan aansproren hier dit verhaal te bevestigen. Als ze dit forum volgen zullen ze dat wel doen, maar ik betwijfel of mijn leden hier iets zoeken. Elk belangrijk nieuws dat hier verteld wordt , hou ik wel in de gaten en vertel het aan mijn leden. Ik denk niet dat er veel leden zijn die het forum volgen van TW.
Het is ook zo dat ik & mijn leden weten wie hier liegt. Indien u twijfelt kan u altijd mijn leden eens aanspreken over deze zaak , of verdere zaken.
Ik ben ervan overtuigd dat géén 0vd , of mij zal tegenspreken en dat géén de stam zal willen verlaten voor deze banale reden.

ik volg het forum zeer goed op.
ik vind het alleen niet nodig om te antwoorden, aangeizen Gillio dit doet in mijn plaats.
alles wat hij zegt is waar, en de rest maakt er gwoon zon drama van, precies of het is nog nooit gebeurd bij andere stammen.

het enigste wat mss niet juist was is dat wij de Aedis leiding minder vinden dan de Ovd leiding...
het is alleen wat minder gegaan bij Aedis, niks tegen darksin, jempie of thijs, ze zijn alledrie supper, alleen ging het blijkbaar niet.
ik moet wel zeggen dat het samenwerken bij Ovd veel beter is, maar daar kan de leiding niks aan doen, ze hebben geprobeert om leden actiever te maken, maar is niet echt gelukt, das al.

dus niks tegen Aedis, alleen spijtig dat het zo gegaan is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan