[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15806

Guest
Ja was gebaseerd op een post van je;)
En zelfs op de laatste dag was de meute meekrijgen moeilijk.. 8 magere stemmen richting jou vind ik betreurenswaardig weinig..:p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel meevallen als je nagaat dat ik uiteraard op parracomando stemde en dus met curer meeging.

Dat zijn de twee andere stemmen. Verder waren de stemmen van pleutzenfeld en harry.p ongeldig omdat ze al dood waren.

Waarom Pink Twister op iemand anders gestemd heeft is me een raadsel.

Dus jij had iedereen mee, behalve twee burgers.
 

DeletedUser15806

Guest
Hier kreeg ik het vermoeden uit

Jij beschuldigde Curerofthougt nog eens extra. En dat met gedachtes opvreten.. Totaal niet waar curer voor staat. Dat staat voor genezen. Daarom dacht ik dat whiteflash die piekeringen op de beschermengel liet slaan. Jij dit ook doorhad en lekker mee wilde hobbelen door hem nog even extra verdacht te maken;) Verder ook zinloze hint Opeten en genezen.. Ik zie de link niet:p

Maar ag, je hebt het goed gespeelt;)
Kindorin en revival x verdedigden zich minder goed als ik ze verdacht waardoor ze zichzelf toch hebben verraden.:)
 

DeletedUser

Guest
Tot aan blonds brieven dacht ik nog een kansje te maken.

Ik had het raadsel al veel eerder opgelost, zelfs al voordat ik de post maakte waarin stond dat ik het misschien wist.

Ik wist dat jullie het ook zouden vinden..

Toen heb ik de strijd een beetje opgegeven..
 

DeletedUser

Guest
Tot aan blonds brieven dacht ik nog een kansje te maken.

Ik had het raadsel al veel eerder opgelost, zelfs al voordat ik de post maakte waarin stond dat ik het misschien wist.

Ik wist dat jullie het ook zouden vinden..

Toen heb ik de strijd een beetje opgegeven..

Toen jij zonder een reden op mij bleef stemmen stond je op mijn lijstje.
Verdediging bij Tim heeft uiteindelijk ook gng gezegd.
Jammer dat WF die brief nooit van me heeft afgemaakt haha.
Misschien misschien maar je hebt het goed gdn na mn dood ging ik twijfelen.
 

DeletedUser

Guest
Benieuwd wat Quecha er van zegt. Hij was de enige die gewoon keihard zei dat ik een weerwolf was en dat hij er zeker van was.

Maar, ik vond het een leuk potje nogmaals. Respect voor jullie.

Al zou het me wel benieuwen was het was geworden als er niet twee ww's hun rol verraden hadden..
 

DeletedUser13565

Guest
Benieuwd wat Quecha er van zegt. Hij was de enige die gewoon keihard zei dat ik een weerwolf was en dat hij er zeker van was.

Maar, ik vond het een leuk potje nogmaals. Respect voor jullie.

Al zou het me wel benieuwen was het was geworden als er niet twee ww's hun rol verraden hadden..


Gr... Ik had je inderdaad al een poos door, een mohniels ook, maar die wist ik niet zeker. In mn afscheidsbrief had ik dus eerst gezet: Iemand die van snelle Leons en Ibiza's houdt, maar dat vond White flash iets te makkelijk :p Dus maakte hij er snelheid van.. Mja, toen zeiden jullie snel dat dat dat tegen iemand was die graag speeds speelt :(

Maar kheb het ook genoeg fout gehad, met bappos bijvoorbeeld :)
 

DeletedUser

Guest
Gr... Ik had je inderdaad al een poos door, een mohniels ook, maar die wist ik niet zeker. In mn afscheidsbrief had ik dus eerst gezet: Iemand die van snelle Leons en Ibiza's houdt, maar dat vond White flash iets te makkelijk :p Dus maakte hij er snelheid van.. Mja, toen zeiden jullie snel dat dat dat tegen iemand was die graag speeds speelt :(

Maar kheb het ook genoeg fout gehad, met bappos bijvoorbeeld :)

En ik linkte het met mohniels doordat moh Hardcore was en dat niet zo ver van speedcore was.
 

DeletedUser17726

Guest
Hier kreeg ik het vermoeden uit

Jij beschuldigde Curerofthougt nog eens extra. En dat met gedachtes opvreten.. Totaal niet waar curer voor staat. Dat staat voor genezen. Daarom dacht ik dat whiteflash die piekeringen op de beschermengel liet slaan. Jij dit ook doorhad en lekker mee wilde hobbelen door hem nog even extra verdacht te maken;) Verder ook zinloze hint Opeten en genezen.. Ik zie de link niet:p

Maar ag, je hebt het goed gespeelt;)
Kindorin en revival x verdedigden zich minder goed als ik ze verdacht waardoor ze zichzelf toch hebben verraden.:)

Waarom sloeg dat op mij?
 

DeletedUser

Guest
En door welke macho-man (eigenlijk opa ...) hebben jullie gewonnen ?
Blij dat ik er toch niet uitgestemd ben =]
 

DeletedUser

Guest
He, jammer.
Toch verloren, maar goed, xWhiteFlashx goed gedaan!
Ik hoop dat ik het net zo goed kan als jij, terwijl ik het gisteren aardig verpest heb. :D
 

DeletedUser27153

Guest
Hier kreeg ik het vermoeden uit

Jij beschuldigde Curerofthougt nog eens extra. En dat met gedachtes opvreten.. Totaal niet waar curer voor staat. Dat staat voor genezen. Daarom dacht ik dat whiteflash die piekeringen op de beschermengel liet slaan. Jij dit ook doorhad en lekker mee wilde hobbelen door hem nog even extra verdacht te maken;) Verder ook zinloze hint Opeten en genezen.. Ik zie de link niet:p

Maar ag, je hebt het goed gespeelt;)
Kindorin en revival x verdedigden zich minder goed als ik ze verdacht waardoor ze zichzelf toch hebben verraden.:)

Het had bijna geen zin om me nog te verdedigen:rolleyes: iedereen wist dat jij ziener was dus ging met jou mee ;) Verder zijn sommige dingen in dit potje niet helemaal fair verlopen voor de wolfen maar enfin goed gespeeld burgers ;)
 

DeletedUser15806

Guest
Het had bijna geen zin om me nog te verdedigen:rolleyes: iedereen wist dat jij ziener was dus ging met jou mee ;) Verder zijn sommige dingen in dit potje niet helemaal fair verlopen voor de wolfen maar enfin goed gespeeld burgers ;)

Ik beschuldigde je al voordat ik je rol wist:p
Maar pas toen ik je rol wist ging ik drammen:p
Zelfde deed ik bij kindorin:p
Maar jullie rol vroeg ik omdat jullie verdacht antwoorden op eerdere verdenkingen;)
 

DeletedUser6817

Guest
twas een leuke game :D

vind het zeer goed gespeeld van iedereen (van mezelf wat minder omdat ik wat actiever mocht zijn)

leuk dat ik op reis mag gaan en erna al meteen terug mag komen :p

zeer goede game die nog vele keren gespeeld moge worden :)
 

DeletedUser

Guest
Lol ...

42.Wowaddict3 > Muur > Burger

Zou zelfmoord niet minder belachelijk zijn ? xD
Niet dat het nog uitmaakt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan