[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Gvd vergeten dat Pleutenfeltz al dood was :p

Op de laatste dag nog zo een blunder maken :eek:
 

DeletedUser1435

Guest
kheb nog 1 vraagje..

jij gebruikte in het begin steeds ongerust en in het frans was dat een klein stukje van mijn naam.. was dat zo bedoeld of ook toeval?

ik was al bang dat het mijn kop zou kosten, maar even later ging ik alsnog:p
 

DeletedUser23300

Guest
ja ook van mij krijg je heel veel complimenten hor whiteflash ( ik deed dan wel nie mee maar ik heb alle pagina's op de voet gevolgt ) en je hebt het echtprachtig gedaan!
 

DeletedUser

Guest
kheb nog 1 vraagje..

jij gebruikte in het begin steeds ongerust en in het frans was dat een klein stukje van mijn naam.. was dat zo bedoeld of ook toeval?

ik was al bang dat het mijn kop zou kosten, maar even later ging ik alsnog:p

Nope, onbewust heb ik toch wel enkele bergippen meermaals gebruikt. Dus sorry daarvoor :p

EN Harry .P leefde toch nog :confused: Anders sluit ik me een maand op in mijn kamer :eek:

Ook bedankt voor de complimenten ^^ Ik hoop dat het niet te saai was.
 

DeletedUser2487

Guest
Het was idd erg duidelijk wie de ziener was. Maar het was veel spannender geweest als er geen ziener was gekomen na LL. Enfin, gefeliciteerd :)
 

DeletedUser

Guest
Nou van mij krijg je niets! Zo grote blunder maken!! :eek:

Je hebt het uitstekend gedaan :D je verhaaltjes zijn leuk om te lezen ^^ ik ga ze nu allemaal HERLEZEN!
 

DeletedUser15806

Guest
Het was idd erg duidelijk wie de ziener was. Maar het was veel spannender geweest als er geen ziener was gekomen na LL. Enfin, gefeliciteerd :)

Jij wist het omdat ik je zo zwaar beschuldigde ineens.. Ja het was een gok van me.. Maar je stond allang op mijn lijstje. Wel heel grappig vond ik sommige Pm's die ik kreeg.. Ik heb dagelijks mijn inbox hard zitten legen. Daarom heb ik al die grappige zooi niet meer:(
 

DeletedUser

Guest
TY whiteflash ik vond het leuke ronde hopelijk mag het ook zo eindigen bij 4
 

DeletedUser15806

Guest
Trouwens.. Wat was de exacte oplossing van Blond's raadsel nou?
Je zei mij dat ik het op een foute manier had ontcijfert en toch goed uitkwam:eek::p
 

DeletedUser

Guest
Trouwens.. Wat was de exacte oplossing van Blond's raadsel nou?
Je zei mij dat ik het op een foute manier had ontcijfert en toch goed uitkwam:eek::p

Jah het is eigenlijk een beetje mijn eigen fout. Die per twee staat er omdat je de eerste twee letters van het dier (LE-guaan) en de laatste twee (kamele-ON) samen moest voegen. Maar idioot dat ik was, het laatste stuk van het tweede dier bevatte al LE-ON. Had eigenlijk python moeten nemen ofzo. Anyway, die LEON sloeg dus inderdaad op de auto Seat Leon Cupra.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd burgers!!!!
:)

WhiteFlash, goed gedaan!

Ps.
Cupra, jij hebt je kranig gedragen, petje af ;)
 

DeletedUser

Guest
Kun je trouwens alle hints die je (bewust) erin hebt gestopt geven? Ben wel benieuwd :)
 

DeletedUser

Guest
Dat Oortjes de ziener was vond ik vrijwel meteen duidelijk :):). De engel heb ik nooit geweten toch. :(:(
 

DeletedUser

Guest
Ziener:
Ikke:p

Beschermengel:
Aeneas80;)


Lol,

Dat jij ziener was was overduidelijk. Maar na vier keer jouw te proberen vermoorden wilde ik er niet meer tijd aan besteden.

Dat Aeneas80 de engel was kwam ik veel te laat achter, shame on me. Ik had het vannacht pas door, toen ik nog enkele posts ging doorlezen.

Het verbaasde me nog dat ik het zo lang had volgehouden. Er waren zoveel overduidelijke hints naar mij. Dat er bepaalde mensen werden vermoord nadat ze mij beschuldigt hadden was puur toeval, ik was zelf toen nog geen wwleider en er was weinig contact met kindorin.

Neem bijvoorbeeld de hint met de snelheid, echt, google mijn naam en je wist het.

Maargoed, na het uitvallen van twee weerwolven die hun rol verraden hadden waren er nog twee over. Dan pak ik per ongeluk de jager en alleen ik ben nog over. Tsjah, dat Oortjes de ziener was wist ik, ik kon niets meer doen nadat hij mij beschuldigde.

Redmiddel kon harry.p zijn die pink twister beschuldigde, Oortjes speelde het echter goed.

Kudo's gaan naar: Slaro, Quecha, Oortjes en natuurlijk xWhiteFlashx.

Het was een leuk potje ondanks enkele flauwe dingen tussendoor.

Korte edit: Slaro en Quecha hadden mij al eerder door. Heb wel even in angst gezeten maar het viel niemand op dat ze dood gingen nadat ze mij verdacht maakten.

Nog kortere edit: Grom. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In mijn afscheidsbrief wilde ik eigenlijk zetten, in mijn kleine italiaanse wagen/auto ga ik nu naar de hemel, dat had op jou moeten slaan.
Maar dat heeft Whiteflash
er helaas niet meer ingezet ben wel heel erg veel gaan twijfelen daarna.
 

DeletedUser15806

Guest
Lol,

Dat jij ziener was was overduidelijk. Maar na vier keer jouw te proberen vermoorden wilde ik er niet meer tijd aan besteden.

Dat Aeneas80 de engel was kwam ik veel te laat achter, shame on me. Ik had het vannacht pas door, toen ik nog enkele posts ging doorlezen.

Het verbaasde me nog dat ik het zo lang had volgehouden. Er waren zoveel overduidelijke hints naar mij. Dat er bepaalde mensen werden vermoord nadat ze mij beschuldigt hadden was puur toeval, ik was zelf toen nog geen wwleider en er was weinig contact met kindorin.

Neem bijvoorbeeld de hint met de snelheid, echt, google mijn naam en je wist het.

Maargoed, na het uitvallen van twee weerwolven die hun rol verraden hadden waren er nog twee over. Dan pak ik per ongeluk de jager en alleen ik ben nog over. Tsjah, dat Oortjes de ziener was wist ik, ik kon niets meer doen nadat hij mij beschuldigde.

Redmiddel kon harry.p zijn die pink twister beschuldigde, Oortjes speelde het echter goed.

Kudo's gaan naar: Slaro, Quecha, Oortjes en natuurlijk xWhiteFlashx.

Het was een leuk potje ondanks enkele flauwe dingen tussendoor.

Korte edit: Slaro en Quecha hadden mij al eerder door. Heb wel even in angst gezeten maar het viel niemand op dat ze dood gingen nadat ze mij verdacht maakten.

Nog kortere edit: Grom. :p

Kijk is naar mijn stem op dag 3;) Ik had je al eerste door.. Maar mijn theorie was niet goed genoeg waardoor ik het weer liet varen.. Stom van me.. Maar ik kon nou eenmaal ook niemand meekrijgen vanwege een andere gedachte van me:(

Edit:
Reden voor stem dag 3

Zie je:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Op dag drie kon je mij eigenlijk ook nog niet pakken, of het moet op een post van me zijn geweest. Er waren toen nog geen hints richting mij.

En nu op het laatste, tsjah, daar kon ik gewoon niets tegen doen. Zeker na de oplossing van dat raadsel kon ik gewoon niets meer verzinnen..

Jij hebt de meute echter wel goed meegekregen.

Sorry nog dat ik iedereen heb moeten voorliegen en bedriegen. Zo ben ik normaal gesproken niet. :p

Edit: Hoe kwam je op dat vermoeden dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan