[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Stemming #19:“Ik denk dat ik het opgelost heb!” riep Oortjes. Hij stond in het midden van het plein op een neer te huppelen. “Wat heb je opgelost dan?” vroegen de burgers. “De puzzel van Blond,. Als ik het goed heb, wijst hij op Cupra!” “Laat eens zien wat je gedaan hebt dan “ vroeg een van de burgers argwanend. In een roes van euforie sprong Oortjes tussen de bewoners en liet zijn vindingen zien. “Ik roep iedereen op om op Cupra te stemmen!” De bewoners wisten niet wat doen, maar het was hun enige kans. Dus de stemming werd voltrokken:

Pink Twister > Liessens
Oortjes > Cupra
Cupra > Parracommando
Pleutenfeltz > Pleutenfeltz
Runeskater > cupra
Curerofthought > Parracommando
Jaapiekrekel > Cupra
Harry.p > Harry .P
Geltube > Geltube
Daniboyii > Cupra
Killingsspreee > Cupra
Parracommando > Cupra
Liessens > Cupra
Aeneas80 > Cupra

Cupra 8x
Parradommando 2x
Liessens 1x
Pleutenfeltz 1x
Harry .P 1x
Geltube 1x

Dus Cupra moest eraan. De burgers hadden het volste vertrouwen in Oortjes. Curerofthought beal de burgers om Cupra gevangen te nemen. Pink Twister en Jaapiekrekel namen hem vast. Curerofthougt zei: “Oortjes, jij hebt het raadsel op. Jij mag nu beslissen over het lot van Cupra.” Maar zover was het nog niet. Cupra schudde zich los en liep er vandoor. “Allemaal erachteraan!” schreeuwde de burgemeester. Alle burgers liepen achter Cupra aan en zagen hem nog net het café binnenlopen. “Wees voorzichtig, hij is gevaarlijk”, zei Curerofthought. Liessens en Harry.P gingen aan weerszijden van de deur staan en keken of de kust veilig was. Niets te zien, ze deden teken en liepen naar binnen. De overige burgers wachten in spanning af. “Zouden ze Cupra hebben?” vroeg Pleutenfeltz. “Ga eens kijken”, zei de burgemeester. Maar net op het moment dat hij naar binnen wou gaan vlogen er twee burgers letterlijk door de deur. Liessens en Harry.P smakten tegen de muur van het overstaande gebouw en gleden naar beneden waarbij ze strepen bloed op de wand achterlieten. Ze waren dood en beiden waren ze onschuldige burgers. De andere burgers wouden naar binnen stormen, maar dat moest niet meer. Cupra kwam naar buiten. Maar hij was anders. Hij was groot, had een ruige vacht, vlijmscherpe nagels en door bloed roodgekleurde tanden. Cupra was de weerwolf. Hij sprong op Oortjes af. “Jij hebt mij ontmaskerd, dus jij gaat er als eerste aan!” De weerwolf wou Oortjes vermoorden maar Aeneas80 sprong ertussen in. “Blijf van Oortjes af, smerig beest!” De weerwolf sloeg Aeneas80 dood met een krachtige slag van zijn poot. Dat was de laatste keer dat Aeneas80 nog iemand zou beschermen. De weerwolf zocht nu een nieuw slachtoffer. Alle bewoners deinsden achteruit van de schrik. De weerwolf liet zijn oog vallen op Daniboyii. “Dan ben jij de volgende!” Met een oorverdovende grom sprong hij op Daniboyii af. Maar de oude man dacht er geen seconde aan om te sterven. “Zo makkelijk gaat dat niet!” Daniboyii scheudrde zijn hemd los.
2emdk41.jpg

Een burger fluisterde: “voor de dopsoudste ziet hij er nog goed uit.” De burgers lachten. Daniboyii vocht tegen de weerwolf. Het was een strijd tussen wee titanen. Voor iedere slag van de weerwolf gaf Daniboyii er twee terug. Hoe oud hij ook mocht zijn, de weerwolf had geen kans. Het beest zette het op een lopen met Daniboyii op de hielen. De burgers volgden de twee tot aan de de rivier. Met hooivorken bewapend en Daniboyii voorop dwongen ze het beest tot aan de rand van de rivier. Met een laatste uithaal naar een van de burgers stortte de weerwolf in de rivier. Zijn kop botste tegen een steen en hij was dood. De laatste weerwolf van Wakkerdam was weg, de burgers hadden gezegevierd!

Nog dagen aan een stuk feestten de burgers van Wakkerdam. Parracommando startte een opleiding voor soldaten want het paste echt bij zijn naam. Pink Twister opende een kruiden en plantenhandel, blijkbaar waren sommige planten de reden van zijn rare gedrag. Curerofthought had het idee om een datingbureau op te starten, aangezien hij met succes Ramoth en Raizor had gekoppeld. Geltube, jaapiekrekel en Killingspree bleven doen waar ze het beste in waren, zich platzuipen in het café. Veel was er dus niet veranderd voor hen. Oortjes bleef zijn mysterieuze en geniale zelf, elke dag maar weer op zoek naar de vele raadsel in de natuur. Pleutenfeltz en Runeskater vertrokken samen op een reis rond de wereld, alhoewel ze na 10km al terug inWakkerdam waren. En Daniboyii … Daniboyii leefde voor de resterdende tijd nog met de voldoening van een weerwolf afgemaakt hebben. Wakkerdam was gered!
 

DeletedUser16768

Guest
Waarom denk je dat ik doodging;)

De dag voor mijn dood kwam mijn theorie over Cupra.
 

DeletedUser

Guest
Over die hints wil ik nog wel wat zeggen, kan nu niet direct iets opnoemen maar er is toch wel iets onnozel. Die "hint" van Nifterlake was nooit zo bedoeld. :p
 

DeletedUser15806

Guest
Btw. Ik wil Aeneas bedankten voor het geven van bescherming al die nachten.:)

En natuurlijk lachen om de mensen die niet doorhadden dat ik ziener was..
Want volgens mij was het best overduidelijk:p
 

DeletedUser

Guest
Btw. Ik wil Aeneas bedankten voor het geven van bescherming al die nachten.:)

En natuurlijk lachen om de mensen die niet doorhadden dat ik ziener was..
Want volgens mij was het best overduidelijk:p
Je was erg overduidelijk ja :p
 

DeletedUser

Guest
Btw. Ik wil Aeneas bedankten voor het geven van bescherming al die nachten.:)

En natuurlijk lachen om de mensen die niet doorhadden dat ik ziener was..
Want volgens mij was het best overduidelijk:p

Had eerst wel mijn vermoedens richting je, maar ik wist het niet zeker. Daarom koos ik ook Revival x op het laatste moment voor als ik dood zou gaan als jager =p En die nacht ging ik ook nog dood, en wat bleek ^^

Toen wist ik het wel.
 

DeletedUser

Guest
Gratz aan alle overgebleven burgers, met oortjes in het bijzonder, goed gespeeld ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan