[NLS]. Verleden, Heden en Toekomst

DeletedUser25273

Guest
Fog begint in mijn ogen een beetje wanhopig te worden.
Ze recruteren nu ook al Spyboy, een zeer klein spelertje die in Pro. heeft gezeten.
Zonder zichzelf te moeten bewijzen komen de spelers in Fog. Zonder dat er na ligging, skills, etc is blijven kijken.

Ik ben al met hem bezig. :)
 

DeletedUser

Guest
wat er over is van [NLS] is gewoon nog een groepje spelers, de main leader, heeft hem verlaten, voor FOG, tja, je kan mensen niet verbieden ergens te blijven, en we zijn allemaal vrij om te doen wat we willen, maar het is wel een zeer stomme zet, FOG ligt in het noorden van k74, ondersteuning duurt dus erg lang, dit maakt je zwak GG! nu kunnen we kijken hoe goed je nu egt bent!

Mvg
thamonster

Gebruik eens je hersens wil je, denk je nu echt dat ik naar FOG ga als ik niet weet dat ik al mijn linies perfect kan verdedigen xD
 

DeletedUser24762

Guest
Wie zegt dat BOD niet mee doet ;)

GG blijft onze vijand, niet meer niet minder.

Maar momenteel is het wat rustiger omtrent NLS en GG.
 

DeletedUser

Guest
jah, want we hebben belangrijkere zaken aan ons hoofd,
en zolang er niks gebeurd leven we allemaal vrolijk verder :D
 

DeletedUser23482

Guest
great general liet zich overtuigen door mercenairylevi's sappige praatjes
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat BOD niet mee doet ;)

GG blijft onze vijand, niet meer niet minder.

Maar momenteel is het wat rustiger omtrent NLS en GG.

Je bedoelt het feit dat je FOG als vriend wil houden maar mij toch wil aanvallen maar dat het niet zeker is dat als je me aanvalt dat FOG dan nog je vriendje is? Want dat is toch wat ik uit mijn bronnen in ~BOD~ heb vernomen.
 

DeletedUser

Guest
nou ik wil niks zeggen, maar ik heb berichten gelezen en daar stond toch duidelijk wat anders in hoor gg...
dus jammer
 

DeletedUser

Guest
nou ik wil niks zeggen, maar ik heb berichten gelezen en daar stond toch duidelijk wat anders in hoor gg...
dus jammer

Waar blijven die hersens toch, een leider die zijn eigen leden zal laten aanvallen ;) zie jullie gesprekken zoals jij bij el animalus doet ;)
 

DeletedUser

Guest
Waar blijven die hersens toch, een leider die zijn eigen leden zal laten aanvallen ;) zie jullie gesprekken zoals jij bij el animalus doet ;)


Iets meer duidelijkheid en uitleg, is misschien op zijn plaats!?
hier kan je alle kanten mee op!
 

DeletedUser24762

Guest
ik heb geen vriendjes in FOG, Great General.


op dit moment hebben we even weinig last van elkaar, maar de opmerking die je maakt dat ik mijn vriendjes in FOG niet wil verliezen slaat nergens op.

Wat me eigenlijk wel verbaast is dat je zoveel gebruik maakt van spionnen, ik snap niet dat mensen dit werk willen doen.

Snap ook niet dat ze je trouw blijven, maar volgens mij heb je je mannetje al geruime tjid bij ons ondergestalt of niet?


Even een off topic vraagje, kun je ergens zien wat de oudste stammen in wereld 8 zijn? daar ben ik wel neiuwsgierig naar eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen vriendjes in FOG, Great General.


op dit moment hebben we even weinig last van elkaar, maar de opmerking die je maakt dat ik mijn vriendjes in FOG niet wil verliezen slaat nergens op.

Wat me eigenlijk wel verbaast is dat je zoveel gebruik maakt van spionnen, ik snap niet dat mensen dit werk willen doen.

Snap ook niet dat ze je trouw blijven, maar volgens mij heb je je mannetje al geruime tjid bij ons ondergestalt of niet?


Even een off topic vraagje, kun je ergens zien wat de oudste stammen in wereld 8 zijn? daar ben ik wel neiuwsgierig naar eigenlijk.

Zoek het op in de topics zoals "maps" of "topstammen".
wel naar de eerste bladzijde bladeren. ;)
 

DeletedUser25830

Guest
Even een off topic vraagje, kun je ergens zien wat de oudste stammen in wereld 8 zijn? daar ben ik wel neiuwsgierig naar eigenlijk.



wat boeit dat nu als ge de oudste stam zijt
een stam van 10k nu die al vanaf het begin mee draait is een oude stam maar heeft in de loop der tijd niets gepresteerd.
als u stam goed geclustert is en groot is geworden dan zijt ge goed bezig.

jullie hebben dat goed gedaan als ge het mij vraagt, maar oudste stam is echt geen klote waard eh
 

DeletedUser

Guest
ik heb geen vriendjes in FOG, Great General.


op dit moment hebben we even weinig last van elkaar, maar de opmerking die je maakt dat ik mijn vriendjes in FOG niet wil verliezen slaat nergens op.

Wat me eigenlijk wel verbaast is dat je zoveel gebruik maakt van spionnen, ik snap niet dat mensen dit werk willen doen.

Snap ook niet dat ze je trouw blijven, maar volgens mij heb je je mannetje al geruime tjid bij ons ondergestalt of niet?


Even een off topic vraagje, kun je ergens zien wat de oudste stammen in wereld 8 zijn? daar ben ik wel neiuwsgierig naar eigenlijk.

Als je de helft van [NLS] in je stam haalt moet je toch niet verbaasd zijn dat je enkele spionnen hebt he ^^
 

DeletedUser18705

Guest
Als je de helft van [NLS] in je stam haalt moet je toch niet verbaasd zijn dat je enkele spionnen hebt he ^^

hij zegt helemaal niet dat ie spionnen heeft in zijn stam, het verbaast hem dat jij ze gebruikt, en dat die mensen het ook nog eens willen doen, en het verbaast hem dat ze aan je trouw blijven;)
 

DeletedUser

Guest
hij zegt helemaal niet dat ie spionnen heeft in zijn stam, het verbaast hem dat jij ze gebruikt, en dat die mensen het ook nog eens willen doen, en het verbaast hem dat ze aan je trouw blijven;)

Het begint me eigenlijk wat te irriteren dat niemand hier eens wat doordenkt he. In de wereld zijn er altijd 2 kampen: voor en tegen. De ene zijn voor mij, de andere zijn voor jou. Ik heb net zoals jij mijn kamp en mijn 'werknemers'. Net zoals mensen voor jou willen werken zijn er dus ook mensen die voor mij werken.
 

DeletedUser16256

Guest
Het begint me eigenlijk wat te irriteren dat niemand hier eens wat doordenkt he. In de wereld zijn er altijd 2 kampen: voor en tegen. De ene zijn voor mij, de andere zijn voor jou. Ik heb net zoals jij mijn kamp en mijn 'werknemers'. Net zoals mensen voor jou willen werken zijn er dus ook mensen die voor mij werken.

Spelers die voor je zijn: 2,5
Spelers die tegen je zijn: 25 000
 

DeletedUser

Guest
great general liet zich overtuigen door mercenairylevi's sappige praatjes

niet echt na dat hij toegtreden was had ik hem enkel een pm gestuurd voor vv er is geen gesprek vooraf geweest.

maargoed zijn je zaken ook eig niet want jij hebt toch net wat meer sapige praatjes dan mij ;)
 
Bovenaan