Omerta is een lachertje

DeletedUser27712

Guest
soit, ik ruik vooral gebakken lucht, niet echt iets waar je veel wijzer uit word zé ;-)

wat omertà betreft, het rommelt er. dat valt niet te ontkennen. of het ook betekent dat ze finito zijn, betwijfel ik. Er zitten niet alleen maar donkeys in die stam, hoewel ze het wel moeilijk krijgen, voornamelijk omdat men WEET dat het rommelt en daar maken we dankbaar gebruik van. maar wie weet waar ze toe in staat zijn nog.

sommige mensen noemen LF een massastam. dat is correct, enigszins.

sommige mensen noemen LF een noob stam. daar ben ik het niet mee eens, doch er zitten wel wat donkeys, maar er zijn ook een paar spelers die wel degelijk van wanten weten!

ikzelf heb meer vervelende ervaringen met arrogante omertaleden, dan met de over het algemeen bescheiden LF'ers.

maar dat is slechts mijn ervaring, ken ook wat omertanen die WEL professioneel en fijn zijn om mee om te gaan, maar ik heb een hogere pet op van LF dan van omerta.

wij als NWS zitten een beetje tussen omerta en LF in.. en die rol als 'onkruid' bevalt ons tot dusver goed, want we groeien er wel gewoon lustig op los daar!
 

DeletedUser

Guest
Heey wietzak, als jullie molnhulden en bonzaikewoef niet hadden gerecruut waren jullie allang niks meer daar.
 

DeletedUser27712

Guest
Heey wietzak, als jullie molnhulden en bonzaikewoef niet hadden gerecruut waren jullie allang niks meer daar.

waar basseer je dat op? ook toen ze er nog niet waren gingen we daar uitstekend, dus ik denk dat je er daar lelijk naast zit.

neemt nie tweg dat ik blij ben met de omertaanse aanwinsten, maar je nu is het gewoon bullsh*t wat je praat, werkelijk.. :)
 

DeletedUser

Guest
waar basseer je dat op? ook toen ze er nog niet waren gingen we daar uitstekend, dus ik denk dat je er daar lelijk naast zit.

neemt nie tweg dat ik blij ben met de omertaanse aanwinsten, maar je nu is het gewoon bullsh*t wat je praat, werkelijk.. :)

Leer je NederLands beter a.u.b. ;)
 

DeletedUser27712

Guest
hemel, gaat ge nou een probleem maken van spellingsfoutjes of typfoute of hoe zit da? geef een toepasselijk antwoord op mijn post, dat vinden mensen veel boeiender om te lezen dan de post die ge zojuist neergekwakt heb :)..
 

DeletedUser

Guest
waar basseer je dat op? ook toen ze er nog niet waren gingen we daar uitstekend, dus ik denk dat je er daar lelijk naast zit.

neemt nie tweg dat ik blij ben met de omertaanse aanwinsten, maar je nu is het gewoon bullsh*t wat je praat, werkelijk.. :)

Toen hadden we daar tenminste een stuk of 15actieve spelers in het noorden zitten waarvan er inmiddels ongeveer 10 zijn gestopt 1 naar de vijand is gestapt en de 3 in omerta zijn gebleven en de rest naar jullie is gegaan :)
Als al die gestopte speler gewoon door hadden gespeeld dan was je daar heel snel uitgeroeid ;)

*En je kunt me hier ook gewoon een bericht sturen i.p.v. ingame*
 

DeletedUser27712

Guest
toen toen, dat is allemaal 'als-gepraat'. Dan kenne ik ook zeggen als ik wat aggresiever omerta aan had gevallen had het ook een andre kant op kunne vallen :)

dus die statements vind ik niet echt betrouwbaar, en bovendien is het weer niet relevant wat u nu zegt, want we hadde het over iets anderes :)

ik citeer: Heey wietzak, als jullie molnhulden en bonzaikewoef niet hadden gerecruut waren jullie allang niks meer daar.

soit, ik moet zeggen, molnhulden zowel als bonzaike, zijn pas sinds kort ons komen vergezellen. dus ge wou beweren dat tot die tijd N-W.S. geen ruk voorstelde? :)

mo als ge dat vind vind ik dat betreurend, dat bevestigt dan uwe subjectiviteit :).. want als N-W.S. toen geen reet voorstelde, dan hadden die omerta spelers toch ook niet ons vergezelt? :)
 

DeletedUser

Guest
toen toen, dat is allemaal 'als-gepraat'. Dan kenne ik ook zeggen als ik wat aggresiever omerta aan had gevallen had het ook een andre kant op kunne vallen :)

dus die statements vind ik niet echt betrouwbaar, en bovendien is het weer niet relevant wat u nu zegt, want we hadde het over iets anderes :)

ik citeer: Heey wietzak, als jullie molnhulden en bonzaikewoef niet hadden gerecruut waren jullie allang niks meer daar.

soit, ik moet zeggen, molnhulden zowel als bonzaike, zijn pas sinds kort ons komen vergezellen. dus ge wou beweren dat tot die tijd N-W.S. geen ruk voorstelde? :)

mo als ge dat vind vind ik dat betreurend, dat bevestigt dan uwe subjectiviteit :).. want als N-W.S. toen geen reet voorstelde, dan hadden die omerta spelers toch ook niet ons vergezelt? :)

Die verkozen N-W-S boven *lf*!! wees dus blij :)
 

DeletedUser

Guest
heren,

hierbij wil ik graag eens weer moeien. N.W-S mag niet onderschat worden. Ze zijn volgens mijn mening, beter dan omerta en LF. Japie7, als je commentaar wilt geven dat ze soft zijn, lig er maar een keer naast hun.

Molnhulden had zelf gekozen voor naar N.W-S te gaan. Eerst naar LF, maar dan heeft hij gezegd dat hij twijfels had. Hij had uiteindelijk besloten om bij zijn vrienden te gaan, dus dit geeft niets te maken dat zij omerta-leden afpakken.

Ook geef ik wel respect aan omerta, die LF heel wat lastig heeft gemaakt, en nu nog altijd. Hun stam is misschien wat aan de knoppen, maar dit kan heropgebouwt worden.

hymo
 

DeletedUser27712

Guest
Die verkozen N-W-S boven *lf*!! wees dus blij :)

nu weet ik nog niet wat voor statement je wil maken, maar ik geef je gelijk :) natuurlijk ben ik blij dat ze bij ons zijn gekomen! nu hebben we daar 4 spelers van ruime miljoenen, 4 spelers van ongeveer 2 mil, nou dat vind ik al heel fijn :)

en och, of N-W.S. beter is dan *LF*!! en omertà, dat durf ik niet zo te zeggen. :) heb wel ooit in *lf*!! gezeten, mar het is nu te lang geleden om een goed oordeel te kunnen vellen, sinds *lf*!! zich natuurlijk ook positief ontwikkeld! :) zelfde geld voor omerta, maar die bevinden zich nu dus in een dip zé :)

wij in N-W.S. , en dan eigelijk alleen donutaap en ik, hebben gezien hoe omertà en *lf*!! elkaar in de haren vlogen, wij bemoeiden ons er lichtzinnig mee, omdat we toen nog te klein waren om een grote bek op te zetten :) nu zijn we met 4 topspelers ( ja zo zie ik ons vieren daar ) en zullen we wat ruimte gaan krijgen om eens wat her en der uit te proberen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af of je nog steeds zo stoer doet als -TA- aan jouw grens ligt en je daar dorpjes van pakt :D
 

DeletedUser

Guest
Dat verklaard in feite dat omerta noob is. Als ik de statistieken bekijk van die ene piet to the rescue, zijn er alvast heel wat dorpen overgegaan :rolleyes: (why do i even bother).
 

DeletedUser

Guest
Dat verklaard in feite dat omerta noob is. Als ik de statistieken bekijk van die ene piet to the rescue, zijn er alvast heel wat dorpen overgegaan :rolleyes: (why do i even bother).

Doe nu maar niet zo wijs :S
Als jij bent gestopt en er worden dorpen van je overgenomen daaro dan is dat niet zo moeilijk he :)
Minstens 90% van de overgenomen dorpen van Omerta zijn van gestopte spelers zoals je wellicht eerder hebt kunnen lezen in dit topic.
Ga ergens anders proberen leuk te doen op het W12 forum bvb :)
 

DeletedUser

Guest
Doe nu maar niet zo wijs :S
Als jij bent gestopt en er worden dorpen van je overgenomen daaro dan is dat niet zo moeilijk he :)
Minstens 90% van de overgenomen dorpen van Omerta zijn van gestopte spelers zoals je wellicht eerder hebt kunnen lezen in dit topic.
Ga ergens anders proberen leuk te doen op het W12 forum bvb :)

Het feit als de spelers stoppen, is dat men toch hun best moeten doen om de dorpen in de stam te kunnen houden.

Alhoewel, je laatste zin heb je wel gelijk. Daar is het wat leuker :).
 

DeletedUser

Guest
Het feit als de spelers stoppen, is dat men toch hun best moeten doen om de dorpen in de stam te kunnen houden.

Alhoewel, je laatste zin heb je wel gelijk. Daar is het wat leuker :).

Als er word ge-internd raak je altijd ongeveer 10-20% van de dorpen kwijt hoe dan ook :)
 

DeletedUser18704

Guest
Nounou, als desbetreffende onderwerp van de laatste posten hier op deze topic zie ik me hier toch wel ff genoodzaakt te reageren.. :)

Ik was al eens uitgenodigd geweest door N-W.S mo ik was toen nog mo een dag of 3 bij omertà en heb deze dan ook geweigerd omdat ik daar toen op mijn gemakje zat.. :) Er zijn toen wat schermutselingen geweest tss mij, een beetje wietzak en vooral veel donutaap.. echter ni tot het gewenste resultaat voor beide.. :)

Er is echter toen wel wederzijds respect ontstaan die tot op de dag van vandaag stand houd en wss nog een tijd zal blijven bestaan.. WANt van wie anders zou wietzak moeten leren om zo vlaams te schrijven.. :) en de vele gezichtjes te gebruiken!!! :p

Ik ben pas recent overgestapt naar N-W.S door de gebeurtenissen in omertà zelf, dit heb ik hierboven ook al aangekaart.. nu ik zie dt ook mission en nog een paar zijn vertrokken vrees ik voor het ergste in het noordelijke gedeelte van omertà en in het algemeen.. :-/

Ik heb ook zelf een aanvraag ingedien bij N-W.S en nergens anders.. heb ook nergens anders een tussenstop gehouden...

N-W.S was voor mijn komst ook al actief bezig en niet alleen in het K60gebied.. mo het is wel zo da mijn keuze voor N-W.S medebepaald was doordat wietzak en donut er zaten.. :) Mo tvalt me een beetje tegen want dacht da wietzak een betere speler was... :-( Kheb hem al meer tips gegeven dan omgekeerd over het spel.. Tssss.. .:p
 

DeletedUser

Guest
Pietje kan niet timen en themajoor stuurd altijd de aanvallen met een half uur ertussen om te deffen :)

als ze volgens jou niet zo goed zijn wrm ben jij dan niet beter dan hun en zijn ze zo groot,ik wil wel eens zien jij naast een van hun 2,volgens mij lig je niet lang meer op de kaart:eek:
 

DeletedUser

Guest
als ze volgens jou niet zo goed zijn wrm ben jij dan niet beter dan hun en zijn ze zo groot,ik wil wel eens zien jij naast een van hun 2,volgens mij lig je niet lang meer op de kaart:eek:

Ik kreeg van het weekend in de NLS 50aanvallen per minuut en ik hield dat vol sterker nog ik won van de desbetreffende persoon (Owphus) en dat is geen makkelijke tegenstander.
Laat die 2 maar komen ben niet bang voor ze sterker nog ik neem het graag tegen die 2 op :)
 
Bovenaan