[Speeltopic] WvW #362

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Rover ram

Ik geloof
miketijger
 
Reactiescore
723
dat het voor jou allemaal zo helder is wil niet zeggen dat minder begaafde wvw'ers het ook meteen snappen mvg
Voor mij is het totaal niet helder.
Jullie weten zelf ook hoe vaak ik mis kan zitten.
Maar als jullie nauwelijks lezen of niet de moeite nemen om iets terug te zoeken en al zeker niet echt met theorieën of ideëen komen, kunnen we moeilijk de wolf(en) eruit halen en moet ik me meer bezig houden met herhalen dan anders.
 
Reactiescore
86
Voor mij is het totaal niet helder.
Jullie weten zelf ook hoe vaak ik mis kan zitten.
Maar als jullie nauwelijks lezen of niet de moeite nemen om iets terug te zoeken en al zeker niet echt met theorieën of ideëen komen, kunnen we moeilijk de wolf(en) eruit halen en moet ik me meer bezig houden met herhalen dan anders.

Je hoeft je niet te herhalen, blijf maar gewoon verder zoeken

Jou claim is legit en ik geloof die voor 100%
 
Reactiescore
1.707
goed we hebben dus wolfje rover gevangen en mogelijk zit er nog wat kwaadaardigs in. Ik twijfel erg aan de bewezen goedjesclaim van Rinske.

Ze speelt niet des Rinske. Ze weet veel, doet te zelfverzekerd. Dit moet een geinfecteerde zijn.
 
Reactiescore
1.279
en waarin geloof je dan, dat rover de welp of wolf is?
want ik sta op candiu (waarvan ik denk dat ze welp is)
en we zoeken nog minstens een welp (dat is zeker) en van de andere wolf zijn we nog niet zeker.
Wacht, waarom zoeken we 2 welpen ik niet snappen
 
Reactiescore
1.014
en waarin geloof je dan, dat rover de welp of wolf is?
want ik sta op candiu (waarvan ik denk dat ze welp is)
en we zoeken nog minstens een welp (dat is zeker) en van de andere wolf zijn we nog niet zeker.
Ik ben het tegenovergestelde van een welp.

Mike, je zat echt goed,, maar nu vandaag ga je toch de verkeerde kant op.
 
Bovenaan