Gefeliciteerd Arithmetic

Reactiescore
5.701
Ben jij op je teentjes getrapt Tai Chi
 
Reactiescore
237
Je kunt gerust toch je mening geven? Immers waarom open je het topic dan al een stuk of 10 keer. Ik denk dat je best wat toe te voegen hebt.
Als ik een duidelijke mening heb zal ik dat ook zeker doen.
En ik heb dit topic pas 2x geopend. Waarvan 1x omdat jij me genoemd had.
Voor de rest ben ik iets te druk met edelkes smijten haha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Als ik een duidelijke mening heb zal ik dat ook zeker doen.
En ik heb dit topic pas 2x geopend. Waarvan 1x omdat jij me genoemd had.
Voor de rest ben ik iets te druk met edelkes smijten haha

Ok prima, ik kijk er naar uit succes met de edelkes.
 
Reactiescore
276
Valt reuze mee. Ik ben gewoon jaloers, zou willen dat ik zoveel vrije tijd had.

Zou het dan alleen niet aan het TW forum besteden, maar ieder z'n ding.
Besteed je halve middag dan ook niet hieraan :b want je lijkt aardig wat vrije tijd te hebben zo te zien.
 
Reactiescore
119
Besteed je halve middag dan ook niet hieraan :b want je lijkt aardig wat vrije tijd te hebben zo te zien.

Reageren zodra iemand je quote kost niet zoveel tijd hoor, krijg ik gewoon melding van.

Wel grappig dat het AF nog steeds niets veranderd is, waarschijnlijk omdat het dezelfde mensen zijn als toentertijd. Allemaal hongerige wolven die er gezamenlijk boven op springen.
 
Reactiescore
2.196
Reageren zodra iemand je quote kost niet zoveel tijd hoor, krijg ik gewoon melding van.

Wel grappig dat het AF nog steeds niets veranderd is, waarschijnlijk omdat het dezelfde mensen zijn als toentertijd. Allemaal hongerige wolven die er gezamenlijk boven op springen.

Je bent nog steeds verschuldigd om te zeggen waar je speelt.
 
Reactiescore
1.168
Reactiescore
5.701
Ik had eigenlijk kata's in de productie voor Conceived by Communism want één van hen 100 co's begon over mijn moeder te spreken

Maar als er oneerlijke boosters zijn dan zal ik ze eerst daarheen zenden!!!
Sorry maatje, ik was niet mezelf. Dat was Theo, mijn boze dronk alter ego.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik had eigenlijk kata's in de productie voor Conceived by Communism want één van hen 100 co's begon over mijn moeder te spreken

Maar als er oneerlijke boosters zijn dan zal ik ze eerst daarheen zenden!!!
veel beter target maatje
 
Reactiescore
276
Reageren zodra iemand je quote kost niet zoveel tijd hoor, krijg ik gewoon melding van.

Wel grappig dat het AF nog steeds niets veranderd is, waarschijnlijk omdat het dezelfde mensen zijn als toentertijd. Allemaal hongerige wolven die er gezamenlijk boven op springen.
Zo’n beetje onafgebroken hier zitten sinds dit topic is aangemaakt is toch heel wat tijd. Jij bent degene die het heeft over dat anderen teveel vrije tijd hebben omdat ze op een zondag met tw bezig zijn. Ondertussen besteed je de weinig vrije tijd die je hebt er zelf ook aan. Nogal hypocriet of niet?
En ook nog terwijl je wel wat beter wist dan het aan TW verspillen.

Idk of ik het hongerige wolven zou noemen. Zoals iemand eerder al zei is er al lange tijd vraag naar pp-vrije wereld. Dus wanneer die er is en er enkele spelers zijn die dat na 2-3 weken al proberen te verpesten voor de rest. Tsja dan snap ik de frustratie wel van spelers die hier lang op hebben gewacht en het eerlijk proberen te spelen.
 
Bovenaan