Oh nee waar is mijn trofee?

Reactiescore
112
Ik denk dat het functioneren van de trofeeën niet correct verloopt, de gehele community heeft een trofee ontvangen in de afgelopen dagen en deze is nu weg?! De andere trofeeën staan er namelijk nog wel? is dit een technisch foutje?
Ik heb voor de zekerheid even een support ingediend want dit is natuurlijk wel heel erg vervelend en ook zo snel, Duckje heeft het dek nog niet verlaten en het loopt al in de soep.
De trofee is namelijk een beloning voor onze bijdrage in het bouwen van ONZE community de afgelopen 17 jaar.
Het lijkt me haast niet mogelijk, zou ook een beetje dom zijn, dat het nieuwe regime als eerste actie deze sentimentele trofee direct heeft uitgeschakeld en de community hun bijdrage afneemt.

Deze community heeft nou eenmaal geschiedenis van 17 jaar en daar is dit nieuwe regime geen onderdeeltje van, wij wel en verdienen deze trofee terug!

Magiek
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Dit zou onder leiding van duckje nooit gebeurd zijn.
 
Reactiescore
1.503
Een trofee die iedereen krijgt is toch een beetje als een vaantje tijdens een voetbaltoernooi.
Goed dat je aanwezig was.
 
Reactiescore
1.279
Eends, maar dat mag de pret van de trofee niet drukken! We willen onze trofee voor aanwezigheid terug :(
Doe is een poging daadwerkelijk aanwezig te zijn en niet een vorm van luchtverplaatsing te LARPen. Met je vandaag aangemaakte account en dan vragen om een aanwezigheidstroffee
 
Reactiescore
11
Doe is een poging daadwerkelijk aanwezig te zijn en niet een vorm van luchtverplaatsing te LARPen. Met je vandaag aangemaakte account en dan vragen om een aanwezigheidstroffee
Praat niet zo dom.

Mijn laatste login was al ver voor het moment was dat jij dit account aan gemaakt hebt. Alleen wel dusdanig lang geleden dat het een van de deleteusers is geworden. Of ik daarvoor veel of weinig aanwezig ben geweest beoordeel je op basis van je eigen gebakken lucht?
 
Reactiescore
1.736
Praat niet zo dom.

Mijn laatste login was al ver voor het moment was dat jij dit account aan gemaakt hebt. Alleen wel dusdanig lang geleden dat het een van de deleteusers is geworden. Of ik daarvoor veel of weinig aanwezig ben geweest beoordeel je op basis van je eigen gebakken lucht?
Natuurlijk joh
 
Reactiescore
451
Oneens, straks gaan sommige nog denken dat ze iets bereikt hebben in hun leven.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Wie runt deze toko op dit moment dan? Of moet ik gewoon een paar scheldwoorden plaatsen om er direct achter te komen?
 
Bovenaan