[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.013
Rinkse 1
Candiu 2
jan 2
Joker 1
Simeco 1
Ctrl 6
VVhaaren 1


Blond, Nonkel, Simeco, MOh en Speeder niet gestemd

Kweet niet wat de huidige stemming stand is.
 
Reactiescore
2.181
Dag goedjes, ik waardeer Jokersbrain zijn theorie maar de laatste 4 stemmen schaam je zeg. Echt fucking fucking triest hoe jullie spelen...

Wie zijn dan de wolven? Met deze activiteit is het gewoon fucked. Zou me zelfs niet verbazen dat de wolven actief zijn en de goedjes inactief atm
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Blond nonkel simeco moh en speeder niet vergete nte stemmen morgen svp of er vallen dooien.

Tevens deadline.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
CAD lynch Wijze burger
Geen Lunch

mvg.
(hier zit een hint in maar heel goed verstopt)
naar de rol van CAD whaha
 
Reactiescore
1.690
tis makkelijk de andere de schuld geven maar cad heeft ook niks toegevoegd. niet raar dat men dacht dat hij wolf was maar logischer was jokjes geweest
 
Reactiescore
1.013
Dan wil ik voor Jan blijven gaan, hij vond deze lynch wel prima. We hebben hem niet gehoord.

De laatste stemmen waren meeloopstemmen op CTRL,
Joker die met Ctrl begon had wel een goed verhaal.

Niet perse, dat hij en WBJIMO gelijk wolfwaardig zijn.

Time wilde er iig niet aan gelinkt worden. Verbeterde Rinkse volgens mij.
 
Reactiescore
2.181
Dan wil ik voor Jan blijven gaan, hij vond deze lynch wel prima. We hebben hem niet gehoord.

De laatste stemmen waren meeloopstemmen op CTRL,
Joker die met Ctrl begon had wel een goed verhaal.

Niet perse, dat hij en WBJIMO gelijk wolfwaardig zijn.

Time wilde er iig niet aan gelinkt worden. Verbeterde Rinkse volgens mij.

Ik heb nooit mijn stem op hem ontkend, ik was alleen aan t meelopen. Wil gerust gelinked worden aan de lynch want heb ctrl ook gelynced terwijl ik ook jan kon kiezen.

Voor mij is het eigenlijk jij (gevoel wat ik niet wegkrijg) of jan. Dit heb ik al eerder aangegeven ook.
 
Reactiescore
558
ik denk dat er ondertussen 5 volwaardige slechtjes zijn,
één infectiewolf, één verhullende wolf, één gewone wolf, één opgegroeide wolf (van welp) eventueel één geïnfecteerd goedje.

blijf namelijk overtuigd dat bappos goedje was.
kans dat we vandaag goed zitten is dus gigantisch.
volgens speltheorie zou ik mijn stem moeten veranderen van candiu nu,
dus misschien zal ik dat ook doen
 
Reactiescore
1.013
Ik heb nooit mijn stem op hem ontkend, ik was alleen aan t meelopen. Wil gerust gelinked worden aan de lynch want heb ctrl ook gelynced terwijl ik ook jan kon kiezen.

Voor mij is het eigenlijk jij (gevoel wat ik niet wegkrijg) of jan. Dit heb ik al eerder aangegeven ook.
Laten we dan voor Jan gaan?
 
Reactiescore
2.181
ik denk dat er ondertussen 5 volwaardige slechtjes zijn,
één infectiewolf, één verhullende wolf, één gewone wolf, één opgegroeide wolf eventueel één geïnfecteerd goedje.

blijf namelijk overtuigd dat bappos goedje was.
kans dat we vandaag goed zitten is dus gigantisch.
volgens speltheorie zou ik mijn stem moeten veranderen van candiu nu,
dus misschien zal ik dat ook doen

Waarom denk je dat bappos goedje was? Elke situatie die ik kan bedenken zegt anders namelijk.
 
Reactiescore
332
Twijfelen jullie niet aan Rob die zich zo afzijdig houdt? Ging wel akkoord met de theorie van Joker, maar houdt z'n handen af van goedje CAD en stemt random Rinske.
 
Reactiescore
3.576
Zonde van de uitslag. Ik ben bereid mee te gaan op Jan atm. Gelukkig heb ik morgen veel tijd om nog eens doorheen het potje te gaan.

In tegenstelling tot Chmegers ben ik er nog altijd heilig van overtuigd dat Bappos een slechtje was, dus zijn post's nog eens allemaal doorlopen is atm enige wat concreet iets kan opleveren. Verder was er geen lunch, dus wellicht infectie? Dus dat brengt atm alles vrijwel weer naar 0 aangezien ik redelijk wat mensen als goedje zag.
 
Reactiescore
1.013
Twijfelen jullie niet aan Rob die zich zo afzijdig houdt? Ging wel akkoord met de theorie van Joker, maar houdt z'n handen af van goedje CAD en stemt random Rinske.
dat is het hele punt/probleem.

Te weinig stof van heel veel om er over te kunnen twijfelen

Dat heb ik ook bij Rinske...simeco en Combino.. Komen alleen om te stemmen.

En Xena doet alsof ze het allemaal niet weet.
Dat houd ook een keer op.

Dus ja.. ik heb een soort van tunnelvisie op de spelende spelers.. en "vergeet" daar bij de inactieven
 
Reactiescore
2.181
Laten we dan voor Jan gaan?

Bon Jan rood

Reageert nonchalant en bij candiu zie wel dat ze geïnvesteerd is in het potje.

Wel begin in twijfels te krijgen bij joker en blaasje. Het is namelijk heel makkelijk om een inactief potje te sturen als slechtje.
 
Reactiescore
1.013
jan rood

Had ik nog niet gedaan
 
Reactiescore
558
Waarom denk je dat bappos goedje was? Elke situatie die ik kan bedenken zegt anders namelijk.
wat van dit:
bappos was gewoon inactief die dag (heb hem in de wielerdiscord die dag ook niet gehoord, dus lijkt me gewoon best wel mogelijk)
dash was echter extreem overtuigd dat bappos actiever moest zijn en geloofde dat hij een slechtje te pakken had, hierbij had dash geen zienende rol.

toen er veel stemmen op bappos terechtkwamen dacht hij zichzelf te kunnen redden door zijn priesterwater te gooien,
echter maakte hij daarna veel hopeloze posts, mede omdat mensen niet actief zijn en stemmen niet wijzigen.


de slechtjes zagen dit wel graag gebeuren, en besloten om verhullende wolf te gebruiken om goedjes op verkeerde been te zetten,
nu zou de aandacht namelijk volledig gaan naar wie al dan niet op bappos had gestemd, dit terwijl zij helemaal niet speciaal hadden moeten stemmen.

ben benieuwd waarom je dit scenario niet mogelijk acht, want had je vast ook wel kunnen bedenken
 
Bovenaan