Praattopic

Reactiescore
146
1. Waarom gebruik jij post nummer 420 met zo'n slechte post. Had dan op zijn minst nog wat nuttigs geplaatst. 2. Heb jij überhaupt LLM gezien op dit Algemeen forum, waarom zouden ze nu wel ineens hier reageren op zoiets inhoudsloos :confused2:
 
Reactiescore
169
1. Waarom gebruik jij post nummer 420 met zo'n slechte post. Had dan op zijn minst nog wat nuttigs geplaatst. 2. Heb jij überhaupt LLM gezien op dit Algemeen forum, waarom zouden ze nu wel ineens hier reageren op zoiets inhoudsloos :confused2:
Het was retorisch. We weten allemaal dat die te druk is met internen.
 
Reactiescore
12
1. Waarom gebruik jij post nummer 420 met zo'n slechte post. Had dan op zijn minst nog wat nuttigs geplaatst. 2. Heb jij überhaupt LLM gezien op dit Algemeen forum, waarom zouden ze nu wel ineens hier reageren op zoiets inhoudsloos :confused2:

Cure flop btw

mvg
 
Reactiescore
389
Veel commentaar op de top spelers omdat ze makkelijk dorpen lijken te pakken.
Als ze het onfatsoenlijk doen door middel van boosten dan is het commentaar terecht.
Een ander deel van dit probleem is dat spelers bij de eerste aanval soms meteen gaan stoppen met spelen!
Je kan ook kritiek geven op zulke gedragingen.
Dus niet overgeven voordat de oorlog beslist is ook al is het niet te winnen.
 
Reactiescore
571
Veel commentaar op de top spelers omdat ze makkelijk dorpen lijken te pakken.
Als ze het onfatsoenlijk doen door middel van boosten dan is het commentaar terecht.
Een ander deel van dit probleem is dat spelers bij de eerste aanval soms meteen gaan stoppen met spelen!
Je kan ook kritiek geven op zulke gedragingen.
Dus niet overgeven voordat de oorlog beslist is ook al is het niet te winnen.
Speel je deze wereld?
 
Reactiescore
389
Speel je deze wereld?

Niet echt fanatiek
Had effe 3 dorpen en heb met 2 dorpen vlaggen gefarmt
Tot een week geleden toen heb ik 15 clears gedood en enkele edels toen verloor ik die dorpen uiteindelijk
Moraal van de vijand speelde hier in een redelijke rol
 

DeletedUser85491

Guest
Ja R2W tegenover KCT en geheel continent 55
Nu nog wachten tot jullie aansluiting hebben met AOD en de R2W van jullie is compleet denk ik dan!
Kijk jullie kunnen er omheen draaien zoveel jullie willen had gewoon meer verwacht van een stam zoals BEUN!

Komt er gewoon op neer dat jullie de gemakkelijke weg kiezen door WezLa te recruiten en zo ook gewoon geheel KCT buiten spel zetten door ons kapot te recruiten onze kansen tot rim zijn nu gewoon naar 0 in plaats van te spelen zoals het hoort !

En wat mijn recruit naar KCT betreft ik zat in een stam met enkel wat deffbunkertjes die toch belooft hadden het niet te zijn en toch wel bleken te zijn + wou ik ze helpen(Waar jullie je te goed voor voelen vind ik dan persoonlijk speel eens zonder premade boys weten jullie hoe het is) kreeg ik alleen mes in de rug terug + dat die stam zonder mij gewoon gehalveerd stond en van rang 25stam zakte naar rang 35stam!

Gewoon een laffe daad van de "toppers op deze wereld "

Ps Tekashi was stamloos dus treft zeker geen schuld want hoe kan hij er aan doen dat hij midden in een premade van toppers terecht komt en jullie hem niet wilden recruiten ! is het jullie wil is wet mss dat hij dan gewoon ook niet voor een andere stam mag kiezen?
Je weet het mooi schoon te kletsen vriend XD

PIRATA is de stam waar mensen helemaal klaar zijn met die PP-zeik en de backstabbers. Dit is de stam waar we als een legioen zee-spartanen staan.

De realiteit was dat hope ruzie zat te zoeken en dat we hem een waarschuwing gaven - waarop meneer helemaal over zeik ging (hij was 3x zo groot als de eerst volgende sterkste lid, lekker ge-ppt makker), is uit de stam gestapt, heeft toen omdat hij inlichtingen had snel alle aanvalsdorpen in de buurt gepakt, is toen naar KCT over gestapt en ging toen met zn nieuwe maten door om zn oude een oor aan te naaien. En waarom kon dit omdat er helemaal geen defbunkers waren. Er waren slechts 2 spelers die graag heel defbunker speelde omdat ze nieuwer waren.

Ter testament zal W90 laten zien dat als jij er NIET bent - dat het ineens allemaal beter gaat. 7e stam van de wereld maat, net als w88.
NO HOPE FOR YOU / WHEN HOPE IS OVER - het maakt niet uit, jij bent en blijft altijd de grootste snake die we kennen. Maar Prope Periculosius komt ook heel erg bij je in de buurt. Zelfde laken in pak. Niets anders dan facking treachery zit erin jullie DNA.

Maar When hope is over sloeg echt alles, gwn de arrogantie van die smurf, wauw. HET SPEL DRAAIT NIET ALLEEN OM JOU KEREL. Ik had ook nog 8 anderen in die stam om een leuke tijd te geven.

~ Totum elysium (OG-stamleider PIRATA [w88], w89-co bij Daniel Wendt PIRATA [w89], w90-co bij mastercol PIRATA [w90])
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.367
tldr; naast de kwestie en veel te laat, ga weg en kom nooit meer terug.

On that not: Cure echt fucking flop.
@Rik wees overigens maar zeker dat ik je niet ga sparen de volgende keer dat je ziek bent. Jullie lachen blijkbaar ook heel graag met iemand die eerder bij zijn moeder wilt zijn die in een ICU ligt, dan dat hij komt deffen. Schaam jullie allemaal heel erg diep. Jullie zijn momenteel mensonwaardig bezig en ik hoop oprecht dat jullie het niet moeten meemaken. Een beetje menselijkheid is op zijn plaats. Geniet nog van jullie weekends.
 

DeletedUser85491

Guest
tldr; naast de kwestie en veel te laat, ga weg en kom nooit meer terug.

On that not: Cure echt fucking flop.
@Rik wees overigens maar zeker dat ik je niet ga sparen de volgende keer dat je ziek bent. Jullie lachen blijkbaar ook heel graag met iemand die eerder bij zijn moeder wilt zijn die in een ICU ligt, dan dat hij komt deffen. Schaam jullie allemaal heel erg diep. Jullie zijn momenteel mensonwaardig bezig en ik hoop oprecht dat jullie het niet moeten meemaken. Een beetje menselijkheid is op zijn plaats. Geniet nog van jullie weekends.


ga gwn lezen of stop met op forums kijken en ga naar luisterboeken luisteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.367
nobody cares d*ck what you think illiterate piece of dung.

ga gwn lezen of stop met op forums kijken en ga naar luisterboeken luisteren.
Ooh oke sorry zal niet meer gebeuren het spijt me
 
Bovenaan