Einde wereld Awards

Reactiescore
27
Beste spelers, co's of meekijkers van Casual12.

Zoals vele weten, maar de statistieken het niet gelijk laten zien, is deze wereld binnenkort wel gespeeld.
hoog tijd dus om de persoonlijke awards uit te gaan delen.

Onderstaand is voor copy paste, voor als anderen ook de lijst willen invullen.

Speler awards
Beste speler:
Beste stamspeler:
Beste aanvaller:
Beste verdediger:
Grootste vv slet:
Grootste ego:
Gezelligste speler:
Mooiste spelersnaam:
Mooiste profielfoto speler:
Welke speler was voor jou de verrassing:
Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Voor wie heb jij echt respect:
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:

Stam awards
Beste stam:
Slechtste stam:
Beste leider:
Slechtste leider:
Mooiste stamnaam:
Mooiste stamplaatje:
Wie had je graag in de stam gehad:
Wie had je liever niet in je stam gehad:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
Slechtste instelling deze wereld
Mooiste actie deze wereld
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Grootste blunder van Cas12:


Speler awards
Beste speler: Dit is voor mij zonder twijfel Patrick van @Pedik. De skills, activiteit plus de rust hij laat zien vanaf begin tot einde vd wereld maken hem voor mij ongetwijfeld de beste speler van deze wereld.

Beste stamspeler: bij BCN: @Blooner en @Pedik. Deze laten duidelijk zien dat ze op elk moment van de dag klaar staan voor hun stamgenoten.
Bij GBU lijkt het me aan de stats te zien dan Randwijker en Kwiedoes snel paraat staan om os te sturen bij massa's

Beste aanvaller: Again @Pedik. Voornamelijk door het hoge aantal clears dat hij gooit bij elke massa.

Beste verdediger: @Blooner & Afterglow zonder twijfel. Deze hebben beide de meeste massa's van BCN kunnen koppen, met vrijwel geen echte verliezen.

Grootste vv slet: Als ik de verhalen mag geloven is Nemesis hierin de grootste vv'er.

Grootste ego: Dit is het EOS account. de spelers op dat account zijn goed, maar het egoïsme straalt er ook vanaf. dat mag minder.

Gezelligste speler: Dit zijn sowieso meerdere spelers. bij GBU zijn bv @kwiedoes , Joost van @iQ.KYHU, De Saksen en semsteelo spelers waar ik gewoon gezellig mee heb kunnen praten, over zowel TW als zaken die niet over TW gingen. ik noteer hier niet iedereen, maar de meesten die ik niet noteer weten wel dat ik het gezellige spelers vind.

Mooiste spelersnaam: hier vind ik geen enkele naam er bovenuit springen. dus ik vul hier niemand in.

Mooiste profielfoto speler: Dat vind ik toch wel die van Talibanana. Rustig aapje :D

Welke speler was voor jou de verrassing: volgens mij is Rickhan een beginnende TW speler, maar zijn ranglijst laat wel zien dat hij een leuke speler kan worden. ik ben hier wel deels door verrast. mocht hij geen beginnende TW speler zijn, dan is het geen verrassing :D Verder weet ik niemand te benoemen hier.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Dit zijn zonder twijfel Liquid & Hardcored. Liquid is non stop de top 2 speler van de wereld. maar enkel door het edelen van barbs en laat bij massa's duidelijk zien niet goed te deffen of aanwezig te zijn. Hardcored denkt dat ie goed is, maar heeft ook enkel barbs gepakt, of meegedaan met interns. en bij massa's heeft hij zich nooit laten zien. Bij beiden is het duidelijk te zien aan de OD stats, in vergelijking met hun spelers ranglijst. ik had meer verwacht bij beide spelers.

Voor wie heb jij echt respect: @Pedik. Hij neemt echt de tijd om je dingen uit te leggen en te leren om je beter te maken en het spel beter te snappen.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Hier vul ik niemand in. binnen BCN is er niemand gestopt. bij GBU wel, maar als ik de redenen erachter niet weet, benoem ik ze ook liever niet.

Stam awards
Beste stam: Duidelijk BCN. heeft vanaf begin vd wereld de zaakjes prima op orde. Comminucatie verloopt gewoon zoals het hoort te zijn.

Slechtste stam: GBU. Het maken van een massa stam zorgt uiteindelijk voor onderling gezeik. en dat is bijna de hele wereld zichtbaar geweest. heeft naar eigen aanname vanaf het moment dat de barbs stopten altijd onderling gezeik gehad onder de leiders/spelers.

Beste leider: @Pedik laat gewoon zien zn spelers goed onder controle te hebben. prima @NachtFritz laat zien een goede aanvalsleider te zijn. Is aan de oorlogsstats ook wel terug te vinden. bij elke massa zijn er wel dorpen gepakt.

Slechtste leider: dit is een aanname van mij, maar alle leiders van GBU. ze hebben hun massa spelers geen enkel moment allemaal onder controle gehad. maar met een massa stam van op zn max bijna 40 spelers, is dat ook wel logisch.

Mooiste stamnaam: dan vind ik toch wel de alliantie van The Good, The Bad & the Ugly wel erg leuk bedacht.

Mooiste stamplaatje: BCN. i love Burger and Chicken Nuggets!!

Wie had je graag in de stam gehad: @kwiedoes laat zien een chille speler te zijn die ook wel goed is als stam speler. hij respecteert duidelijk gemaakte afspraken.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Hier zou ik enkel het account EOS in kunnen vullen. heb lange tijden goed met het account gespeeld, tot er Toxic gedrag werd getoond wat echt niet meer te accepteren was, vanuit een speler van dat account. ik ga hierin geen specifieke namen noemen dus laat ik het hier ook verder bij.



Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Geen os buiten de stam sturen. anders had BCN het wellicht lastiger gehad. nu was het gewoon zoeken naar de stam die bij een massa de meeste verliezen had, en was het makkelijk om daar op door te beuken.

Slechtste instelling deze wereld: het vervallen van de ranges. het begin heeft manden geduurd voor de 1e range eraf ging. en daarna ging het in 1e instantie elke 14 dagen eraf, dit is naar 21 dagen verplaatst na aanvraag. maar dat mag ook wel wat beter. gooi de ranges er iets eerder af, maar zet er bv een maand tussen. (elke 2 weken kan een clear klaar zijn, dus kan je bij elke verbreding 2 x je clear opbouwen.. dit is maar een idee)

Mooiste actie deze wereld: Alle geslaagde acties van BCN op GBU.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: dat GBU als 1 grote defbunker is gaan spelen, en dus geen fatsoenlijke massa's terug hebben kunnen gooien. Plus als je als defbunker alsnog teveel dorpen verliest bij een massa, leek ook dat niet goed genoeg onder controle te zijn.

Grootste blunder van Cas12: Het invoeren van die anti-boost regels. early-game werden er straffen uitgedeeld bij het boosten van accounts. mid-game werden fusie aanvragen te makkelijk goedgekeurd, en richting end-game mocht alles weer. hanteer een gehele wereld hetzelfde beleid als TW-team zijnde.


Al met al zijn dit voornamelijk aannames als ik spelers van GBU heb benoemd. ik heb niet iedereen even veel van hun gesproken namelijk..

Verder wil ik nog wel even kwijt dat dit een heel erg leuke wereld had kunnen worden. enkel door het idiote toxic gedrag en het wel-niet maken en nakomen van afspraken is de wereld wel echt serieus verpest. en beide kanten, dus zowel BCN als GBU zijn hierin fout. Snel sluiten die handel!!
 
Reactiescore
725
Wie had je graag in de stam gehad: @kwiedoes laat zien een chille speler te zijn die ook wel goed is als stam speler. hij respecteert duidelijk gemaakte afspraken.
Kwiedoes kwam echt wel zijn afspraken na tijdens de NAP idd
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Vanuit een roze bril kan je het ook inderdaad invullen....

Grootste flop van Cas12:
SemSteelo

Beste gezichtsverbouwer:
SemSteelo

Meeste dorpen verloren in 1 blitz:
SemSteelo
 
Reactiescore
25
Speler awards
Beste speler: Zonder twijfel @Pedik , heeft op alle vlakken meer dan genoeg skills, activiteit en daarnaast ook gewoon een ontzettend leuke speler. Enige minpuntje is dat hij niet voldoende eet bij de mac.
Beste stamspeler: Aangezien ik vanuit BUG uit weinig heb kunnen zien/merken op @kwiedoes na, kijk ik hiervoor naar BCN en kom ik toch weer uit bij @Pedik . Staat altijd voor iedereen klaar, helpt waar nodig en kijkt naar geschikte en passende oplossingen.
Beste aanvaller: Hier kan ik eigenlijk wel meer dan 1 speler neerzetten, de meeste accounts binnen BCN hebben goede aanvallen uitgevoerd, het is natuurlijk ook maar net op welk front er werd aangevallen. Vandaar dat ik hier Pedik, EOS en Talibanana noem. Echter hebben de andere accounts binnen BCN ook de nodige bijdrage geleverd, love you.
Beste verdediger: Dit is oprecht een lastige, aangezien ik mezelf natuurlijk niet nomineer en ik ook niet enkel BCN wil noemen. Daarom noem ik hier J3lle, een van de weinigen van BUG die daadwerkelijk wat moeite deed voor snipes etc.
Grootste vv slet: Op basis van verhalen nemesis, op basis van wat ik zelf heb meegemaakt Pedik / Blooner.
Grootste ego: Deze gaat toch wel naar de gestopte speler squatrack en dan met name Tim. Schijnheilig doen, grote mond opzetten en gesprekken persoonlijk maken naar mij. Daarnaast gewoon 0 dorpen gepakt tijdens massa's en zelf natgaan tijdens blitzjes maar alsnog stoer doen. Walgelijk.
Gezelligste speler: Hier noem ik niet zozeer één iemand, iedereen die zich respectvol gedraagt richting mij vind ik gezellig. Enkele voorbeelden zijn @Roedie013 , @Team Maligator , @kwiedoes en @iQ.KYHU (Joost).
Mooiste spelersnaam: Dit kan er maar 1 zijn en dat is... LordSuperZoef. Geen idee wie het is, maar het klinkt fantastisch!
Mooiste profielfoto speler: Tja, dit is echt smaak en van veel factoren afhankelijk. Hier noem ik dan toch maar even Blooner zelf. Als je niet kunt slapen, wat doe je dan? Precies, zoveel mogelijk pingu gifjes verkleinen en in 1 gifje stoppen.
Welke speler was voor jou de verrassing: Iedereen die Bloons speelt of heeft gespeeld: much love!
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Laat ik hier dan ook maar gewoon iedereen noemen. Eigenlijk zoals @Roedie013 al aangaf, Casual 12 had een hele mooie wereld kunnen worden. Dit is het echter verre van geworden en in mijn ogen is iedereen hier voor een deel schuldig aan. Met iedereen bedoel ik natuurlijk niet direct iedereen persoonlijk, maar meer zowel kamp BUG als BCN.
Voor wie heb jij echt respect: Voor iedereen die ook respect voor mij heeft en fatsoenlijke normen en waarden heeft.
Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Squatrack en tomgje, enkel dorpen kunnen pakken tijdens een ban en een grote mond opzetten. Wanneer puntje bij paaltje komt snel runnen zodat je niet afgemaakt wordt door Blooner. Triest en ergens ook wel hilarisch.

Stam awards
Beste stam: Leukste stam blijft mijn oude .P , beste stam is gewoon BCN. Gezellig, goede onderlinge communicatie en prima resultaten met massa's.
Slechtste stam: BUG. In het begin van de wereld was het doel van Blooner nog om bij het toenmalige Legend te komen, echter na de extreme massastam keerde ik me daar persoonlijk fel tegen. Ook qua kwaliteit / activiteit heeft BUG helaas weinig laten zien. Maargoed, het is ook veel te moeilijk om een massa aan accounts actief / gemotiveerd te houden als er geen edelruimte is, massa's falen en er praktisch niets gebeurd.
Beste leider: @NachtFritz en @Pedik , staan altijd voor het stambelang ipv hun eigen hachie, regelen wat ze moeten doen, duidelijke communicatie en gedragen zich niet als dictators.
Slechtste leider: Aangezien ik niet ik BUG zat en dus niet weet wie wat heeft gedaan, krijgt de gehele leiding van BUG hier een nominatie. Jammer, want denk dat er veel meer uit de wereld te halen viel, maar een gigantische massastam valt vroeg of laat gewoon.
Mooiste stamnaam: Ondanks ik erg van burgers en kipnuggets houdt, nomineer ik toch wel het concept van The Bad, The Good & The Ugly.
Mooiste stamplaatje: In het verleden was dit ook .P , nadat deze stam is verdwenen is het toch wel BCN.
Wie had je graag in de stam gehad: Geen specifieke nominatie, ik speel dit spel voor het plezier dus als mensen normaal doen, beetje actief zijn en inzet tonen dan ben ik helemaal tevreden.
Wie had je liever niet in je stam gehad: Ook geen nominatie, iedereen heeft wel wat toxic gedrag vertoond en ik denk dat dit bij velen komt door actie reactie. Hiermee doel ik overigens niet enkel op BCN, ook vanuit BUG gezien weet ik dat het veel reactie is op bepaalde acties/reacties vanuit BCN. Hiermee doel ik natuurlijk voornamelijk op discord.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Geen OS buiten de stam. Niet alleen zodat Bad, Good en Ugly elkaar niet kunnen ondersteunen, meer omdat spelers dan geen def in bb's kunnen zetten. Grootste flop instelling die er is, wel weer te zien welke pipo's op Casual 13 hier gebruik van maken. Leuk voor de nieuwe spelers waar Casual voor bedoeld is (not).
Slechtste instelling deze wereld: Roedie noemde hier een goed puntje over de boostregels. Echter zijn de regels wel goed maar de handhaving nog slechter dan dramatisch. Als slechtste instelling noem ik hier het dominantiepercentage wat was bepaald toen de range er af ging, slaat nergens op.
Mooiste actie deze wereld: mvdt die op delete ging (niet toxic bedoeld overigens), waardoor de wereld waarschijnlijk nóg sneller klaar is en ik lekker weer minder kan TW'en.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Er is geen 1 gebeurtenis die de wereld heeft bepaald. Zelf denk ik wel dat het niet in controle hebben van een massastam als BUG een enorme impact heeft gehad. Hierdoor waren ze niet in staat goede massa's op te zetten, niet best te verdedigen en keer op keer spelers verliezen door gebrek aan motivatie. Door al deze factoren leek BUG van de buitenkant gewoon echt niet te lopen en de wereld al vrij snel bepaald (helaas).
Grootste blunder van Cas12: De makkelijkste stelling van deze post! Mijn oud medespeler die een script van .net op Casual 12 heeft gezet en ik die hier nooit naar heb gekeken (blindelings vertrouwen, we zijn real life vrienden) waardoor we er uiteindelijk een ban voor hebben gekregen. Voor de mensen die nieuwsgierig zijn: het was eenzelfde soort script als het timescript van Bottenkraker, maar dan minder geadvanceerd en vervelender in gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
27
MIJN BEURT

Speler awards
Beste speler:
@Blooner

Beste stamspeler:
Vanuit GBU toch @iQ.KYHU

Beste aanvaller:
Alvast niemand van GBU (inclusief mezelf ofc)

Beste verdediger:
@Blooner

Grootste vv slet:
Iedereen vanuit GBU weet dat dit bij ons altijd @iQ.KYHU was. Maar als je de verhalen moet geloven zal 't wel iemand anders zijn LOL

Grootste ego:
@Chevalier de Sangreal en @.Nemesis die 't beide nodig vonden om op een cruciale fase in de wereld niet te luisteren naar de leiding met de gevolgen vandien :D

Gezelligste speler:
Ik kon het met meeste spelers wel vinden dus ga ik nie specifiek iemand benoemen.

Mooiste spelersnaam:
Exploration of Space

Mooiste profielfoto speler:
Kwiedoes ofcourse

Welke speler was voor jou de verrassing:
De Saksen. Ook al communiceert ze als een zeehond, als je iets vroeg voerde ze 't altijd prima uit

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
@.Nemesis met grote voorsprong. Krijg kotsneigingen van zo'n gek.

Voor wie heb jij echt respect:
@iQ.KYHU sowieso, 1 van de weinigen waar je altijd op kon rekenen.
Van BCN kies ik voor @Blooner en @Pedik. (Los van de stab dan)


Stam awards
Beste stam:
BCN, logisch.

Slechtste stam:
GBU, logisch.

Beste leider:
Zal wss wel @Pedik zijn

Slechtste leider:
@The Silence SB. Chille kerel maar 't feit dat je als leider in de wereldchat onzin zoals "ik ga je gezicht verbouwen" uitkraamt zegt genoeg.

Mooiste stamnaam:
Doe maar Ugly, omschrijft de wereld mooi

Mooiste stamplaatje:
Frieten zijn wel lekker: BCN

Wie had je graag in de stam gehad:
Denk dat je van spelers als @Pedik, @Frits & Exploration of Space altijd wel kan bijleren

Wie had je liever niet in je stam gehad:
Ga ik nie op antwoorden

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld:
Def sturen buiten de stam.

Slechtste instelling deze wereld:
7 dagen geen OS sturen maar wel ontvangen als je een stam joint.

Mooiste actie deze wereld:
/

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
/

Grootste blunder van Cas12:
Het niet duidelijk handteren van de boostregels.
 
Reactiescore
25
Het is patat, geen friet(en)!
Original Pingu voice actor dies as fans pay tribute to kids' TV 'icon' -  Daily Star
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Spelerawards
Beste speler: Frits (Talibanana). Uit de startblokken geschoten, hele wereld prominent in de top 3 aanwezig geweest. Veel mee samengewerkt van begin tot eind: het sturen van grondstoffen voor VB’s tot het plannen/uitvoeren van massa’s en blitzes, mits anderen het accountmanagement doen. Nooit te beroerd om wat extra’s te doen en gewoon een van de betere spelers van .nl op zowel offensief, defensief en trashtalkgebied. :biggrin:

Verder ook Dennis (Blooner). Waar het initieel niet de bedoeling was om te recruiten, is de recruit van Blooner een gouden zet gebleken. Dennis is een goeie speler, houdt zijn account actief en is altijd bereid een stap verder te gaan. Veel vv’s gedraaid, genoeg blitzes uitgevoerd en op zowel offensief (al kwam dat door wereldverloop niet altijd even goed uit de verf) als defensief gebied altijd zijn mannetje gestaan.

Beste stamspeler: Eigenlijk was een van de redenen van ons succes dat de hele stam goed heeft samengewerkt en we allemaal BCN > eigen belang hebben geplaatst, maar om toch wat mensen uit te lichten zijn dat Ruud en Lepel. OS sturen was nooit een probleem (zie hoge ODS-score van Roedie) en Lejel stond altijd paraat voor muntsessies en heeft ook een significante bijdrage geleverd aan het (voor)edelen bij het leggen van lijnen.

Speciale vermelding nog naar de heren van DerRitter en beast mode. Bijdrage sinds hun recruit is goed geweest en hebben nooit ergens een probleem van gemaakt. Welkome aanvullingen!

Bij BGU lijken iQ.KYHU en kwiedoes de grootste bijdrage te hebben geleverd aan hun stammen, maar dat kan ik niet bevestigen.

Beste aanvaller: Frits (Talibanana) op het gebied van zowel planning als uitvoering, en EOS (Damien, Quinten, Lars, etc…) met de strakke timings en overactiviteit op moment van aankomst en de uren die volgden. De helft van GBU weet na 4/5 bruinebijlenmassa’s nog steeds niet hoe het werkt, dus dat was een succes :smile:

Beste verdediger: Eigenlijk zijn we amper getest, maar tijdens de spaarzame tests vond ik Dennis het meest stabiel. Verder heeft Frits een aantal belangrijke vv’tjes gedraaid om accounts te ondersteunen.

Grootste vv-slet: Denk wederom Dennis, al heb ik zelf ook de nodige vv’s gedraaid om uiteenlopende redenen. Denk niet dat we echt een ‘vv-slet’ hadden; daarvoor was de activiteit op de accounts gewoon goed genoeg.

Grootste ego: Ik zelf, Frits en Damien. En daar zijn we trots op :biggrin:

Gezelligste speler: Denk dat de stam als dynamiek gewoon heel gezellig was, maar heb altijd kunnen genieten van de trashtalk van Frits, de games met Dennis en early-game met Quinten en de bijzondere verhalen van Thomas. Ook een extra benoeming voor mijn geliefde noodco Dorine: die heeft het niet altijd gemakkelijk maar had altijd een gezellig babbel en kon bijspringen waar nodig

Mooiste spelersnaam: Pythagoras

Mooiste profielfoto speler: Talibanana

Welke speler was voor jou de verrassing: Joris (Talibanana). Early-game nog actief onder denrubbens in ons stamcluster, maar al vrij vroeg besloten zich aan te sluiten bij BCN. Zijn plek gevonden op Talibanana en tot op de dag van vandaag een grote meerwaarde gebleken. Goed bereikbaar, actief, prima skills en bovenal een hele aangename toevoeging.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Liquid, Lucifer aka the devil, hardcored, Youth and Whiskey, m.v.d.t., en ga zo nog maar even door. Spelers die door ofwel hun grootte, ofwel hun Casualverslaving ofwel hun slinkse manieren de basis hebben gelegd van de grootste massastam in de recente herinnering van Tribalwars. Het scenario dat wij binnen BCN de eerste maand van de wereld hadden geschetst werd werkelijkheid: de gevestigde Casualnamen trekken samen, er komen massastammen, de onbekenden moeten het uiteindelijk ontgelden en de eindstam zou bestaan uit dezelfde namen als altijd. We were right. Schaamteloos stonden ze aan het roer van meer dan 60 accounts op de hoogtijdagen, terwijl wij op dat moment nog altijd maar met zijn zessen waren. Er is massaal geinternd, er zijn accounts op wrede wijze weggewerkt en uiteindelijk kon de gevestigde orde het niet meer opbrengen afspraken te respecteren om een fatsoenlijke eindstrijd te faciliteren. Gefaald op ieder gebied. Jullie zouden ons wel ‘even’ verslaan met die overmacht, maar in realiteit zijn jullie stuk voor stuk door de mand gevallen.

Voor wie heb jij echt respect: voor iedere speler binnen BCN die er aan het begin bij is geweest en tot het eind actief is gebleven. Dit zijn uit mijn hoofd Frits, Thomas, Sjoert, Ruud en Thijs.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Joost. Een hele snelle start en middelgame, maar de motivatie werd aan het eind van vorig jaar minder toen zijn co’s het helaas meer en meer lieten afweten. Hierna is Joost zelf ook vertrokken als skileraar naar de bergen en was het lastig de activiteit op Braun te blijven waarborgen. Met dank aan Seppe en Lejel is dat toch gelukt.

Stamawards
Beste stam: BCN, met kop en schouders. Enige stam met een visie, enige stam die fatsoenlijke massa’s heeft uitgevoerd en de enige stam die daadwerkelijk meer kon dan het plaatsen van stacks.

Slechtste stam: BGU. Zooitje ongeregeld, massastammen zijn vrijwel altijd gedoemd te mislukken. Je bent bij die stammen geen stamleider, maar HR-manager. Onvrede en interne problemen zullen geleid hebben tot het gebrek aan stamactiviteit op de vijand, wij. Ongeschreven regels werden op grote schaal genegeerd (leggen van CF’s via bb’s of interns was allemaal oke, edelen van een account waarvan we hadden gedeeld dat die gebanned was ook geen probleem, om nog maar te zwijgen over het plotseling beëindigen van de wereldafspraken om een soort koude kata-oorlog te kunnen opzetten).

Beste leider: Frits/ikzelf. BCN had niet 1 leider, maar na het quitten van 2 belangrijke pionnen in de eerste maanden van de wereld (Maxine en Burger van Talibanana, nog altijd heel jammer dat het zo gelopen is) hebben wij eigenlijk altijd samen de beslissingen gemaakt. Daarnaast was Frits ook de voorloper in het plannen van massa’s.

Slechtste leider: Het hele 9-koppige leidersteam van GBU, maar in het bijzonder Dimitri. Communicatie met deze speler is letterlijk onmogelijk. Is leugenachtig, leest dingen die er niet staan en helpt verhalen de wereld in die niet eens in de buurt komen van de werkelijkheid. Daarnaast ook een vrij egoïstische houding getoond richting stamgenoten ten tijde van massa’s en ze daar late game op afgerekend. Lees: accounts die aan het front lagen en dorpen verloren omdat Luci fakes moest blocken met zijn def, moesten maar op intern omdat ze zich niet goed hadden verweerd. Gelukkig ligt het probleem nooit bij Luci zelf, want wijzen naar anderen kan hij als geen ander.

Mooiste stamnaam: BCN

Mooiste stamplaatje: Plaatjes van GBU waren wel geinig als trio.

Wie had je graag in de stam gehad: Niemand, het doel was om de wereld met zo min mogelijk man te winnen en eigenlijk vind ik 9 al te veel, al verdient iedereen in de stam de wereldwinst.

Wie had je liever niet in je stam gehad: De accounts die we hebben moeten laten joinen omdat zowel het TW-team als de tegenstand niet bereid was het belachelijk lage dominantiepercentage initieel al omhoog te krikken.

Wereldawards
Beste instelling deze wereld: Geen os buiten de stam, dubbele goudmuntkosten.

Slechtste instelling deze wereld: Stamlimiet van 15. Hadden voorafgaand aan de wereld met klem gevraagd om een lage limiet in te stellen, maar dat werd compleet genegeerd van bovenaf.

Mooiste actie deze wereld: Heb me altijd wel vermaakt tijdens de aankomstdagen van massa’s en blitzes. Vooral omdat het vrijwel iedere keer voordelig voor ons uitpakte, ongeacht of wij nou degene waren die aanvielen of verdedigden.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Toen de leden van BCN hun windrichting kozen januari 2022.

Grootste blunder van Cas12: Starten

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1
Speler awards
Beste speler: Puur uit verhalen @Pedik voor het organiseren van alle massa's.
Beste stamspeler: @kwiedoes
Beste aanvaller: Kies zelf maar iemand vanuit BCN.
Beste verdediger: Niet persé iemand vanuit GBU.
Grootste vv slet: Ik.
Grootste ego: BCN.
Gezelligste speler: Genoeg weten het wel waar ik contact mee heb. Maar in 't Kwiedoes vooral ;)
Mooiste spelersnaam: Talibanana
Mooiste profielfoto speler: Talibanana
Welke speler was voor jou de verrassing: Saksen. Stond klaar wanneer het moest en ze aanwezig kon zijn!
Welke speler was voor jou de teleurstelling: Wesley, en hij weet precies waarom. Vies mannetje.
Voor wie heb jij echt respect: Kwiedoes.


Stam awards
Beste stam: BCN
Slechtste stam: GBU
Beste leider: BCN.
Slechtste leider: GBU
Mooiste stamnaam: GBU
Mooiste stamplaatje: GBU.
Wie had je graag in de stam gehad: Pedik
Wie had je liever niet in je stam gehad: Wesley.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Geen os buiten stam.
Slechtste instelling deze wereld: Niet duidelijk hanteren van de boostregels.
Mooiste actie deze wereld: Vanuit GBU niks.
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: Uit eindelijk de massa-stam wat niet in ons voordeel werkte, en weinig ervaring voor het opzetten van massa's in onze stam. En lekker mensen die graag info door snitchen naar BCN.
Grootste blunder van Cas12: Wesley vertrouwen.
 
Bovenaan