Prope speelt niet zo proper

Reactiescore
385
Hoewel het AF vrij dood is, wil ik via deze weg toch het gedrag van de speler prope periculosios (prope) aanhalen en misschien eindelijk een reactie van de speler zelf krijgen.

De achtergrond: De stam clean gooit op 04/03 een massa op de speler darkforest. Deze speler ligt vol in de rim van clean leden en grenst op geen enkele plek aan de cluster van prope. De clears hiervoor lopen al enkele dagen (lang voor enige edel gestuurd zou kunnen zijn). Vandaag merken wij ineens dat de speler prope dorpen van darkforest gewoon overneemt, die leeggezet zijn door darkforest zelf (dat zien we uit de scouts). Wij kaarten direct aan dat dit illegale CFs zijn omwille van de wereldafspraken, die gemaakt zijn.

Wij proberen de speler prope te contacteren, echter dit lukt niet omdat hij ons al heeft geblokkeerd nog voor er communicatie is geweest tussen prope en daffy. Wij gaan naar de leiding van ZO. Zij zijn het met ons eens en proberen de dorpen terug te geven. De speler of spelers op prope zijn het hier niet mee eens en veranderen WW zodat niemand anders die dorpen kan leegzetten en pompen ze dan vol def zodat deze niet genomen kunnen worden.

Je kan hier veel over zeggen, maar gratis dorpen krijgen in de rim van de vijand en dit als normaal spel zien, is in mijn ogen één van de laagste daden, die ik in mijn TW carrière al heb gezien. Deze speler gooit gefaalde massa na gefaalde massa en vindt er niet beter op dan vuil spel spelen.

De leiding van ZO is na deze heisa opgestapt, nadat zij tevergeefs hebben geprobeerd dit te regelen met de speler. Aan de (voormalige) leiding van ZO dan ook geen verwijten. Nu is er niemand meer binnen ZO die dit kan of wilt regelen. De andere spelers van ZO kijken de kat uit de boom, een greintje integriteit zou genoeg moeten zijn voor de andere leden van ZO om te zeggen wij moeten Prope niet meer hebben, aan zo'n vuil spel doen wij niet mee. Tot op heden is dit niet het geval en lijkt het of de daden van deze speler zomaar worden goedgekeurd.

Bij deze een waarschuwing aan iedereen die in andere toekomstige werelden met deze speler denkt samen te werken, doe het niet of verwacht je maar aan vuil spel. Ik verwacht geen antwoord van hem, maar ben benieuwd hoe hij dit zou goedpraten (als hij het al probeert).

Over de jaren is TW steeds meer en meer in verval geraakt met dit soort acties, en steeds is het een schande en wat nog allemaal, maar toch blijft het gebeuren omdat iedereen het laat gebeuren. Als we TW terug willen krijgen dat er leuke werelden komen zonder te veel gezever en zonder dit soort acties, moeten wij (als community) kordaat optreden bij dit soort acties en deze spelers weren en niet een andere wereld gewoon terug verwelkomen alsof er niets aan de hand is.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
type je dit om vrijdag 2u snachts gast stop!!!!
 
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Bovenaan