Golden Awards

Reactiescore
499
Ik ruik katas
 
Reactiescore
448
Je had ons allemaal kut tuk

Jokkebrok
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ik hoop dat hij zn vrije dag dan op zn minst goed benut heeft.
 
Reactiescore
476
Ik hoop dat hij zn vrije dag dan op zn minst goed benut heeft.
Uitstekend, beetje bank gehangen en netflix aangezet. Verder me wel vermaakt hoe iedereen zat te bashen omdat ik geen lijstje had gemaakt, terwijl ik gezegd had dat wel te gaan doen.
 
Reactiescore
30
Ik zal het vervolg maar geven . Wat een dooie boel hier

Al hoewel het veel te vroeg in de wereld is voor zo,n lijstje in te vullen ga ik toch een poging doen.

Beste speler: Dis que tu es te , en de Profiteur . Dis que ken ik het team erg goed. Profiteur is voor mij nieuw . Komen van de classics als ik het goed heb dus erg benieuwd wat ze gaan brengen.

Ook doctor Oenomaus zou zich bij dit groepje kunnen gaan voegen.

Beste stam: Profit . Op dit moment van staan ze nummer 1 dus daar kan je moeilijk om heen. De ligging in het zuiden is gewoon een stuk beter dan Law. Klepto heeft in het noorden een mooie ligging en zou de nummer 1 wel eens snel kunnen overpakken. Die hebben simpelweg een stuk minder tegenstand dan de stammen in het zuiden.

Meest veelbelovende speler: Dis que tu es te en ik denk Doctor Oenomaus . Dis que komen van een andere server . Zijn op w77 begonnen met een wereldwinst. W83 zijn ze in de endgame in de steek gelaten door Runners in de stam. Tot het einde als enige blijven verdedigen waarmee ze hebben aangetoond dat het geen opgevers zijn.

Doctor Oenomaus is puur een gevoel en een klein beetje info.

Beste stamspeler: Het wordt erg eentonig om Dis que te benoemen. Op basis van info ga ik voor Wiz khalifa.

Het grootste ego: Nog geen idee . Tw zit vol ego,s

Beste leider: Zeker niet Bij Law en DNA . Een BG aangaan in de 3de week van de wereld( destijds de nummer 1 en 2 van de wereld) is gewoon ongekend triest. DNA blijkt ook nog eens een BG met STOP te hebben ( als dit niet het geval is corrigeer me)

Slechte Leider: Bovengenoemde

Meest overschatte stam: LAW . De enige belofte is Wiz khalifa in mijn ogen. Lex Naturea zijn de spelers van het kata schandaal op w89 tegen QQueZZ . In de 3de week ook nog eens een BG regelen . Ze zullen veel moeten goedmaken om in mijn ogen uit het Flop bestand te moeten komen. Daarbij hebben ze nu al een leger aan Mb,s .

Meest onderschatte Stam: Klepto. Die gaan nog flink stijgen en hebben alle ruimte om te kunnen blijven groeien. Waar het in het zuiden al erg druk wordt en de top 14 verslagen tegenstanders al uit het zuiden\core komen . Buiten 1 speler.

Meest overschatte speler: runner 5 . Voor die koekenbakker hoef je niet veel woorden te gebruiken

Meest onderschatte speler: Profiteur , Wiz khalifa, Oenomaus , Dis que

Met wie zou ik graag in de stam willen zitten: Acta non verba ( Zit nu wel een ander team op) Dis que. Voor de rest zou ik het nog niet kunnen zeggen. Daar heb ik te weinig kennis voor welke teams er spelen.

Met wie zou je zeker niet in de stam willen ziten: Runner 5

Mooiste spelersnaam: Dis que tu es te ( wie vind dat nou niet?) en Doctore Oenomaus ( grote spartacus fan)

Mooiste stamnaam: Vind er geen topper tussen zitten deze wereld.

Het tofste topic: Golden awards

Mooiste profielfoto van speler: Doctore Oenomaus en La kouchov Obarkourchov. De grappigste komt van The Fabulous Cow.

Mooiste stamfoto: Vind er nog geen topper bij zitten.


Om dit Topic een beetje levend te houden stel ik voor om een 1 of 2 spelers uit te dagen om een lijstje te maken.

Ik benoem : @La Kouchov Obarkarchov en @Wurm 2.0 om de volgende lijstjes te maken
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
234
Gelieve enkel de titels dik gedrukt, en de tekst eronder niet, danku

En dna heeft geen bg met stop, wel hebben wij er vrienden zitten maar hebben we overal.

Dna zijn zoals velen weten een groep spelers die zijn samen gekomen om een wereldje te starten, zoals je in het premade topic kan lezen is het een publieke premade, en is het dus absoluut niet de creme de la creme (dan hadden alle accs ook wel hoger gestaan) ik heb om verschillende redenen besloten de BG aan te gaan met law omdat wij toch niet de intentie hadden nog meer richting de core te groeien en het ons in ieder geval aan 1 flank een hoop rust zou geven zullen de grootste redenen zijn.

En nu stoppen met het luisteren naar de 'VF gekkies' in de tribalwars discord want DNA heeft geen BG met Stop.

En ook was de BG nog niet aangegaan voordat de stam profit tot stand was gekomen, dus nummer 1 en 2 stam waren we niet.
-
Eric
Opperhoofd DNA
 
Reactiescore
80
Dus DNA, AGC, Law. & STOP zijn al bg's. Kan het nog gekker, wie is de volgende?
 
Reactiescore
30
Gelieve enkel de titels dik gedrukt, en de tekst eronder niet, danku

En dna heeft geen bg met stop, wel hebben wij er vrienden zitten maar hebben we overal.

Dna zijn zoals velen weten een groep spelers die zijn samen gekomen om een wereldje te starten, zoals je in het premade topic kan lezen is het een publieke premade, en is het dus absoluut niet de creme de la creme (dan hadden alle accs ook wel hoger gestaan) ik heb om verschillende redenen besloten de BG aan te gaan met law omdat wij toch niet de intentie hadden nog meer richting de core te groeien en het ons in ieder geval aan 1 flank een hoop rust zou geven zullen de grootste redenen zijn.

En nu stoppen met het luisteren naar de 'VF gekkies' in de tribalwars discord want DNA heeft geen BG met Stop.

En ook was de BG nog niet aangegaan voordat de stam profit tot stand was gekomen, dus nummer 1 en 2 stam waren we niet.
-
Eric
Opperhoofd DNA
De overweging zullen best legaal zijn. Maar mijn persoonlijke mening is dat je als de 2 grootste stammen op dat moment geen Bg aan kan gaan. Dat riekt gewoon naar een dikkere premade dan dat je heb aangekondigd. Zeker als je aangeeft dat Profit nog niet bestond. Hoe kan je al na 3 weken dan een BG aangaan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Mooi lijstje grts leider DNA
 
Reactiescore
234
De overweging zullen best legaal zijn. Maar mijn persoonlijke mening is dat je als de 2 grootste stammen op dat moment geen Bg aan kan gaan. Dat riekt gewoon naar een dikkere premade dan dat je heb aangekondigd. Zeker als je aangeeft dat Profit nog niet bestond. Hoe kan je al na 3 weken dan een BG aangaan?

'De bg nog niet aangegaan voordat de stam profit ontstond'
 
Reactiescore
469
Reactiescore
448
Bovenaan