Backstabber of the year 2023

Reactiescore
4
Aller eerst was wereld 89 een leuke wereld om op te mogen spelen / starten.
In het begin legde ik al gouw contact met spelers op mij heen en joinde een stam met de naam Rovers. Hier in heb ik toen een actieve rol gehad in het begin door als full off speler te gaan spelen en de nodige dorpen te clearen voor mijn stamgenoten. Er kwam wat spelers bij en er zijn in het verleden ook spelers gekickt omdat ze minder actief waren.

Tot vorige week bleek er geen vuiltje aan de lucht te zijn tot ik de vraag ontvang op discord hoeveel clears ik heb en daarna opeens het bericht van een kick waarin nog wordt aangegeven te hopen dat ik blijf groeien/nap etc
Schermafbeelding 2023-01-16 om 19.48.33.png
Oke ja ik was wel inderdaad minder actief, had alles op autopiloot staan, nam af en toe een dorpje over maar was wel bereikbaar via discord etc :)

Het weekend gaat voorbij en wat zien we daar? Complete backstaps, aanvallen van oussie, Kwinsie stamgenoten van het eerste uur en nog .Rickienijver..
Schermafbeelding 2023-01-16 om 19.54.02.png

Naast deze informatie hadden ze natuurlijk ook de troepen informatie die we als stamleden moesten instellen dat de leiding konden zien hoeveel troepen we hadden etc etc

Dus denk dat de Backstapper of the year wel naar de heren van Rovers mogen :)

Mocht je ze tegenkomen in game weet dan in elk geval hoe ze in elkaar steken en dat ze je maar lekker moeten laten en niet met ze in zee moet gaan. Ook op toekomstige werelden.

En een les voor iedereen.. stel nooit in dat ze troepen kunnen zien want op een dag gebruiken ze het tegen je :)

Spiderman
 
Reactiescore
4
Ik voel me vereerd, maar je vergeet een deel van de informatie. Je bent met andere ex-stamleden een nieuwe stam gaan vormen in het midden van ons cluster terwijl wij duidelijk hadden gemeld dat het cluster uit edelen verstandiger was, Daarnaast hebben wij dus gevraagd of je een NAP wilde maar hier heb je niet op gereageerd, maar ondertussen wel bezig met nieuwe mensen binnen ons cluster te werven voor je stam 'Clowns'. Ik ben zwaar tegen backstabben maar we gaan het niet veroorloven om een nieuwe stam te laten vormen die dwars door ons heen loopt, en ook nog eens geen NAP wilt.

Je mag boos zijn of gefrustreerd, maar beschuldig ons niet van backstabben. We hebben je dorpen eerst allemaal gescout dus ga ook niet doen alsof we informatie hebben gebruikt tegen je.
 
Reactiescore
4
Ik zal het bij de feiten houden, de mensen waren oud leden die je hebben geholpen in het begin dus die backstap je ook.
Over het feit van NAP ben ik wel op ingegaan en aangegeven dat ik dat wil, vervolgens blijft het stil uit jullie kant :) "Ga het overleggen" hoor vervolgens niks en dan op maandag in de ochtend backstappen.
Schermafbeelding 2023-01-16 om 22.33.10.png

Je kunt nu wel beetje ja je was niet actief etc, neemt niet weg dat wat jullie doen een aardige naai streek is en hoop dat iedereen jullie naam hier in zal onthouden :)
 
Reactiescore
4
Op het moment dat iedereen 7+ dorpen/ 30k+ punten heeft en er een paar zijn met 1 dorp en 4k punten dan snap je toch dat die gekickt gaan worden? Daarnaast hebben die personen in kwestie 3 weken (!) NAP gekregen zodat ze ergens anders heen konden edelen, vind je dat niet lang genoeg?1673961352086.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
8
Dus wanneer iemand uit een stam gezet wordt, een lange nap krijgen.

En wanneer die verloopt en je krijgt Incs is het een backstab ?

Kerel….
 
Reactiescore
8
Plus besef dit, meanwhile deel jij nog steeds je bevelen

Dus tijdens de aanvallen zien we je troepen gewoon lopen, beschuldig ons hier niet van en praat ons niet zwart maar leer spelen.
 

Bijlagen

  • 4907D11E-4A57-4BA4-82ED-B141F4A82058.jpeg
    4907D11E-4A57-4BA4-82ED-B141F4A82058.jpeg
    100,3 KB · Weergaven: 31
Reactiescore
29
Hoe zit het dan met de NAP met Spiderman? Die heeft hij dan nooit gekregen, ongeacht dat hij dat degelijk wilde.
 
Reactiescore
8
Op het moment dat hij die nap aangeboden kreeg was hij solo, zoals je kon zien was het contact goed en netjes altijd.

Tot dat hij op het goeie idee kwam een stam te vormen met oud leden(zoals hier boven al genoemd) waarbij de nap nog liep. Hun lagen precies midden in ons cluster. Op dat moment was het voor ons klaar, en hebben we netjes gewacht tot de nap met zijn nieuwe stamgenoten was afgelopen, en besloten hem er geen meer aan te bieden ivm hun ligging in ons cluster.

Niks mis mee toch?

En oja @luffy, ik wil ook wel eens wat en krijg het ook niet altijd ;)
 
Reactiescore
29
Klinkt meer als een excuus om hem aan te vallen zonder reden. Als je een NAP maakt, moet je wel duidelijke voorwaarden erin zetten. Daarnaast zou je nog altijd een NAP hebben met Spiderman ongeacht of hij in een stam zit of niet en mag je elkaar niet aanvallen, dit zou dan niet gelden richting de spelers in zijn stam. Volgens jou zou hij nu nooit in een stam mogen zitten want dan is de NAP verbroken?

Ook laat Kwinsie zien dat er een NAP met die spelers is tot 20 Januari en desondanks ga je hun aanvallen? Dit zit tegen de principes van een NAP volgens mij?
 
Reactiescore
29
Op het moment dat hij die nap aangeboden kreeg was hij solo, zoals je kon zien was het contact goed en netjes altijd.

Tot dat hij op het goeie idee kwam een stam te vormen met oud leden(zoals hier boven al genoemd) waarbij de nap nog liep. Hun lagen precies midden in ons cluster. Op dat moment was het voor ons klaar, en hebben we netjes gewacht tot de nap met zijn nieuwe stamgenoten was afgelopen, en besloten hem er geen meer aan te bieden ivm hun ligging in ons cluster.

Niks mis mee toch?

En oja @luffy, ik wil ook wel eens wat en krijg het ook niet altijd ;)

Ik weet dat je de wereld winst wilt, maar die ga je ook niet krijgen.
 
Reactiescore
29
Die is aangeboden maar nooit gegeven, terwijl hij dat wel wilde.

Daarnaast hoe zit het met het aanvallen van Linx en Markbo? Die hadden wel een nap tot 20 januari, maar zijn ook vroegtijdig aangevallen? Wel dikke stab praktijken.....
 
Reactiescore
8
En hij beschuldigd hier ons van het feit dat wij de troepen informatie tegen hem zouden gebruiken etc etc.
Dat zijn de beschuldigingen die er liggen.

En wij tonen hier gewoon aan dat we netjes gescout hebben.
En dat hij tijdens de aanvallen op hem z’n bevelen nog deelt.
 
Reactiescore
8
Dat heeft te maken met het feit dat hij leden aan het werven was voor zijn stam midden in ons cluster, nee daar hoeven we geen nap mee. Wij noemen spelers midden in je cluster edelvoer
 
Bovenaan