Praattopic

Reactiescore
41
Iemand was me daarnet te snel af om 640 ijzer te kopen o_O.

Je hebt weinig ijzer op deze wereld.
 
Reactiescore
490
ja hoor Taste , doe mischien eens wat aan je agressie en je " a la w80 gerekt" methode heeft op cas ook niet echt goed uitgepakt .

Ik ben verder vrij rustig geworden en speel gewoon , zou je beter ook eens doen .
1) op w80 was je waardeloos, dus klopt gewoon wat hij zegt.
2) quin doet het verder gewoon prima op de casual (en daar buiten ook).
 
Reactiescore
730
Als je dat blij maakt om te zeggen , moet je dat toch gewoon doen.

Ik lig hier sinds w80 allemaal niet meer zo wakker van hoor.

Ga gerust jullie gang , ik speel mijn spel en wie de winnaar wordt zal de toekomst nog wel bepalen.

ik herinner mij een pm naar Xbraun waar je nogtans w80 op rang 1 zou hebben gestaan ( al was dat ook maar enkel early ) + een andere wereld
en dan daaronder toevoegde en er op neerkwam naar xbraun gericht: 'dat is al meer dan jouw acc'
nogtans heeft Xbraun er wel tot einde van de wereld gelegen :redface:
Maar indeed speel je spel, steek veel geld in je dorpjes en zet overal groeiende gewassen dan kom ik ze met alle plezier overnemen :biggrin:
 
Reactiescore
138
ik herinner mij een pm naar Xbraun waar je nogtans w80 op rang 1 zou hebben gestaan ( al was dat ook maar enkel early ) + een andere wereld
en dan daaronder toevoegde en er op neerkwam naar xbraun gericht: 'dat is al meer dan jouw acc'
nogtans heeft Xbraun er wel tot einde van de wereld gelegen :redface:
Maar indeed speel je spel, steek veel geld in je dorpjes en zet overal groeiende gewassen dan kom ik ze met alle plezier overnemen :biggrin:

Ik zou dat kunnen gezegd hebben ja , dan heb ik ook niet gelogen.
En als je het over spenden hebt , heb ik persoonlijk nog niet eens pp gekocht voor w90.
Enkel 2 co's van mij , wij zijn met 8 spelers op wurm .
Een compleet nieuw team dus wat er in andere werelden is gebeurd is nu niet meer aan de orde.

Maar zoals ik al zei , geniet van je AF uurtjes.

We zien wel wie het beter doet in game .
 
Reactiescore
730
Challenge accepted!!
 
Reactiescore
514
Ik zou dat kunnen gezegd hebben ja , dan heb ik ook niet gelogen.
En als je het over spenden hebt , heb ik persoonlijk nog niet eens pp gekocht voor w90.
Enkel 2 co's van mij , wij zijn met 8 spelers op wurm .
Een compleet nieuw team dus wat er in andere werelden is gebeurd is nu niet meer aan de orde.

Maar zoals ik al zei , geniet van je AF uurtjes.

We zien wel wie het beter doet in game .
pff, matig zeg, maar 8 op een account. Wij hebben er 10.
 
Reactiescore
514
Reactiescore
730
Reactiescore
730
Ik zou dat kunnen gezegd hebben ja , dan heb ik ook niet gelogen.
En als je het over spenden hebt , heb ik persoonlijk nog niet eens pp gekocht voor w90.
Enkel 2 co's van mij , wij zijn met 8 spelers op wurm .
Een compleet nieuw team dus wat er in andere werelden is gebeurd is nu niet meer aan de orde.

Maar zoals ik al zei , geniet van je AF uurtjes.

We zien wel wie het beter doet in game .
om nog even terug te komen op daarnet

1673467081717.png
:redface:
 
Bovenaan