Praattopic

Reactiescore
2.489
@Duckje wereld al 22 dagen open en nog geen evenement te zien, hoe kan dit? Ben je op vakantie?
Community Managers nemen geen vakantie.

Maar ik denk dat de meeste spelers blij zijn dat er tot op heden nog geen event geweest is voor wereld 89, dus laten we daar maar geen slapende honden wakker maken.
 
Reactiescore
983
Community Managers nemen geen vakantie.

Maar ik denk dat de meeste spelers blij zijn dat er tot op heden nog geen event geweest is voor wereld 89, dus laten we daar maar geen slapende honden wakker maken.
100%. Het is voor mij al even geleden dat het zo lang geduurd zal hebben voor het eerste event de wereld verpest.
Je merkt het ook enorm hard aan de ranglijst en snelheid van early game, heerlijk.
 
Reactiescore
234
Reactiescore
2.367
Hoezo 'al', dit gaat veel trager dan op andere werelden.
 
Reactiescore
499
Hoezo traag? Heb gwn al 3 dus gaat best snel
 
Reactiescore
2.489
Aan alle goede dingen komt een eind. De diamantmijn zal het eerste event zijn op deze spelwereld.
 
Reactiescore
469
Misschien eerst er nog eens voor zorgen dat er nog eens een wereld op niveau is op .nl, vooraleer we ons weer voorschut gaan zetten op .net
 
Reactiescore
1.228
Interessant dat de rang 1 stam KCT meteen na het recruiten van @When Hope Is Over gaat lopen op zijn ex-stam.

Zonder verdere info lijkt dit mij gewoon op een stab en zeer vuil spel. Wanneer je je stam verlaat geef je op zen minst een NAP van x aantal dagen om hen de tijd te geven van je vertrek te herstellen.
 
Reactiescore
0
Interessant dat de rang 1 stam KCT meteen na het recruiten van @When Hope Is Over gaat lopen op zijn ex-stam.

Zonder verdere info lijkt dit mij gewoon op een stab en zeer vuil spel. Wanneer je je stam verlaat geef je op zen minst een NAP van x aantal dagen om hen de tijd te geven van je vertrek te herstellen.

Naar mijn weten ben ik nooit in contact gekomen met die stam dus ik begrijp niet waarom ik hier niet op zou mogen lopen! Daarnaast is het ook niet echt een stam die mee gaat draaien voor wereldwinst iig.
 
Reactiescore
1.228
Naar mijn weten ben ik nooit in contact gekomen met die stam dus ik begrijp niet waarom ik hier niet op zou mogen lopen! Daarnaast is het ook niet echt een stam die mee gaat draaien voor wereldwinst iig.
Dus omdat jij geen contact hebt gehad met een stam waaruit jullie een lid recruiteren hoeven jullie daar geen NAP voor aan te bieden?

Jullie recruiteren die stam kapot en gaan dan direct daarna die stam aanvallen. Voor hoe ik het lees zien jullie er dan nog niet eens problemen in en ga je nog zeggen "omdat de stam niet gaat meedoen voor wereldwinst mag ik hen gewoon stabben"? :redface:

Als jij "geen banden had met die stam" ga ik er van uit dat Hope al helemaal niet mee gaat lopen bij deze stab aanval?
 
Reactiescore
469
Naar mijn weten ben ik nooit in contact gekomen met die stam dus ik begrijp niet waarom ik hier niet op zou mogen lopen! Daarnaast is het ook niet echt een stam die mee gaat draaien voor wereldwinst iig.
Jullie ook niet, dus waarom zou dit überhaupt een argument zijn?
 
Reactiescore
5.591
Eens met Mienmaaier
 
Bovenaan