Praattopic

Reactiescore
383
Jan speelt alleen voor de peepeekes
 
Reactiescore
1.542
Er worden aardig wat grote 4/5k+ dorpen overgenomen, van oda (stijging) is geen sprake.. zal me benieuwen hoe streng hierop gehandhaafd wordt.
 
Reactiescore
725
Er worden aardig wat grote 4/5k+ dorpen overgenomen, van oda (stijging) is geen sprake.. zal me benieuwen hoe streng hierop gehandhaafd wordt.
Rooftochten zijn een meme
 
Reactiescore
133
Premium functie te goed uitgebuit met de wereldinstellingen. Niet plunderen, dus de PP farms zijn zeer gunstig deze wereld.
Mensen met een grote portemonnee die in de top 25 belanden. Hoeveel al uitgegeven ???
 
Reactiescore
44
Premium functie te goed uitgebuit met de wereldinstellingen. Niet plunderen, dus de PP farms zijn zeer gunstig deze wereld.
Mensen met een grote portemonnee die in de top 25 belanden. Hoeveel al uitgegeven ???
Ik ken genoeg mensen die veel uitgegeven hebben maar gewoon alles dubbel en dik terug verdiend hebben hoor. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
 
Reactiescore
133
Hoe kan dat als je maar X aantal PP krijg bij wereldwinst. Doen ze dan beurzen op andere werelden?
 
Reactiescore
234
Vaak gaan accounts eerst 2/3 wereldjes PP farmen
en daarna een wereld spelen
en als ze 'diehard' pp farmen, kopen ze eerst was gs van de markt
zodat ze sneller groeien, en proberen daarna winst te maken.
wat meestal wel lukt, want je groeit sneller dan de rest
 
Reactiescore
5.598
Beste wat je kan doen is linea recta control w intikken zodra je op de TW pagina beland, beetje zoals Flex bij incs
 
Reactiescore
111
Ik heb niet eens de posts gelezen... maar 2 pagina's en dus minimaal moddergooien? Wat is er met dit forum gebeurd jongens !
 
Reactiescore
133
Vaak gaan accounts eerst 2/3 wereldjes PP farmen
en daarna een wereld spelen
en als ze 'diehard' pp farmen, kopen ze eerst was gs van de markt
zodat ze sneller groeien, en proberen daarna winst te maken.
wat meestal wel lukt, want je groeit sneller dan de rest
Dat is zeker wel slim!

Beste wat je kan doen is linea recta control w intikken zodra je op de TW pagina beland, beetje zoals Flex bij incs
Flex?
 
Reactiescore
169
Ik ken genoeg mensen die veel uitgegeven hebben maar gewoon alles dubbel en dik terug verdiend hebben hoor. Klopt dus niet helemaal wat je zegt.
De essentie van de opmerking gaat over het kopen van een voorsprong. Of Peuter het een grote geld portemonnee noemt in plaats van premium portemonnee is niet zo relevant.
 
Reactiescore
1.752
Goed gesprek
 
Bovenaan