Golden Awards

Reactiescore
93
Ik zie helaas geen praathoek op deze wereld?
dus ik stel mijn vraag even hier
Stel ik zou overwegen mij als speler aan te bieden om ergens te komen Co-spelen, want deze wereld is nog wel van redelijke grootte dus lijkt me wel spannend
welke stam zou dan kans maken op een wereld winst?
Welke stammen hebben 'goede spelers'?
Want ik zie een hoop nogal bijzondere namen en niet zoveel mensen hier op het forum
Ik ben gestopt met spelen doordat deze wereld niet leuk meer was voor me. Aangezien DES gewoon met 2 andere stammen samenspeelde, en er irl wat dingen gebeurde waardoor ik de stress van TW er niet bij wou.

Er is na dat ik gestopt was geprobeerd de wereld eerlijk te maken. Door een FAIR 1v1 te hebben. Dit wouden verschillende leden uit DES niet. Niet dat ik dit had verwacht want ze spelen van in het begin al met iedereen samen maarja zou toch leuk geweest zijn voor de spelers die wel nog wouden spelen op deze wereld.
In ieder geval, doordat ze dus geen Stam VS stam wouden spelen, maar liever gewoon met 14-15man tegen 1 stam, zijn denk ik mijn adere stamgenoten ook gestopt met spelen want hier was gewoon niets aan.

SO naar the lord of the toilet, Die wou nog iets maken van deze wereld maarja :)
 
Reactiescore
47
Ik ben gestopt met spelen doordat deze wereld niet leuk meer was voor me. Aangezien DES gewoon met 2 andere stammen samenspeelde, en er irl wat dingen gebeurde waardoor ik de stress van TW er niet bij wou.

Er is na dat ik gestopt was geprobeerd de wereld eerlijk te maken. Door een FAIR 1v1 te hebben. Dit wouden verschillende leden uit DES niet. Niet dat ik dit had verwacht want ze spelen van in het begin al met iedereen samen maarja zou toch leuk geweest zijn voor de spelers die wel nog wouden spelen op deze wereld.
In ieder geval, doordat ze dus geen Stam VS stam wouden spelen, maar liever gewoon met 14-15man tegen 1 stam, zijn denk ik mijn adere stamgenoten ook gestopt met spelen want hier was gewoon niets aan.

SO naar the lord of the toilet, Die wou nog iets maken van deze wereld maarja :)
Huilie huilie, hoorde gewoon van leden intern daar die vonden dat je idd gwn was gaan runnen.

Daarbij zijn er amper aanvallen geweest op je van spelers, volgens mij was je max inc. 250, waarvan 70% mij en goat.

Daartegenover kreeg goat 1100 incomings met na ratio zelfs nog dorpwinst i.p.v. verlies.
Dus om het even leuk te schetsen voor je "15 man", eerder 250 incs vs 1100 incs
 
Reactiescore
234
Benieuwd aan welke kant dan :p

Ik wil geen voorbarige conclusie trekken maar als informatie bron de tw stats gebruikend lijkt het erop dat trooper flink er op los aan het edelen is
En dat zo snel na de overnames over de stam 'bjorn' , zal wel iets met de speelsnelheid en het lopende event (bijzonder op een classic?) Te maken hebben dat er zoveel edels beschikbaar zijn in hun gelederen
 
Reactiescore
93
Huilie huilie, hoorde gewoon van leden intern daar die vonden dat je idd gwn was gaan runnen.

Daarbij zijn er amper aanvallen geweest op je van spelers, volgens mij was je max inc. 250, waarvan 70% mij en goat.

Daartegenover kreeg goat 1100 incomings met na ratio zelfs nog dorpwinst i.p.v. verlies.
Dus om het even leuk te schetsen voor je "15 man", eerder 250 incs vs 1100 incs
Ik heb niets te maken met aanvallen op goat of wat dan ook. Ik heb nooit iets gezegd van aanvallen op mijn stam?
Waarom geef je gewoon niet toe dat je geen eerlijke wereld wou. Want dit hoor ik wel vanuit je eigen stam lol.

Jij en Goat wouden geen eerlijke fight maar een easy wereldwin

Ik heb ook gewoon geen zin in een onnodige discussie met iemand die liever zou sterven voor een ongelijk toe te geven, dus dit stopt hier weer.

En als je dit wilt horen, voor je grote ego: ik ben gaan runnen omdat ik o zo bang was van jou, totaal niet door irl problemen en stress :).
 
Reactiescore
47
Ik heb niets te maken met aanvallen op goat of wat dan ook. Ik heb nooit iets gezegd van aanvallen op mijn stam?
Waarom geef je gewoon niet toe dat je geen eerlijke wereld wou. Want dit hoor ik wel vanuit je eigen stam lol.

Jij en Goat wouden geen eerlijke fight maar een easy wereldwin

Ik heb ook gewoon geen zin in een onnodige discussie met iemand die liever zou sterven voor een ongelijk toe te geven, dus dit stopt hier weer.

En als je dit wilt horen, voor je grote ego: ik ben gaan runnen omdat ik o zo bang was van jou, totaal niet door irl problemen en stress :).
Je zit oprecht gewoon vanaf de 1e week al te janken op het AF, destijds over dat men te snel groeide voor je en je bent er nooit mee gestopt.
Wat een flutleven moet jij hebben als vanaf week 1 alles al oneerlijk en onmogelijk is

En goat en ik hebben beide juist een van de top OD's v/d wereld, zijn 3x zoveel massa's op ons geweest als op jullie met ook nog eens veel kortere reisafstanden.
Maar i.p.v. te zeggen dat het ook mooi gedaan is durf je enkel te zeggen dat het allemaal oh zo makkelijk is geweest.
Na die 1e dag (en nog max 100incs op de dag erna) dat je ging runnen (en nogmaals, dit zeiden ze zelfs binnen FLOP ;)) is er ook niet eens meer mee aangevallen door Umad of iemand anders... Enkel door mijzelf, goat en in het zuiden volgens mij wat losse van beast.
En voor je zegt dat je hier niet bij was, je weet ook commentaar te geven op alles wat er na je stoppen is gebeurd, dus dan moet je er toch wat van meegekregen hebben?

Triest / slechte verliezer ben je gewoon
 
Reactiescore
93
Je noemt me een slechte verliezer, maar liegt hier in elke post om je er beter uit te laten zien. Het is zo sad XD

Je zit oprecht gewoon vanaf de 1e week al te janken op het AF, destijds over dat men te snel groeide voor je en je bent er nooit mee gestopt.
Wat een flutleven moet jij hebben als vanaf week 1 alles al oneerlijk en onmogelijk is

Ik heb niet lopen janken, ik liep te grappen dat jullie geen troepen maakten. Overduidelijk niet serieus en een grap. Zoals ik ook aangaf in PM lol
Daarnaast is dit toch een hele retarted vergelijking die je daar maakt? normaal groeien tegenover mensen internen, om dan een stam te kunnen joinen, om dan nog met de nummer 3 en 4 stam samen te werken. xD
En goat en ik hebben beide juist een van de top OD's v/d wereld, zijn 3x zoveel massa's op ons geweest als op jullie met ook nog eens veel kortere reisafstanden.
Maar i.p.v. te zeggen dat het ook mooi gedaan is durf je enkel te zeggen dat het allemaal oh zo makkelijk is geweest.
Wat heeft je OD en ODA te maken met hoe goed je speelt? Ik was nummer 1 ODA en top 5 OD totaal voor bijna de hele wereld, dat boeit echt geen zak xD. Ik heb daarnaast ook nooit gezegd dat het makkelijk is geweest voor jullie? Maar het is gewoon een feit dat als je 1v1 had gespeeld de wereld waarschijnlijk anders had gelopen.

Na die 1e dag (en nog max 100incs op de dag erna) dat je ging runnen (en nogmaals, dit zeiden ze zelfs binnen FLOP ;)) is er ook niet eens meer mee aangevallen door Umad of iemand anders... Enkel door mijzelf, goat en in het zuiden volgens mij wat losse van beast.

Na die 1ste dag, kreeg ik niet max 100 incs? Ik kreeg van alleen FTW al 100 incs, waarvan bijna allemaal getimed. Dus je wilt zeggen dat je eigen stam 0 incs heeft gestuurd die dag?
Zelf was ik trouwens nooit in het zuiden aangevallen voor ik was gestopt dus weet niet wat je zegt van zuiden lol.

En voor je zegt dat je hier niet bij was, je weet ook commentaar te geven op alles wat er na je stoppen is gebeurd, dus dan moet je er toch wat van meegekregen hebben?

Ik zat nog altijd in de discord en praat nog altijd met veel mensen uit deze wereld. Dus kreeg nog wel wat dingen mee.
In plaats van leugens te verspreiden, formuleer eens een deftige post.
 
Reactiescore
47
Je noemt me een slechte verliezer, maar liegt hier in elke post om je er beter uit te laten zien. Het is zo sad XD



Ik heb niet lopen janken, ik liep te grappen dat jullie geen troepen maakten. Overduidelijk niet serieus en een grap. Zoals ik ook aangaf in PM lol
Daarnaast is dit toch een hele retarted vergelijking die je daar maakt? normaal groeien tegenover mensen internen, om dan een stam te kunnen joinen, om dan nog met de nummer 3 en 4 stam samen te werken. xD

Wat heeft je OD en ODA te maken met hoe goed je speelt? Ik was nummer 1 ODA en top 5 OD totaal voor bijna de hele wereld, dat boeit echt geen zak xD. Ik heb daarnaast ook nooit gezegd dat het makkelijk is geweest voor jullie? Maar het is gewoon een feit dat als je 1v1 had gespeeld de wereld waarschijnlijk anders had gelopen.



Na die 1ste dag, kreeg ik niet max 100 incs? Ik kreeg van alleen FTW al 100 incs, waarvan bijna allemaal getimed. Dus je wilt zeggen dat je eigen stam 0 incs heeft gestuurd die dag?
Zelf was ik trouwens nooit in het zuiden aangevallen voor ik was gestopt dus weet niet wat je zegt van zuiden lol.



Ik zat nog altijd in de discord en praat nog altijd met veel mensen uit deze wereld. Dus kreeg nog wel wat dingen mee.
In plaats van leugens te verspreiden, formuleer eens een deftige post.
Goed, laat ik het eens wat rustiger proberen te brengen.
Zoals je zelf ookal wist was ik niet de enige die vond dat je jezelf in die 1e week al aanstelde, daarbij was het 'grapje' erin dan ook erg goed verborgen als dat zo was, lees je eigen posts nog maar eens na. (En bekijk het vanaf een objectief beeld als buitenstaander)

Daarnaast ging het in die tijd over mij (#1), zonder interns, waarbij DES nog niet eens aan de orde was, dus wat je hier zegt klopt volgens mij niet helemaal met het tijdsschema?

OD en met name ODA stond in de NLC1-NLC13 tijd altijd vrij hoog op de lijst als men wilde bewijzen dat er wel degelijk veel strijd was gevoerd om op diens huidige positie te komen, degene die hier nog spelen vanuit die tijd (weinig, maar sommige nog) kunnen normaliter ook beamen dat dit 1 van de meest aangehaalde punten was op bijvoorbeeld het AF (Door de zogenoemde pro-classic groep uit die tijden), dus tenzij er heel gekke dingen gebeurd zijn in de tussentijd zou ik niet weten waarom dit tegenwoordig niet meer als graadmeter (enigszins ofc) gebruikt zou mogen worden?

En ik zeg weinig fouts over die 2e dag toch?
Die eerste dag met 250-280 inc's was de 'grootste' dag, dag 2 stond op de planning, FTW stuurde de vroege wave (Al kan je beter enkel de speler Beasts of no nation en iets van 10 van Defqon zeggen, aangezien de rest niets deed, t was vooral beasts zoals je zelf ook wel weet), maar die is uiteindelijk afgelast, waardoor wij als DES eigelijk geen aanvallen meer gestuurd hebben, en de vroege wave van FTW(Beasts) eigg niets deed. (Let op, ik zeg 'eigenlijk' omdat ik die dag volgens mij nog iets van 15 losse veegjes in de avond heb gestuurd, want i.p.v. te zeggen dat ik de 2e dag goed schets zou je wss enkel dat aanhalen) ->en daarbij was 70% van beasts hier fake*

Over je punt 'was nooit in t zuiden aangevallen dus weet niet wat je zegt lol', als je nu even rustig de tijd neemt om deftig te lezen zie je dat ik toch vrij duidelijk maak dat ik het hier over de dagen 'Na die 1e dag' heb, ik begin er letterlijk de zin mee? Maargoed, kan gebeuren Jente.

In de 1 a 2 weken (geen idee wat die 1e dag meer was, maar je snapt m) na die 1e (2e, voor jou) dag is er eigenlijk niet meer mee aangevallen door overige DES of FTW leden, enkel ik, goat en Beasts hier en daar, vs 5 a 6 van jouw stam die een massa deden.

Je laatste punt, dit is een deftige post als het goed is? Al vond ik dat ik in eerdere posts toch ookal wat legitieme punten aanhaalde maar ala..
Hopelijk kan je dan ook deftig reageren, en misschien eens iets toegeven dat de gehele wereld niet zomaar cadeau is gedaan zoals je maar stellig blijft beweren. Is het gemakkelijker geworden voor algehele WW door bijv. het joinen van toilet? -> Zeker, echter wil dit dus niet zeggen dat het voor ons persoonlijk ook makkelijker is geweest, aangezien de bijdrage, zeker na die eerste 2 dagen van onze eigen massa redelijk miniem was, met name op offensief gebied. (wat dus vanuit de FLOP massa's vele male meer was)
 
Reactiescore
47
Nog even in het kort, ik wil best meegaan in je punt dat de algehele WW dus makkelijker is verlopen. Hier zijn ook alle DES/Wereld leden het zelf over eens waarschijnlijk.
Maar gezien onze afgezonderde ligging, geen OS buiten stam (FTW), een massa die 1/4 vd totale terugkomende aantallen & de totale dagen was, vindt ik het nogal kort door de bocht hoe je alles over 1 kam / noemer gooit van dat het allemaal maar zo de schoot in geworpen zou zijn. En dan probeer ik het hier dus op een deftige manier te verwoorden.

Maar om verder een wat gematigdere toon op te zetten omtrent je eigen acc, ik loog niet over dat ik van meerdere gehoord heb (ook daar intern) dat ze vonden dat je was gaan runnen, maar ik neem aan dat je privéomstandigheden ook niet verzint, dat is natuurlijk altijd spijtig.
Ik had het graag tegen jou zelf willen opnemen i.p.v. alle vv's en floaters die nu op je account zaten, maargoed zo is het nu eenmaal gegaan.
Ik wens je i.i.g. nog wel een goede toekomst / t.w. carrière toe als je nog doorspeelt, om het even op een aardige noot af te sluiten haha.
Verder kibbelen heeft nu immers ook weinig zin meer :p

Wie weet komen we elkaar nog eens in de toekomst tegen ;D, al zal dat wegens de tijd hier (zoals je weet) misschien niet op korte termijn gaan zijn.
 
Reactiescore
9
Kunnen beter over al deze BS ophouden, was leuke wereld en soms dikke pauper, GAZ aan 't begin te dominant en daarna wij (FLOP) vanaf daar dikke hel, maar laten we voor op stellen we hebben geen runners gehad, en jentele al helemaal niet want was 1 van onze beste spelers toen hij d'r was, felicitaties naar DES, en naar de leden van ons (flop) die nog tot het einde wouden spelen :D
 
Reactiescore
2
Gefeliciteerd aan DES met de overwinning van deze wereld. Ondanks dat er geen echte strijd is geweest tussen 2 grote stammen hebben ze het goed voor elkaar gekregen door de samenwerkingen en dergelijke die ze hadden waardoor ze de #1 positie hebben kunnen overnemen/behouden.

Dan is het nu ook maar eens tijd om het lijstje in te vullen waar dit topic om draait:

Beste speler: Kan ik niet 1 speler noemen dus ik laat deze opem voor hoe het is. Denk dat sommige hoog in de ranglijst zijn geeindigd zonder daadwerkelijk veel ervoor gedaan te hebben, terwijl andere minder hoog zijn geeindigd en veel gevechten hebben gehad. Voor iedereen een duimpje omhoog voor hoe het gelopen is

Beste stam: Ik ga hier 2 stammen neer zetten. DES is op papier de beste stam aangezien ze eerste zijn geworden dus dit soort ban horen te krijgen. Toch ga ik mijn stam, de stam FLOP ook benoemen met een "mooie" 2e plaats met maar 2 leden beide in de top 5. Doorzettingsvermogen was aanwezig bij deze 2 spelers.

De beste stam speler: Gebaseerd op de statistieken moet ik hier UmadBruv zetten door zijn hoge bijdrage als ondersteuner, verder niet heel veel mee te maken gehad.

Het grootste ego: denk dat er in de "endgame" weinig mensen waren met een te groot ego dus laat ik deze lekker leeg.

Beste leider: Geen

Slechtste leider: Geen

Meest onderschatte stam: Geen

Meest overschatte stam: Test aangezien ik ze nergens heb gezien wat betreft een actie tegen een andere stam en de meeste spelers uiteindelijk zijn gestopt of een overstap hebben gemaakt.

Meest overschatte speler: The lord of the toilet met als reden dat hij 2e is geworden met 6mk punten maar in de statistieken eigenlijk nergens is terug te vinden, of tenminste niet op plekken waar je een nummer 2 hoort te zien

Meest onderschatte speler: Beasts Of No Nation, aardige speler die veel ervaring lijkt te hebben en goed gegroeid is in de laatste periode

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Beasts Of No Nation, aardige speler/team

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Geen hele slechte in game ervaringen gehad met mensen

Mooiste spelers naam: .Final Meltdown

Mooiste stam naam: FLOP, niet alleen omdat het een trollnaam is, maar uiteindelijk ook een soort van de waarheid geworden

Favoriete forum poster: .Final Meltdown, was actief op het forum en altijd in voor een praatje

Minst favoriete forum poster: .Final Meltdown, sorry maar ook hier moet ik je naam zetten omdat sommige discussie een beetje heet werden (niet alleen jou schuld) en dat niet perse nodig was

Mooiste profiel foto van spelers: Beasts Of No Nation

Mooiste profiel foto van stammen: FLOP, omdat het de waarheid is

Mooiste actie van de wereld: De strijd tussen Bennieland en GOAT die meerdere malen is geweest, en vooral de laatste dag waarbij Bennieland vocht voor een P3 met 1.6mk odd

Meest belovende speler voor de toekomst: niet veel geweldige acties voorbij zien komen van spelers, maar GOAT heeft toch een goede strijd gegeven met veel incs en weinig verliezen dus mijn stem gaat naar hem/hun

Meest belovende stam voor de toekomst: DES, ervaren spelers aanwezig

Grootste blunder: Gefaalde massa door het niet verzenden van aanvallen etc.

Voor wie heb je nu echt respect: GOAT door zijn geleverde prestaties in de gevechten, Bennieland en Gecke Peckert voor de motivatie om door te blijven gaan en Beasts Of No Nation voor de groei en de vriendelijkheid in de game. Voor de rest weinig spelers gesproken of acties gezien dus niet kunnen oordelen


Ondanks de vele mensen die gestopt zijn in het noord-westen van de wereld was er een mooi gevecht gaande. Ik heb er opzich best van kunnen genieten ookal waren er wel een aantal irritaties aanwezig over het verloop van de wereld.

Aan de spelers van DES, gefeliciteerd met de overwinning!

@UmadBruv, gefeliciteerd met de #1 positie en je prestaties.

Misschien tot op een volgende wereld allemaal ✌️

Maoy
 
Reactiescore
140
Hier komt mijn geweldige post!


Beste speler:
Op basis wat ik heb gezien en opgemerkt ga ik naar mijn twee stamgenoten: Final & Goat.
hebben naar mijn mening meeste actie's gevoerd.

Beste stam:
DES. Moet ik nog tekening bijmaken of?

De beste stam speler:
Hier ga ik Disguised Turtle nomineren, toch iemand die voor iedereen zal bij springen binnen de stam. :)

Het grootste ego:
mezelf! (geintje???) OL.

Beste leider:
/

Slechtste leider:
/

Meest onderschatte stam:
TES.

Meest overschatte stam:
/

Meest overschatte speler:
/

Meest onderschatte speler:
/

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
geen idee xd

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
OL. 1000%

Mooiste spelers naam:
idk?

Mooiste stam naam:
idk?

Favoriete forum poster:
mezelf & Final

Minst favoriete forum poster:
niemand eigenlijk

Mooiste profiel foto van spelers:
.Goat

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:
Toilet naar DES. Hoeveel aandacht kregen we?? (ik was te inactief om actie's opvolgen.)

Meest belovende speler voor de toekomst:
.Goat & The Lord Of The Toilet

Meest belovende stam voor de toekomst:
DES.

Grootste blunder:
Ik ga mijn eigen blunders niet openbaar maken. :kekw:

Voor wie heb je nu echt respect:
mijn stamgenoten.
 
Reactiescore
510
Wow lekker Remko, mocht eens tijd worden :D
Mijn premade voor de volgende is af hihi
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
tijd om te stoppen lennart
 
Bovenaan