Gamen

Reactiescore
1.659
ik heb even gekeken en je maakt wel heel veel fouten. je vergeet steeds schildjes te steken
 
Reactiescore
3.541
ik heb even gekeken en je maakt wel heel veel fouten. je vergeet steeds schildjes te steken

Als je in de storm terecht komt dan blokkeert dat, vgm voor het overige (uit men hoofd) nooit vergeten :x Wat niet weg neemt ik wel telkens fouten zie van mezelf als ik het terug bekijk.
 
Reactiescore
2.369
Als je in de storm terecht komt dan blokkeert dat, vgm voor het overige (uit men hoofd) nooit vergeten :x Wat niet weg neemt ik wel telkens fouten zie van mezelf als ik het terug bekijk.
Daar leer je van he
 
Reactiescore
3.541

Nieuwe warzone is uit, mensen mogen zich nog altijd aanmelden om de intussen legendarische COD discord chat te komen?
 
Reactiescore
452

Nog steeds geen friends dus ik moet met randoms gaan warzone?
Jannes ouwe lulhannes, hoe gaat het leven? Al vorderingen gemaakt met alles wat vorderingen behoefte
 
Reactiescore
3.541
Jannes ouwe lulhannes, hoe gaat het leven? Al vorderingen gemaakt met alles wat vorderingen behoefte

Hellow, lang geleden allemaal ja, zag je al posten op nieuwe wereld, speel je weer mss? En ik ben al meer dan 2 jaar gestopt met TW dus ik maak vorderingen denk ik :x
 
Reactiescore
452
Hellow, lang geleden allemaal ja, zag je al posten op nieuwe wereld, speel je weer mss? En ik ben al meer dan 2 jaar gestopt met TW dus ik maak vorderingen denk ik :x
Gelukkig ben ik ook al jaren gestopt, dus proost op ons makker. Goed om van je te horen!
 
Reactiescore
3.541

Wnr downloaden mijn COD vrienden de nieuwe map eens en kunnen we onze glorie tijden terug beleven?
 
Bovenaan