Golden awards NLC2

Reactiescore
431
Nu de wereldnap een goede week voorbij is en de 3 grootste partijen alweer flink aan het knokken zijn voor elkaars dorpjes, en we elkaar toch stiekem wel een beetje respecteren ;)
Voor de gene die het aandurven, de mijne zal nog eventjes op zich laten wachten maar eind deze week hoop ik hem te plaatsen

Beste speler:

Beste stam:

De beste stam speler:

Het grootste ego:

Beste leider:

Slechtste leider:

Meest onderschatte stam:

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Mooiste spelers naam:

Mooiste stam naam:

Favoriete forum poster:

Minst favoriete forum poster:

Mooiste profiel foto van spelers:

Mooiste profiel foto van stammen:

Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:

Meest belovende stam voor de toekomst:

Grootste blunder:

Voor wie heb je nu echt respect:
 
Reactiescore
146
Beste speler:
Almighty Adhesive Tape ; Heilke en co zijn zieke actieve speler die echt bergen timings verzet. Ondanks zijn skire rank 8 toch wel de beste speler aan de vijandige kant?

Mijn mede-speler Bjorn!!!

Beste stam:

ELITE Kwantiteit? of kwaliteit.. We gaan het zien wat de wereld te brengen heeft. Maar ik verwacht dat ELITE wel de wereld gaat winnen.

De beste stam speler:
kevinvd Ondanks enorm veel irl problemen, heeft hij ons altijd ondersteund en danken hem aan 20M ODS <3 Kevin als je ooit nog online komt, je was een goede buurman en niet iemand die runnde :O

Het grootste ego:
iL Leone Indomabile Bas en Flex, hoe kunnen die nog leven na een massa?

Beste leider:
Zeker niet iemand van de stam BJORN ( voorheen TRI ), andere leider die wel goed bezig is om zijn stam actief te krijgen is volgens bronnen dubeest.

Slechtste leider:
-
Meest onderschatte stam:

BJORN NIET KAPOT TE KRIJGEN?

Meest overschatte stam:
Troop Veel woorden; tot nu toe nog niet zoveel daden. Alle accounts via discord actief weten te krijgen? Of is dit toch een rookgordijn en pure afleiding?

Meest overschatte speler:
Alexandria Morgan Nog niet enorm veel van gezien eigenlijk, had er meer van verwacht. Maar wie weet kan hij zich nog bewijzen.. Wel pittig front, wel lekkere safe dus lekker bezig kerel

Meest onderschatte speler:
Omdat ik niemand beter weet.. Demo73 lekker gewerkt in de Rim pik.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Een keertje in een stam zonder runners zou fijn zijn.. Maarja zonder premades krijg je vaak toch het gespuis gratis erbij.
Graag in de stam met: Almighty Adhesive Tape Ondanks hij ons verlaten heeft voor ELITE en nu gerekt gaat worden door ELITE :p
iL Leone Indomabile Flex en Bas zijn wel leuke mensen om in de stam mee te zitten, maken het spelletje weer spannend LOL
kevinvd <3 love you


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Eigenlijk alle stamleden die de stam TRI had, stelletje runners, nietsnutten en ego´s. Team FF is nog wel lief, dus jullie horen niet in dit lijstje

Mooiste spelers naam:
Thomas Shelby Jr.
In order of the peaky fucking Blinders

Mooiste stam naam:
MILF ;
Mooi man

Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
Saesee tiin.
Mooiste profiel foto van stammen:
BJORN
Mooiste actie van de wereld:

Stam splitsing van ELITE? / moet nog komen

Meest belovende speler voor de toekomst:
iL Leone Indomabile
Met zo'n edellimiet moet je solo kunnen winnen, hebben het toch netjes gedaan op Dubeest

Meest belovende stam voor de toekomst:
ELITE

Grootste blunder:

Niet op het aanbod ingaan om naar ELITE te gaan en mijn stam vol runners te dumpen
vriendjes worden met vijand Almighty Adhesive Tape

Voor wie heb je nu echt respect:
Almighty Adhesive Tape
noob
dubeest nog niet gerund dus top
killb doen hun best
 
Reactiescore
54
Beste speler:
Almighty Adhesive Tape ; Heilke en co zijn zieke actieve speler die echt bergen timings verzet. Ondanks zijn skire rank 8 toch wel de beste speler aan de vijandige kant?

Mijn mede-speler Bjorn!!!

Beste stam:

ELITE Kwantiteit? of kwaliteit.. We gaan het zien wat de wereld te brengen heeft. Maar ik verwacht dat ELITE wel de wereld gaat winnen.

De beste stam speler:
kevinvd Ondanks enorm veel irl problemen, heeft hij ons altijd ondersteund en danken hem aan 20M ODS <3 Kevin als je ooit nog online komt, je was een goede buurman en niet iemand die runnde :O

Het grootste ego:
iL Leone Indomabile Bas en Flex, hoe kunnen die nog leven na een massa?

Beste leider:
Zeker niet iemand van de stam BJORN ( voorheen TRI ), andere leider die wel goed bezig is om zijn stam actief te krijgen is volgens bronnen dubeest.

Slechtste leider:
-
Meest onderschatte stam:

BJORN NIET KAPOT TE KRIJGEN?

Meest overschatte stam:
Troop Veel woorden; tot nu toe nog niet zoveel daden. Alle accounts via discord actief weten te krijgen? Of is dit toch een rookgordijn en pure afleiding?

Meest overschatte speler:
Alexandria Morgan Nog niet enorm veel van gezien eigenlijk, had er meer van verwacht. Maar wie weet kan hij zich nog bewijzen.. Wel pittig front, wel lekkere safe dus lekker bezig kerel

Meest onderschatte speler:
Omdat ik niemand beter weet.. Demo73 lekker gewerkt in de Rim pik.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Een keertje in een stam zonder runners zou fijn zijn.. Maarja zonder premades krijg je vaak toch het gespuis gratis erbij.
Graag in de stam met: Almighty Adhesive Tape Ondanks hij ons verlaten heeft voor ELITE en nu gerekt gaat worden door ELITE :p
iL Leone Indomabile Flex en Bas zijn wel leuke mensen om in de stam mee te zitten, maken het spelletje weer spannend LOL
kevinvd <3 love you


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Eigenlijk alle stamleden die de stam TRI had, stelletje runners, nietsnutten en ego´s. Team FF is nog wel lief, dus jullie horen niet in dit lijstje

Mooiste spelers naam:
Thomas Shelby Jr.
In order of the peaky fucking Blinders

Mooiste stam naam:
MILF ;
Mooi man

Favoriete forum poster:
-
Minst favoriete forum poster:
-
Mooiste profiel foto van spelers:
Saesee tiin.
Mooiste profiel foto van stammen:
BJORN
Mooiste actie van de wereld:

Stam splitsing van ELITE? / moet nog komen

Meest belovende speler voor de toekomst:
iL Leone Indomabile
Met zo'n edellimiet moet je solo kunnen winnen, hebben het toch netjes gedaan op Dubeest

Meest belovende stam voor de toekomst:
ELITE

Grootste blunder:

Niet op het aanbod ingaan om naar ELITE te gaan en mijn stam vol runners te dumpen
vriendjes worden met vijand Almighty Adhesive Tape

Voor wie heb je nu echt respect:
Almighty Adhesive Tape
noob
dubeest nog niet gerund dus top
killb doen hun best

Sinds wanneer is mijn account omgedoopt tot Hielke en co :( Ik hoopte altijd dat Hielke de "en co" zou zijn maar blijkbaar moet ik wat vaker mijn naam onder pm's gaan zetten!

Louter liefde van onze kant! Beetje jammer van dat gehaat op rang 8, is gewoon mooi!
 
Reactiescore
54
Lijstjes tijd! nog nooit zo'n ding gemaakt maar ach voor alles een eerste keer. --> ik weet niet hoe ik mensen tagg in zo'n bericht dus lees maar goed!

Beste speler: Moet hier Pavo toch stiekem wel op nr 1. zetten. Ik vind het een mooie strijd over en weer maar aanvallen is natuurlijk leuker dan deffen maar toch houden jullie je goed staande.

Beste stam:
Moet toegeven dat ELITE momenteel de beste kaarten heeft, maar wie weet wanneer iemand daar weer een vlaag van verstandsverbijstering (laten we het even zo noemen, no offence gewoon beetje kloojen jongens niet boos worden ;p) krijgt en de hele wereld opnieuw wordt geshuffeld! Alles kan op classic2!
De beste stam speler:
Als Tape hebben we het genot om met iedereen op deze wereld in een stam te hebben gezeten (LOL! loyaliteit wat is dat?!). Al deze informatie maakt het erg lastig maar ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over morgan en dubeest maar KillB heeft toch wel een speciaal plekkie in mijn hart. Kevin in BJORN schijnt ook een ster te zijn!

Het grootste ego:
Dat zullen wij zelf wel zijn, ongekend wat voor grootspraak hier af en toe rond gaat!

Beste leider:
Leiders zijn voor sukkels! (deze sukkels zijn overigens wel blij dat Eric van Dub een beetje de kar trekt)

Slechtste leider:
Ik denk Willempie van onze tijd in TRI

Meest onderschatte stam:
BJORN, lijkt me duidelijk, liggen er nogsteeds.

Meest overschatte stam:
Trooper, iedereen denkt altijd dat we zo geweldig zijn maar eigenlijk zijn we gewoon alleen maar heel goed.

Meest overschatte speler:
Leone, gewoon even de cliché gooien, love you boys.

Meest onderschatte speler:
Xhaze, mag gewoon alleen maar defbunkertje spelen

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Been there done that! iedereen al gehad

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Idem als hierboven.

Mooiste actie van de wereld:
Die moet nog komen denk ik!

Grootste blunder:
Welke blunder willen jullie horen? Mijn favoriet is toch wel toen mijn co een planning had gemaakt en ik die netjes had gevolgd (zo ben ik) en hij daarna boos werd over het feit dat er dubbele edels op dorpen liepen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Pavo voor het lange deffen, chapeau, meeste mensen hadden de nikes al ondergebonden
 
Reactiescore
180
Beste speler: Saesee Tinn.

Beste stam: Saesee Tinn.

De beste stam speler: Saesee Tinn.

Het grootste ego: Saesee Tinn.

Meest onderschatte speler: Saesee Tinn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Saesee Tinn.

Mooiste spelers naam: Saesee Tinn.

Mooiste stam naam: Saesee Tinn.

Favoriete forum poster: @Ground zero

Mooiste profiel foto van spelers: Saesee Tinn.

Mooiste profiel foto van stammen: Saesee Tinn.

Mooiste actie van de wereld: Saesee Tinn.

Meest belovende speler voor de toekomst: Saesee Tinn.

Meest belovende stam voor de toekomst: Saesee Tinn.

Voor wie heb je nu echt respect: Saesee Tinn.
 
Reactiescore
431
Lijstjes tijd! nog nooit zo'n ding gemaakt maar ach voor alles een eerste keer. --> ik weet niet hoe ik mensen tagg in zo'n bericht dus lees maar goed!

Beste speler: Moet hier Pavo toch stiekem wel op nr 1. zetten. Ik vind het een mooie strijd over en weer maar aanvallen is natuurlijk leuker dan deffen maar toch houden jullie je goed staande.

Beste stam: Moet toegeven dat ELITE momenteel de beste kaarten heeft, maar wie weet wanneer iemand daar weer een vlaag van verstandsverbijstering (laten we het even zo noemen, no offence gewoon beetje kloojen jongens niet boos worden ;p) krijgt en de hele wereld opnieuw wordt geshuffeld! Alles kan op classic2!
1665578442344.png
 
Reactiescore
3
Beste speler: Saesee Tinn.

Beste stam: Saesee Tinn.

De beste stam speler: Saesee Tinn.

Het grootste ego: Saesee Tinn.

Meest onderschatte speler: Saesee Tinn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Saesee Tinn.

Mooiste spelers naam: Saesee Tinn.

Mooiste stam naam: Saesee Tinn.

Favoriete forum poster: @Ground zero

Mooiste profiel foto van spelers: Saesee Tinn.

Mooiste profiel foto van stammen: Saesee Tinn.

Mooiste actie van de wereld: Saesee Tinn.

Meest belovende speler voor de toekomst: Saesee Tinn.

Meest belovende stam voor de toekomst: Saesee Tinn.

Voor wie heb je nu echt respect: Saesee Tinn.
Wat een mooie post
 
Bovenaan