Golden Awards

Reactiescore
27
Heel vroeg, maar misschien brengt het wel iets van leven hier op dit forum.
Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest onderschatte stam: Meest overschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mooiste spelers naam: Mooiste stam naam: Het tofste topic: Het domste topic: Favoriete forum poster: Minst favoriete forum poster: Dikste wannabe op het forum: Dikste wannabe in het spel: Mooiste profiel foto van spelers: Mooiste profiel foto van stammen: Mooiste actie van de wereld: Meest belovende speler voor de toekomst: Meest belovende stam voor de toekomst: Grootste blunder: Voor wie heb je nu echt respect: Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ik wil graag nog meedelen dat:[/ICODE[/B]][/SPOILER]
 
Reactiescore
27
Beste speler:
De beste speler momenteel, puur gebaseerd op de start, is McDonald Trump. Farm goed, rooft goed en heeft overigens al een mooi aantal dorpen. Of deze prestatie constant zal zijn, zullen we merken binnen een paar maanden.

Proficiat met de eerste award deze wereld :)


Beste stam:
Als lid van de stam Kakaka moet ik hier wel Kakaka zeggen. We zijn inmiddels met twee, maar onze katapulten zullen snel klaar staan om de muurtjes, smederijen en adelshoeves te breken.

Uiteraard is dit een mopje. Ik denk niet dat er al echt goede stammen zijn op dit moment.


Beste stamspeler:
Deze award heb ik simpelweg gebaseerd op de nummer in in het meeste verslagen tegenstanders als ondersteuner. Een welgemeende proficiat aan de speler en/of speelster evinator.

Het grootste ego:
In het verleden was dit altijd een mooie discussie. Dit maal wil ik het vriendelijk houden en zullen we stellen dat er voorlopig nog geen grote ego's gevormd zijn op deze wereld. Ik ben benieuwd wie deze prijs als eerste in ontvangst zal mogen nemen.

Beste leider:
Ik ga hier mijn mede stamspeler in de bloemen zetten. Proficiat Kakakatoenplukker. Je ben de beste <3

Slechtste leider:
Mag ik hier Duckje zeggen?? I'm joking!

Meest onderschatte stam:
Uiteraard Kakaka :cata:

Meest overschatte stam:
Ik ga saai doen en hier de nummer 1 stam van nu zeggen. Proficiat -V-. Ik ben er zeker van dat jullie het tegendeel gaan bewijzen.

Meest overschatte speler:
Deze prijs geef ik aan niemand.

Meest onderschatte speler:
Los Bombarderos*. Van deze speler gaan we nog te horen krijgen.

Met wie zou ik graag in een stam zitten:
Graag met de winnaars van deze wereld plssss

Met wie zou ik niet graag in een stam zitten:
Met de stam die als derde eindigt. Te slecht om mee te doen in de finale??

Mooiste spelersnaam:
Kakakatoenplukker is baas!

Mooiste stamnaam:
Mag ik zeggen dat de creativiteit op deze wereld echt ondermaats is? Daarom ga ik hier voor KAKAKA!!

Favoriete forumposter:
Wat een kut vraag dit. Er is hier niemand op het forum.

Minst favoriete forumposter:
Zelfde antwoord als hierboven.

Liefste lezertjes, ik ben het nu een beetje beu dus ik ga het hier bij laten.

Liefs,
De Fokke
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
jaaaaaaaaaaaa
 
Reactiescore
14
Hallo W88. Om de activiteit er weer wat in te krijgen, zal ik de eerste zijn met een deftig lijstje.

Beste Speler: Als we het begin van de wereld bekijken tot nu, kunnen we niet anders dan hier McDonald Trump zeggen. Tot nu toe steken zij er kop en nek boven uit, niemand die echt in de buurt komt. Proficiat aan mijn stammies!

Beste Stam: Ik vind het niet zo heel fijn om te zeggen, maar ik moet hier wel mijn eigen stam "Villains" benoemen. Voorlopig staan we rang 1 op de wereld qua punten, staan we rang 1 op de wereld qua verslagen tegenstanders. Ook is de top 5 van de wereld gewoon lid van onze stam. Wel hoop ik dat er in de toekomst enkele goede stammen overblijven, zodat er tegen het einde van de wereld een leuke 3 strijd kan ontstaan.

Beste Stamspeler: Moeilijk om hier maar één speler te benoemen. De samenwerking in onze stam zit meer dan goed. Hoe dit voor de andere stammen zit, kan ik helaas niet inschatten of zeggen. Proficiat aan alle stammies die bij mij in de stam zitten. Ook hoop ik voor de andere stammen, dat zij op leden mogen en kunnen rekenen, zodat wij kunnen doen.

Het grootste ego: Voorlopig vind ik alle spelers waarmee ik contact heb gehad even sympathiek. Grote ego's zijn er dus voorlopig nog niet, of toch niet kenbaar :D

Beste leider: Proficiat aan mijn leider @Viral

Slechtste leider: Buhh

Meest onderschatte stam:
Ik ga hier de stam Celtic benoemen. Deze stam blijft voorlopig wat op de achtergrond, maar als ik hun spelers bekijk, zitten er zeker wel talentjes in.

Meest overschatte stam: Ik ga hier Ad infinitum zeggen. Geen idee waarom, maar ik ben benieuwd naar hun reactie hierop.

Meest overschatte speler: Geen idee wie ik hier kan benoemen.

Meest onderschatte speler: De jongens van NIETTEDOEN. Vanuit het verleden weet ik dat ze wel de skills hebben.

Met wie zou ik graag in een stam zitten: De stam waar ik nu deel van uit maak is gewoon prima

Met wie zou ik niet graag in een stam zitten: Geen enkel idee..

Mooiste spelers naam: Rave Into Space

Mooiste stamnaam: Do or Donut!

Het tofste topic: Helaas is het AF zo dood als ne pier. Snap niet waarom ik een account aangemaakt heb

Het domste topic: Misschien dit? :D

Favoriete forumposter: @Roald97 waar ben je?

Minst favoriete forumposter: Aangezien er heel veel mensen niet meer actief zijn, denk ik dat die al wel lang gone is.

Dikste wannabe in dit spel: Mezelf. Ik ben maar een simpel farmsletje^^

Mooiste profiel foto van spelers:
forum.png

Mooiste profiel foto van stam: Helaas zijn die er niet.

Mooiste actie van de wereld: Die moet nog gaan komen

Grootste blunder: Aan deze post beginnen

Wie brengt het beste in jou naar boven: Mijn stammies.

I'm out. Groetekes
 
Reactiescore
234
Ik zou in een wereld stadium als dit eerder een Rate de speler op het forum plaatsen als een golden awards lijstje,
deze wereld lijkt gedomineerd te worden door een account met een enorme pp buidel of een account dat veelste veel hulpjes in zijn buurt heeft gehad en daardoor enkele spelers in zijn stam uitgenodigd heeft die zonder al teveel vijanden in de rug rustig hebben kunnen groeien
als je naar de verslagen tegenstanders statistieken kijkt, en dan de lijst met verslagen tegenstanders verdedigend, dan moet je naar lijst 3!, voor het eerste lid van V naar voren komt, en dat is dan de allergrootste van die stam.
uiteraard zullen er meerdere redenen kunnen zijn waardoor deze stam een keurige phalanx kan opbouwen en daardoor eigenlijk al een (heel) groot deel van de wereld als hun terrein kan beschouwen, ja er zijn nog enkele stammen zoals Marcus Antonianus MA stats die een groot deel van het gebied tussen de 2 losse spelers van Villian bewonen maar ook die zullen net als het laatste slachtoffer van villian waarschijnlijk opgeruimd zijn binnen een week (misschien 2 als er geen aanvallen in de rug komen vanuit vitae/UIG/exct.)

en als ik eerlijk mag zijn vind ik de 'onderschatte speler' een beetje karig, er zal een reden zijn waarom ze op dit moment nog zoveel kleiner zijn misschien niet dezelfde speler(s) als in de hoog tij dagen?
probeer iets verder te kijken naar accounts met een naam die het laatste jaar(en) is opgebouwd, en niet een die 3/4 jaar terug enkele keren zeer groot is geweest en eigenlijk niet superveel meer betekent de laatste (20) werelden
Als ik kijk naar het wereld 75 forum zijn er diverse Rate de spelers geschreven die echt het doorlezen waard zijn (voor forum goeroe's als ik is het heel leuk lees voer, dan hoeven we zelf de stats niet te bekijken)


Wel een like voor de moeite! hoop dat anderen het voorbeeld volgen, maar dan een speler onder de loep nemen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
mooh seg eey
 
Reactiescore
14
Ik zou in een wereld stadium als dit eerder een Rate de speler op het forum plaatsen als een golden awards lijstje,
deze wereld lijkt gedomineerd te worden door een account met een enorme pp buidel of een account dat veelste veel hulpjes in zijn buurt heeft gehad en daardoor enkele spelers in zijn stam uitgenodigd heeft die zonder al teveel vijanden in de rug rustig hebben kunnen groeien
als je naar de verslagen tegenstanders statistieken kijkt, en dan de lijst met verslagen tegenstanders verdedigend, dan moet je naar lijst 3!, voor het eerste lid van V naar voren komt, en dat is dan de allergrootste van die stam.
uiteraard zullen er meerdere redenen kunnen zijn waardoor deze stam een keurige phalanx kan opbouwen en daardoor eigenlijk al een (heel) groot deel van de wereld als hun terrein kan beschouwen, ja er zijn nog enkele stammen zoals Marcus Antonianus MA stats die een groot deel van het gebied tussen de 2 losse spelers van Villian bewonen maar ook die zullen net als het laatste slachtoffer van villian waarschijnlijk opgeruimd zijn binnen een week (misschien 2 als er geen aanvallen in de rug komen vanuit vitae/UIG/exct.)

en als ik eerlijk mag zijn vind ik de 'onderschatte speler' een beetje karig, er zal een reden zijn waarom ze op dit moment nog zoveel kleiner zijn misschien niet dezelfde speler(s) als in de hoog tij dagen?
probeer iets verder te kijken naar accounts met een naam die het laatste jaar(en) is opgebouwd, en niet een die 3/4 jaar terug enkele keren zeer groot is geweest en eigenlijk niet superveel meer betekent de laatste (20) werelden
Als ik kijk naar het wereld 75 forum zijn er diverse Rate de spelers geschreven die echt het doorlezen waard zijn (voor forum goeroe's als ik is het heel leuk lees voer, dan hoeven we zelf de stats niet te bekijken)


Wel een like voor de moeite! hoop dat anderen het voorbeeld volgen, maar dan een speler onder de loep nemen
Thanks voor de reactie. Mooi idee ook. Heb jij zin om af te trappen? xd
 
Reactiescore
499
Ik zou in een wereld stadium als dit eerder een Rate de speler op het forum plaatsen als een golden awards lijstje,
deze wereld lijkt gedomineerd te worden door een account met een enorme pp buidel of een account dat veelste veel hulpjes in zijn buurt heeft gehad en daardoor enkele spelers in zijn stam uitgenodigd heeft die zonder al teveel vijanden in de rug rustig hebben kunnen groeien
als je naar de verslagen tegenstanders statistieken kijkt, en dan de lijst met verslagen tegenstanders verdedigend, dan moet je naar lijst 3!, voor het eerste lid van V naar voren komt, en dat is dan de allergrootste van die stam.
uiteraard zullen er meerdere redenen kunnen zijn waardoor deze stam een keurige phalanx kan opbouwen en daardoor eigenlijk al een (heel) groot deel van de wereld als hun terrein kan beschouwen, ja er zijn nog enkele stammen zoals Marcus Antonianus MA stats die een groot deel van het gebied tussen de 2 losse spelers van Villian bewonen maar ook die zullen net als het laatste slachtoffer van villian waarschijnlijk opgeruimd zijn binnen een week (misschien 2 als er geen aanvallen in de rug komen vanuit vitae/UIG/exct.)

en als ik eerlijk mag zijn vind ik de 'onderschatte speler' een beetje karig, er zal een reden zijn waarom ze op dit moment nog zoveel kleiner zijn misschien niet dezelfde speler(s) als in de hoog tij dagen?
probeer iets verder te kijken naar accounts met een naam die het laatste jaar(en) is opgebouwd, en niet een die 3/4 jaar terug enkele keren zeer groot is geweest en eigenlijk niet superveel meer betekent de laatste (20) werelden
Als ik kijk naar het wereld 75 forum zijn er diverse Rate de spelers geschreven die echt het doorlezen waard zijn (voor forum goeroe's als ik is het heel leuk lees voer, dan hoeven we zelf de stats niet te bekijken)


Wel een like voor de moeite! hoop dat anderen het voorbeeld volgen, maar dan een speler onder de loep nemen
Dan doel je op mijn lijstjes in rate the player op w75? :D
De gehehel top 20 rates waren niet veel soeps imo
 
Reactiescore
234
Dan doel je op mijn lijstjes in rate the player op w75? :D
De gehehel top 20 rates waren niet veel soeps imo

Ik doel dan op de Rate de spelers, niet de Rate de top 20.
er zitten bij elk onderdeel wel mooie posts, je moet soms alleen even door de 'gesprekken' heen graven om de leuke posts te vinden
 
Reactiescore
499
Ik doel dan op de Rate de spelers, niet de Rate de top 20.
er zitten bij elk onderdeel wel mooie posts, je moet soms alleen even door de 'gesprekken' heen graven om de leuke posts te vinden
1666278052467.png

1666278099226.png1666278090722.png

Zoiets als dit bedoel je dan? Kon ze niet groter krijgen om ze er volledig op te krijgen haha.
@Samson
 
Reactiescore
234
Reactiescore
499
Reactiescore
1.476
Ook is de top 5 van de wereld gewoon lid van onze stam. Wel hoop ik dat er in de toekomst enkele goede stammen overblijven, zodat er tegen het einde van de wereld een leuke 3 strijd kan ontstaan.
1667756423798.png
Je snapt dat dit waarschijnlijk geen driestrijd gaat worden hé?
 
Bovenaan