[Inschrijftopic] TSC - Tribal Song Contest Seizoen 6

Reactiescore
1.018
Goedemiddag dames en heren!

Na het abrupte einde van het vorige seizoen (r.i.p. mijn relatie) heb ik wel weer zin om nieuwe muziek te leren kennen, hoe zit dat bij jullie?
Helaas heb ik de komende 11 weken niet voldoende tijd om volledig zelfstandig het spel te leiden, graag hoor ik of er mensen zijn die 1 of 2 rondes willen leiden! Je krijgt van mij dan een excel bestandje gestuurd wat ingevuld moet worden en het kost verspreid over de week 1 tot anderhalf uur!

Hopelijk is het voor anderen hetzelfde, graag zou ik deze week starten met de inschrijvingen en volgende week maandag met het inzenden van de eerste nummers!

Deelnemers:
1. Dr. Hannibal Lecter

P.s. is er iemand die zin heeft om een ingame pm rond te sturen? Hoe meer mensen meedoen hoe meer muziek je kan leren kennen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
2. Rob
 
Reactiescore
1.018
Lekker Rob.! Als jij nou als forum Personality gaat roepen op alles waar je actief bent dan zijn we zo weer vol!

1. Dr. Hannibal Lecter
2. Rob.
 

Deleted User - 2265087

Guest
1. Dr hannibal Lecter
2. Rob.
3. cneger
4. Anthraxxol
5. Materlotti
6. DenDuvel
7. Capricorno
 
Reactiescore
994
1. Dr hannibal Lecter
2. Rob.
3. cneger
4. Anthraxxol
5. Materlotti
6. DenDuvel
7. Capricorno
8. Twinkle
9. Moh
10. Candiu
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Reactiescore
1.018
@Dr. Hannibal Lecter update over dit? of laat je het op voorhand doodbloeden
Ik geef graag het voorbeeld van waarom ik niet alleen kan leiden! Dus als iemand zich aanmeld om het samen te doen wil ik gaan starten, het lijkt alleen moeilijk om iemand zo ver te krijgen! Het kost nu alleen een uurtje per week, waarbij ik hoop het om en om te kunnen doen of het te kunne nverdelen!
 
Bovenaan